Gå til innhold

Hva er en liten penis?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, hva regnes egnetlig som en liten penis? Snittet statistisk sett er jo der, men hva syntes folk her er lite?

Anonym poster: 21bdb54dadc2f7bdf3219f62a026484e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt under de som slapt henger ned til knæra eller kan brukes til å slå ned gjerdestolper i stiv tilstand er nok for smått...

• Liker 3
Skrevet

En kjapp titt inn i krystallkulen min og jeg ser at dette blir en tråd der følgende skjer:

* Brorparten av damene kommer til å svare noe som ligger over snittet med forholdsvis god margin.

* Noen få kommer til å svare at de foretrekker en liten en for de er så trange.

* Menn kommer til å bli dødlig fornærmet og påpeke at de kvinnene som foretrekker en penis større en snittet (eller hvertfall større enn skriverens) er vide fitter og burde øve opp sin egen musklatur.

Klar, ferdig, gå!

• Liker 25
Skrevet

Hvis han tar av buksa og jeg tenker noe sånt som "wow den var liten" så er den nok for liten. Men har heldigvis ikke skjedd meg enda.

• Liker 1
Skrevet

En kjapp titt inn i krystallkulen min og jeg ser at dette blir en tråd der følgende skjer:

* Brorparten av damene kommer til å svare noe som ligger over snittet med forholdsvis god margin.

* Noen få kommer til å svare at de foretrekker en liten en for de er så trange.

* Menn kommer til å bli dødlig fornærmet og påpeke at de kvinnene som foretrekker en penis større en snittet (eller hvertfall større enn skriverens) er vide fitter og burde øve opp sin egen musklatur.

Klar, ferdig, gå!

Ferdig arbeid.

• Liker 1
Skrevet

Når den begynner å vokse innover da er den nok for liten tenker jeg

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Når det ikke går an å putte den inn må det vel være trygt å si at den er liten.

Vet ikke jeg altså. Jeg har enda ikke hatt sex med noen som jeg har ansett for å ha liten penis, selv om det har vært stor variasjon i størreslen.

Endret av Raindrops
  • Liker 2
Skrevet

"den er ikke så lang, men den er veldig tynn" :smilorange:

• Liker 2
Gjest Purple Haze
Skrevet

Godt det kom en ny penistråd igjen. Alt for lenge siden sist :roll:

• Liker 3
Skrevet

Tja....under 15 cm ville jeg blitt skuffet av.

Anonym poster: 1ff64136336f373b20553fbd56f28d4f

• Liker 3
Gjest Filleproletiet
Skrevet

Dersom jeg ligger i fosterstilling med slapp tiss så kan jeg dytte den inn i ballene liksom, så det ser ut som om jeg ikke har pikk. Pleier å vise det til dama og spørre om det er sexy. Hun synes ikke det. Sist gang vi skulle ha sex tok jeg og dytta den inn i ballene/kroppen og teipa over og rundt ballene slik at det så ut som om jeg bare hadde to baller. Hu skvatt skikkelig, men så ble jeg kåt og så spratt den ut :D

• Liker 9
Skrevet

Objektivt sett er alt under 16 cm i lengde og omkrets lite.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt fire sexpartnere og 3 av de skuffet. Kanskje fordi min første sexpartner hadde/har ca. 18 cm stor og tykk pikk, noe jeg elsket/elsker. Etter det har jeg ligget med 3 menn til og alle en del tynnere og mindre pikk enn han første.

Heldigvis så er han første min igjen nå da. Ihvertfall foreløplig... men forhåpentligvis for alltid også, for jeg har mista troa på stor pikk over 16 cm. Det føltes litt som om 90% av mennene har under 16 cm... dermed var det bare flaks at den første jeg hadde sex med har 18 cm!

Anonym poster: d20408756feb2ba580265c3f00ff36ff

Gjest Filleproletiet
Skrevet

Jeg har hatt fire sexpartnere og 3 av de skuffet. Kanskje fordi min første sexpartner hadde/har ca. 18 cm stor og tykk pikk, noe jeg elsket/elsker. Etter det har jeg ligget med 3 menn til og alle en del tynnere og mindre pikk enn han første.

Heldigvis så er han første min igjen nå da. Ihvertfall foreløplig... men forhåpentligvis for alltid også, for jeg har mista troa på stor pikk over 16 cm. Det føltes litt som om 90% av mennene har under 16 cm... dermed var det bare flaks at den første jeg hadde sex med har 18 cm!

Bra prioriteringer! lol.

• Liker 4
Skrevet

Bra prioriteringer! lol.

At han har stor pikk er jo bare en kjempebonus! Men det er ikke hovedgrunnen til at jeg er sammen med han igjen, heheeh...

• Liker 1
Gjest Filleproletiet
Skrevet

At han har stor pikk er jo bare en kjempebonus! Men det er ikke hovedgrunnen til at jeg er sammen med han igjen, heheeh...

Ah..ok. Det bare virket litt sånn. Hvis ikke så kjenner jeg en med 20cm..kan jo introdusere deg for ham?

• Liker 3
Skrevet

Ah..ok. Det bare virket litt sånn. Hvis ikke så kjenner jeg en med 20cm..kan jo introdusere deg for ham?

Hvorfor virker det sånn? Jeg bare holdt meg innenfor temaet jeg ;) Det trenger ikke å bety at stor pikk er alt i verden for meg.

Og neida, trengs ikke men takk for tilbudet (lol).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...