AnonymBruker Skrevet 21. september 2012 #21 Skrevet 21. september 2012 Mindre kuk enn typen ville jeg sett på som for lite, men også skal det nevnes at større ville vært for stort. Glufsa mi er jo blitt så tilpasset tryllestaven hans. <br /><br /> Anonym poster: b6ba8cc181be1ec051348c992d7954c0 2
Skjønningen Skrevet 21. september 2012 #22 Skrevet 21. september 2012 Jeg har hatt partnere med større pikk (22 cm lang) og mindre pikk (12-13cm lang) enn typen min. Jeg synes egentlig at alt under 15 cm skuffer meg, men jeg trooor ikke at jeg hadde ikke latt være å date en fyr utelukkende på grunn av det. Kanskje hvis tissemannen var tynn i tillegg. Liten og feit er ikke værre enn tynn og lang, bare så det er sagt. Synes de to stiller likt. Litt greit at man kjenner at de er inni der, og selv om jeg ikke er vid som et basseng så har jeg faktisk en ex jeg aldri kjente noe særlig med. En gang var jeg til og med så fæl at jeg spurte han om han var inni, og det var han visst. Jeg trodde det ærlig talt ikke, ikke rart det ble slutt mellom oss etterhvert. Alle de andre jeg har hatt sex med har jeg kjent godt, og alle har syntes jeg har vært helt normal og ikke slapp i fisken. Forøvrig er jeg sjeleglad for at jeg passer helt perfekt sammen med han jeg er sammen med nå og elsker over alt, for det hadde nok vært litt trasig om vi kræsja seksuelt når alt annet er toppers. 1
Gjest Bandit Skrevet 21. september 2012 #23 Skrevet 21. september 2012 Dersom halvparten av den mannlige befolkningen i Norge vil føre til skuffelse når bokseren faller, så er det kanskje ikke mannfolka det er noe galt med....? 8
Capt. Obvious Skrevet 21. september 2012 #24 Skrevet 21. september 2012 Dersom halvparten av den mannlige befolkningen i Norge vil føre til skuffelse når bokseren faller, så er det kanskje ikke mannfolka det er noe galt med....? Så er det jo dette med øyemål da, tviler på at de fleste måler så veldig nøyaktig. 15 cm kan jo tolkes fra alt fra 10 cm til 20 cm... 1
Gjest Gunfreak Skrevet 21. september 2012 #25 Skrevet 21. september 2012 Har ikke damer super nøyaktige måleinstrumenter inni seg, som måler ned til nano meteren?
Gjest Gaea Skrevet 21. september 2012 #26 Skrevet 21. september 2012 Har ikke damer super nøyaktige måleinstrumenter inni seg, som måler ned til nano meteren? Dessverre har vi ikke det, ikke jeg i allefall. Holder meg derfor til målebånd eller linjal foreløpig. Men altså, liten kan være så mangt. Om man er langt under gjennomsnittet, av typen 'merker såvidt at den er inni'-penis, kan det vel trygt kalles litt lite. Men så lenge den kan merkes, og tilfører noe positivt, er den vel stor nok.
Capt. Obvious Skrevet 21. september 2012 #27 Skrevet 21. september 2012 Dessverre har vi ikke det, ikke jeg i allefall. Holder meg derfor til målebånd eller linjal foreløpig. Men altså, liten kan være så mangt. Om man er langt under gjennomsnittet, av typen 'merker såvidt at den er inni'-penis, kan det vel trygt kalles litt lite. Men så lenge den kan merkes, og tilfører noe positivt, er den vel stor nok. Hehe, men det er jo noe man stort sett ikke har med seg i senga...Har i hvert fall ikke opplevd det selv at hun har med målebånd :gjeiper:
Gjest Raindrops Skrevet 21. september 2012 #28 Skrevet 21. september 2012 Hehe, men det er jo noe man stort sett ikke har med seg i senga...Har i hvert fall ikke opplevd det selv at hun har med målebånd :gjeiper: Jeg har lest på KG at man kan sjekke hvor lang den er i forhold til hånden/armen sin, og så måle med linjal etterpå. Det høres ikke så veldig nøyaktig ut men det er da en metode, og ikke minst kan det gjøre litt diskré. Nei, jeg har ikke prøvd selv, så nysgjerrig har jeg aldri vært :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 21. september 2012 #29 Skrevet 21. september 2012 Jeg har lest på KG at man kan sjekke hvor lang den er i forhold til hånden/armen sin, og så måle med linjal etterpå. Det høres ikke så veldig nøyaktig ut men det er da en metode, og ikke minst kan det gjøre litt diskré. Nei, jeg har ikke prøvd selv, så nysgjerrig har jeg aldri vært :gjeiper: Det har jeg. <br /><br /> Anonym poster: 7592fdbfe8dc654189524dd102d451ae
BaconSnacks Skrevet 21. september 2012 #30 Skrevet 21. september 2012 Under ti er lite, men er den uforholdsmessig tjukk så kan det funke fint likevel. Jeg har ikke for vane å drive og måle folk, men jeg vet størrelsen på lekene mine og det er ganske lett å sammenlikne på øyemål (eller håndmål?).
Skjønningen Skrevet 21. september 2012 #31 Skrevet 21. september 2012 Så er det jo dette med øyemål da, tviler på at de fleste måler så veldig nøyaktig. 15 cm kan jo tolkes fra alt fra 10 cm til 20 cm... Tror de fleste som har sett mer enn en kølle klarer å se forskjell på en ti cm og en tjue cm lang snabb. Er ganske stor forskjell. Dessuten så er det nå vanlig at mannfolk måler den, og like vanlig er det også at kvinner spør for morro skyld. Typen min var det jeg som målte for ham fordi jeg syntes det var spennende å se hva den var. 1
Gjest Bandit Skrevet 21. september 2012 #32 Skrevet 21. september 2012 Jeg har hatt 7 cm forskjell på hvor stor kvinner har trodd jeg har vært. Det kommer an på hvilke røverhistorier som er servert av menn før meg. Min erfaring er at selv om det er vitenskapelige mål på det som er normalt, er oppfatningen veldig individuell fra kvinne til kvinne. Det som er liten for EN kvinne, er normalt for en annen. Det kommer an på tidligere erfaringer og kvinnens egen romslighet. Kvinner som står med stoppeklokke og målebånd i senga, finner jeg lite interessante, og lite spennende i senga, så det er ikke noe stort tap. Sex er så ufattelig mye mer enn antall cm. 1
Gjest imli Skrevet 21. september 2012 #33 Skrevet 21. september 2012 Objektivt sett er alt under 16 cm i lengde og omkrets lite. Eg reknar med dette er ein spøk - men 16 cm i omkrets trur eg det er få som har
Gjest imli Skrevet 21. september 2012 #34 Skrevet 21. september 2012 Jeg har hatt 7 cm forskjell på hvor stor kvinner har trodd jeg har vært. Det kommer an på hvilke røverhistorier som er servert av menn før meg. Min erfaring er at selv om det er vitenskapelige mål på det som er normalt, er oppfatningen veldig individuell fra kvinne til kvinne. Det som er liten for EN kvinne, er normalt for en annen. Det kommer an på tidligere erfaringer og kvinnens egen romslighet. Kvinner som står med stoppeklokke og målebånd i senga, finner jeg lite interessante, og lite spennende i senga, så det er ikke noe stort tap. Sex er så ufattelig mye mer enn antall cm. Einig - er sexen bra, er han stor nok
Gjest Gorgonzola Skrevet 21. september 2012 #35 Skrevet 21. september 2012 Med tanke på mange av svarene tråden om "hva er en lav mann" så bør melodien i denne tråden være "alt under 20 cm gidder jeg ikke bruke energi på". 1
Skjønningen Skrevet 21. september 2012 #36 Skrevet 21. september 2012 Jeg har hatt 7 cm forskjell på hvor stor kvinner har trodd jeg har vært. Det kommer an på hvilke røverhistorier som er servert av menn før meg. Min erfaring er at selv om det er vitenskapelige mål på det som er normalt, er oppfatningen veldig individuell fra kvinne til kvinne. Det som er liten for EN kvinne, er normalt for en annen. Det kommer an på tidligere erfaringer og kvinnens egen romslighet. Kvinner som står med stoppeklokke og målebånd i senga, finner jeg lite interessante, og lite spennende i senga, så det er ikke noe stort tap. Sex er så ufattelig mye mer enn antall cm. Ja, klart at sex er mye mer enn antall cm. (skjønner ikke helt hvor stoppeklokken kom inn i denne sammenhengen, men greit nok.) Synes derimot ikke det er så rart at damer er nysgjerrig på lengen og spør eller har lyst til å måle for morro skyld. Det er jo ikke som det er avgjørende, og hvis en mann er trygg nok på seg selv så burde han ikke nekte henne å vite eksakt lengde på den og mene at hun ikke er noe å beholde hvis hun ønsker å vite. Som du sier så er det jo mange kvinner som ikke helt vet forskjellen på 10 og 17 cm, f.eks., og desto bedre er det jo at mannfolket kan hjelpe henne til å skjønne hva som er hva. Og hvordan i alle dager kom du frem til at damer som vil vite størrelse på partnerens snopp er lite interessante og lite spennende i senga? Det høres veldig merkelig ut, spør du meg. Du må gjerne utdype hvordan du kom frem til det, for selv klarer jeg ikke å se noen sammenheng der. Både jeg og min partner synes at vi har et spennende sexliv og jeg har målt ham selv. Heldigvis er han ikke så usikker på seg selv at han lar nysgjerrigheten min på det området ødelegge det gode vi har sammen. Altså, hvis sexen i utgangspunktet er god og man passer bra sammen seksuelt sett så er det jo ikke nøye hva som står på målebåndet, men det er som sagt helt greit og fullstendig ufarlig å la dama få vite det. 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. september 2012 #37 Skrevet 21. september 2012 Har ikke damer super nøyaktige måleinstrumenter inni seg, som måler ned til nano meteren? Jeg drar fram målbåndet hver gang som alle andre jenter gjør 1
Gjest Bandit Skrevet 21. september 2012 #38 Skrevet 21. september 2012 Ja, klart at sex er mye mer enn antall cm. (skjønner ikke helt hvor stoppeklokken kom inn i denne sammenhengen, men greit nok.) Synes derimot ikke det er så rart at damer er nysgjerrig på lengen og spør eller har lyst til å måle for morro skyld. Det er jo ikke som det er avgjørende, og hvis en mann er trygg nok på seg selv så burde han ikke nekte henne å vite eksakt lengde på den og mene at hun ikke er noe å beholde hvis hun ønsker å vite. Som du sier så er det jo mange kvinner som ikke helt vet forskjellen på 10 og 17 cm, f.eks., og desto bedre er det jo at mannfolket kan hjelpe henne til å skjønne hva som er hva. Og hvordan i alle dager kom du frem til at damer som vil vite størrelse på partnerens snopp er lite interessante og lite spennende i senga? Det høres veldig merkelig ut, spør du meg. Du må gjerne utdype hvordan du kom frem til det, for selv klarer jeg ikke å se noen sammenheng der. Både jeg og min partner synes at vi har et spennende sexliv og jeg har målt ham selv. Heldigvis er han ikke så usikker på seg selv at han lar nysgjerrigheten min på det området ødelegge det gode vi har sammen. Altså, hvis sexen i utgangspunktet er god og man passer bra sammen seksuelt sett så er det jo ikke nøye hva som står på målebåndet, men det er som sagt helt greit og fullstendig ufarlig å la dama få vite det. Stoppeklokka kommer i samme pakning som målebåndet, skjønner du vel. Og hvorfor i all verden skal man hjelpe kvinner når det kommer til dette størrelsesmaset? Det er nok menn som går rundt og er usikre selv om de har helt normale pikker. Tenk om jeg hadde dratt frem en dybde- og muskelmåler om vi skulle hatt sex, og vurdert deg ut i fra det? For å finne ut om du var en egnet sexpartner? Hvordan ville du sett på meg da? Jeg har også målt med et par ekser, selv om jeg synes det er utrolig barnslig og teit. Så det var mer kravene jeg tenkte på. De som skriker høyest om størrelse har også minst å tilby seksuelt, er min erfaring. De har ikke skjønt det grunnleggende når det gjelder sex, og vil ha det servert. Nei, gi meg en kvinne som gir blaffen i detaljer og kaster seg inn i kåtskapen sammen med meg. Der lidenskap og lek går langt foran antall cm.
JohnS Skrevet 21. september 2012 #39 Skrevet 21. september 2012 Eg reknar med dette er ein spøk - men 16 cm i omkrets trur eg det er få som har 16 cm omkrets er ikke så mye.
Skjønningen Skrevet 21. september 2012 #40 Skrevet 21. september 2012 16 cm omkrets er ikke så mye. Hvis du er en hval, nei. Helt normalt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå