AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #1 Del Skrevet 19. september 2012 Herregud, jeg vet ikke hvor jeg skal begynne! I dag morges kom kjæresten min å hentet meg på morning etter jeg hadde jobber nattevakt. Når jeg kom ut i bilen prata vi litt lett før jeg spurte han om jeg så trøtt ut. Han svarte "ja ,litt". Jeg tenkte ikke så veldig mye over det før han plutselig mumla med seg selv "du ser ikke så bra ut nei". Hvorpå jeg ble helt satt ut og spurte han " hva sa du?! " Han mumlet det bort igjen, og mente bare at jeg så trøtt ut. Så vi pratet ikke mer den kjøreturen hjem. Vi gikk å la oss etterpå, jeg var fortsatt skuffet men lå å holdt rundt han når vi sovnet. Vi våknet nylig og jeg fortalte han at jeg ble såret av kommentaren. Da jeg trodde han syntes jeg var fin uansett om jeg var syk, trøtt eller klar for fest. Deretter begynte en helsikkens krangel. Han hisset seg noe ekstremt opp bare fordi jeg begynte å snakke om dette. (Han hisser seg aaaaldri opp til vanlig). Så begynte vi å gape og skrike omtrent til en annen. Så plutselig tar jeg en "Har du vært utro eller?!" Så svarer han plutselig "Ja". Samtalen følges omtrent slik: Meg: Hva?! Har du det?! Han: Neeeeei... Meg: Hæ? Men du sa jo nettopp JA?? Han: *SKRIKER* Jeg mente NEI! Herregud, hva tror du??' Meg: Jeg vet da faen jeg? Hvorfor sa du JA da?! Han: Århh.. vet ikke. Meg: Ja , ER du utro da? Han: Ja, hver dag... *ser dumt på meg* Meg: Ok, med hvem da? Han: Husker ikke hva hun heter! Nei, herregud.. slapp av. Så gikk han ut for å ta en røyk. Jeg vet ikke hva jeg skal tro! KNUST.... Jeg som har hatt problemer med å stole på han gererelt. Oppdateres! Anonym poster: ec206c3e9bfc3437dcfefc9f2b38b3a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #2 Del Skrevet 19. september 2012 Eh....... Dere blåser ting ut i enorme dimensjoner... Dette er jo ingenting å krangle om, det virker dom han synes spørsmålet om utroskap var så dumt at han ironisvarer på det, nesten som at det er opplagt at han selvsagt ikke er utro...<br /><br /> Anonym poster: 0d3ba417897747d54af9c732de374468 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 19. september 2012 #3 Del Skrevet 19. september 2012 Dette ble vel litt storm i vannglass. Denne fyren bør nok vokte ordene sine litt nøyere! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 19. september 2012 #4 Del Skrevet 19. september 2012 Slutt å overdrive sånn, alle har rett til en dårlig dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #5 Del Skrevet 19. september 2012 Sånn går det når man krangler som "fillene flagrer" <br /><br /> Anonym poster: e1e42a190b533d3ae898f086a5be2f03 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grapefrukt Skrevet 19. september 2012 #6 Del Skrevet 19. september 2012 Drama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #7 Del Skrevet 19. september 2012 Ts her Det ligger selvfølgelig noe mer bak det enn bare dette jeg skriver nå. Det ang. utseendet mitt sårte meg hardt fordi jeg alltid har hatt en følelse av å ikke være fin nok, eller hans type jente. Så får jeg den rett i smella liksom.. Oppdatering: Etter en 15 min lang kaffe+røykepause kommer kjæresten min inn i leiligheten igjen. Han kommer direkte bort til meg som sitter ved pcen, og holder rundt meg mens han sier "jeg har ikke vært utro". Jeg spør han da hvorfor han sa det. Han svarer at han "sa feil". Han sa det altså ikke med vilje for å provosere meg, han sa faktisk feil. (Merkelig hvordan man kan svare feil på det?) Uansett, så klemmer han litt og sier vi ikke må krangle mer. Jeg er enig. Så går han å legger seg i senga ved siden av, og begynner å runke. Han er kåt. Og nå ligger han å spør om jeg kan komme oppi med han. Jeg er helt satt ut av kranglingen, og har noe angst for at det han sa ang. utroskap er sant. Hva tror dere? Fyren har enorm sex apetitt. Anonym poster: 2a86c6ef6fee59b1b3c54551180f5843 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #8 Del Skrevet 19. september 2012 Jeg tror du er syk på sinnet.<br /><br /> Anonym poster: e1e42a190b533d3ae898f086a5be2f03 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torepop Skrevet 19. september 2012 #9 Del Skrevet 19. september 2012 Ts her Det ligger selvfølgelig noe mer bak det enn bare dette jeg skriver nå. Det ang. utseendet mitt sårte meg hardt fordi jeg alltid har hatt en følelse av å ikke være fin nok, eller hans type jente. Så får jeg den rett i smella liksom.. Oppdatering: Etter en 15 min lang kaffe+røykepause kommer kjæresten min inn i leiligheten igjen. Han kommer direkte bort til meg som sitter ved pcen, og holder rundt meg mens han sier "jeg har ikke vært utro". Jeg spør han da hvorfor han sa det. Han svarer at han "sa feil". Han sa det altså ikke med vilje for å provosere meg, han sa faktisk feil. (Merkelig hvordan man kan svare feil på det?) Uansett, så klemmer han litt og sier vi ikke må krangle mer. Jeg er enig. Så går han å legger seg i senga ved siden av, og begynner å runke. Han er kåt. Og nå ligger han å spør om jeg kan komme oppi med han. Jeg er helt satt ut av kranglingen, og har noe angst for at det han sa ang. utroskap er sant. Hva tror dere? Fyren har enorm sex apetitt. Anonym poster: 2a86c6ef6fee59b1b3c54551180f5843 Han spør om du kan komme oppi han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebisss Skrevet 19. september 2012 #10 Del Skrevet 19. september 2012 Dette blåste seg plutselig opp til noe stort, men virker som det gikk over ganske fort. Du må ikke være så hårsår, selvom den teite kommentaren i bilen, da lar du heller være å svare, det er ikke noe å blåse opp. Mannen gir meg ofte dumme svar når jeg stiller dumme spørsmål, jeg vet hva jeg kan tolke som ironi og ikke ironi. Men jeg forstår om han gjerne ble litt satt ut når du spør om han er utro. Mannen min spurte meg seriøst om jeg var utro mot han, da ble jeg så sjokka at jeg spruta ut i latter, dette ser jo ikke bra ut for han, men jeg har ALDRI vært utro! Men jeg ble heller ikke sint, bare litt skuffa at han ikke stoler på meg. Og mange gutter har stor sex appetitt, hvertfall "makeup sex" etter krangling er det alltid godt å ha ett lite ligg, mannen min synes det er kjempe greit å ha sex etter en krangel, mens jeg egentlig bare vil være litt alene selv om krangelen er over. Uansett, slutt å blåse ting sånn opp, han kom og gav deg en klem og ba dere slutte å krangle, det var fint av han, så ikke la "utro" tanken gnage hull i hodet ditt nå.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #11 Del Skrevet 19. september 2012 Ts her Det er bare det at han sa "ja" når jeg spurte om utroskap. Og så ble han så forbannet etterpå også, som han på en måte "dreit seg ut". Så ekkelt å tenke på. Hva vet jeg egentlig? Kan godt være han har vært utro da. Anonym poster: 2a86c6ef6fee59b1b3c54551180f5843 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebisss Skrevet 19. september 2012 #12 Del Skrevet 19. september 2012 Men han sa jo til deg etterpå at han ikke mente det, kan jo være han ble sint etterpå fordi han ble skuffa at du kunne spørre om noe slikt. Han kunne reagert anderledes, men sikkert ikke så lett når dere allerede kjefta på hverandre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 19. september 2012 #13 Del Skrevet 19. september 2012 Snakk om drama. Har man ikke problemer, kan man alltids lage noen... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 19. september 2012 #14 Del Skrevet 19. september 2012 Jøss.. snakk om krangling... Kanskje du bare skal gi han litt tid, ta det opp igjen om en stund, når dere begge har roet dere ned ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 19. september 2012 #15 Del Skrevet 19. september 2012 Du overdriver, noe voldsomt også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #16 Del Skrevet 19. september 2012 Ts her Jeg er klar over at den første biten (du ser ikke bra ut-kommentaren) var å overdrive ja, men den sårte meg alikevell. Kranglingen gikk over stokk og stein når han plutselig svarte ja på utroskap. Han mente han sa feil etterpå. Tror dere på dette? Sånn psykologisk sett så har jeg lest at dersom en innrømmer slikt i sinne, så er det store muligheter for at det egentlig stemmer? Kanskje han kom bort å koste med meg igjen for han skjønte han hadde driti på draget og ville ro seg i land igjen for å ikke miste meg? Anonym poster: 2a86c6ef6fee59b1b3c54551180f5843 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 19. september 2012 #17 Del Skrevet 19. september 2012 Herlighet, du trenger å roe deg ned. Hva vil du oppnå med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #18 Del Skrevet 19. september 2012 Det er ikke plass til to drama-queens i ett forhold. Noe sier meg at dette ikke kommer til å gå bra...hvis dere ikke tar dere sammen begge to.<br /><br /> Anonym poster: 7db59c571c91d826badab719b27a6da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 19. september 2012 #19 Del Skrevet 19. september 2012 Man kan si sånne ting i sinne ja, han ble sikkert provosert fordi du buste ut med noe så alvorlig uten grunn. Her er det du som bør be om unnskyldning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stronger Skrevet 19. september 2012 #20 Del Skrevet 19. september 2012 Herlighet, storm i vannglass?! Jeg skjønner deg ganske godt jeg TS! Man svarer vel for faen ikke JA på om man har vært utro, om man ikke har vært det.. Føles det ikke rett for deg å hoppe i senga med han nå, så gjør du det ikke. Jeg hadde ikkje gjort det. Å "feilaktig innrømme utroskap" er ikke noe man slutter å tenke på 5 minutter ettepå.. Jg tror jeg bare ville latt det hele ligge en stund, og så tatt det opp når begge har roa seg helt ned, sånn at vi kunne fått en seriøs prat uten skriking og kjefting. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå