Lilliani Skrevet 19. september 2012 #21 Del Skrevet 19. september 2012 Jeg har ikke ord. Utroskap er galt, uansett, men dette er jo bare ekstremt!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LosseTosse Skrevet 19. september 2012 #22 Del Skrevet 19. september 2012 å være utro er sykt stygt. og det blir bare verre når mannen hennes er kreftsyk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Ishtar- Skrevet 20. september 2012 #23 Del Skrevet 20. september 2012 Har dessverre hørt flere historier som dette, og kan si at dette forekommer. Utroskap er ille uansett, men det er spesielt motbydelig når det gjøres mot noen som gjennomgår alvorlig sykdom. Jeg håper at hun har såpass at hun stiller opp for ham dag og natt og at hun gjør alt for å i det minste late som om hun støtter ham, istedet for å syte om at mannen ikke viser henne kjærlighet når han har kreft! Egoistisk og uempatisk. Han kjemper for livet sitt og trenger ikke flere bekymringer, så jeg ville ikke sagt noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #24 Del Skrevet 20. september 2012 Hva synes brukere på KG? Er det greit å være utro når en er kreftsyk eller er det noe man bør holde seg unna? Jeg har kun lest dette innlegget og svarer ut fra det du skriver her. Min første tanke var "fy faen, for et drittkvinnfolk hun er!" Utroskap er grusomt og sårende for alle involverte. Deretter prøvde jeg å sette meg inn i hennes situasjon. Merk at jeg vet ikke noe annet enn at han har kreft. Dette paret har fått livet snudd opp ned og må nå takle sykdom, behandlinger (cellegift, stråling?) og den muligheten at han kan tape denne kampen. Nå må hun være sterk og støtte han og være der for han i tykt og tynt. Jeg har hatt kreft i nær familie og har sett hvordan behandlingene gjør en syk, tynn og skral. Hun har vært utro i noen måneder sier du. Antakelig har han vært syk lenger enn det? Hva om dette er noe hun faktisk trenger for å holde ut denne tilværelsen og for å klare å holde seg sterk for mannen sin? Kanskje hun trenger å være den som også av og til får støtte, trøst og varme fra et annet voksent,friskt menneske. Tror dere ikke hun har behov for å komme seg unna og glemme sykdommen og alt det fører med seg slik at hun kan hente seg inn og fortsette livet sitt med han? Jeg vet faktisk ikke hva jeg selv ville gjort. Anonym poster: 9db72323309b19d44db0977df5496e95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #25 Del Skrevet 20. september 2012 Det er en ting til som jeg har fått vite, og det er at den min venninne har vært utro med, er gift. <br /><br /> Anonym poster: 38c48f034683e3ff7571dc23a9368819 <br /><br /> Anonym poster: 38c48f034683e3ff7571dc23a9368819 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raggy Skrevet 20. september 2012 #26 Del Skrevet 20. september 2012 Hva skal jeg si.... jeg bare vet at det der er jævlig vanskelig å stå i når det skjer, det gikk helt kokko rundt for meg når mannen min fikk kreft. Kanskje hun bruker det som en slags virkelighetsflukt. Det er lett å la seg lede av fantasiens flotte verden nå ting er vanskelig, det hjelper. Å en romanse er jo litt sånn at man kan tenke på "den nye å drømme seg bort, for er vi forelsket så blir vi jo boblende innvendig. Etisk sett så er jo dette veldig veldig galt, men jeg tenker at vi vet ikke alt. Man føler seg fryktelig alene når partneren plutselig blir veldig syk og det er kun den syke som får oppmerksomhet, nødvendigvis, men man forsvinner litt. Sånn kjente jeg det ihvertfall, jeg var alene og sto på for mannen min under behandling og etter endt behandling så sov han store deler av døgnet i flere månder. Meeen utro var jeg nok ikke, når skulle jeg hatt tid til det med syk mann som ikke orket noe, hjem og barn samt følelser av skrekk, håp og tro i et eneste kaos.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
auto Skrevet 20. september 2012 #27 Del Skrevet 20. september 2012 Det er under slike omstendigheter man virkelig blir kjent med karakteren til folk. Her kjemper man sitt livs kamp og så blir man sviktet av sin aller nærmeste. Motbydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå