AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #1 Skrevet 19. september 2012 Ja, hva regnes egnetlig som en liten penis? Snittet statistisk sett er jo der, men hva syntes folk her er lite? Anonym poster: 21bdb54dadc2f7bdf3219f62a026484e
Obelix Skrevet 19. september 2012 #2 Skrevet 19. september 2012 Alt under de som slapt henger ned til knæra eller kan brukes til å slå ned gjerdestolper i stiv tilstand er nok for smått... 3
Heisenberg Skrevet 19. september 2012 #3 Skrevet 19. september 2012 En kjapp titt inn i krystallkulen min og jeg ser at dette blir en tråd der følgende skjer: * Brorparten av damene kommer til å svare noe som ligger over snittet med forholdsvis god margin. * Noen få kommer til å svare at de foretrekker en liten en for de er så trange. * Menn kommer til å bli dødlig fornærmet og påpeke at de kvinnene som foretrekker en penis større en snittet (eller hvertfall større enn skriverens) er vide fitter og burde øve opp sin egen musklatur. Klar, ferdig, gå! 25
solch Skrevet 19. september 2012 #4 Skrevet 19. september 2012 Hvis han tar av buksa og jeg tenker noe sånt som "wow den var liten" så er den nok for liten. Men har heldigvis ikke skjedd meg enda. 1
Gjest Bandit Skrevet 19. september 2012 #5 Skrevet 19. september 2012 En kjapp titt inn i krystallkulen min og jeg ser at dette blir en tråd der følgende skjer: * Brorparten av damene kommer til å svare noe som ligger over snittet med forholdsvis god margin. * Noen få kommer til å svare at de foretrekker en liten en for de er så trange. * Menn kommer til å bli dødlig fornærmet og påpeke at de kvinnene som foretrekker en penis større en snittet (eller hvertfall større enn skriverens) er vide fitter og burde øve opp sin egen musklatur. Klar, ferdig, gå! Ferdig arbeid. 1
Myosotis Skrevet 19. september 2012 #6 Skrevet 19. september 2012 Når den begynner å vokse innover da er den nok for liten tenker jeg 1
Gjest Raindrops Skrevet 19. september 2012 #7 Skrevet 19. september 2012 (endret) Når det ikke går an å putte den inn må det vel være trygt å si at den er liten. Vet ikke jeg altså. Jeg har enda ikke hatt sex med noen som jeg har ansett for å ha liten penis, selv om det har vært stor variasjon i størreslen. Endret 19. september 2012 av Raindrops 2
Hergensheimer Skrevet 19. september 2012 #8 Skrevet 19. september 2012 "den er ikke så lang, men den er veldig tynn" 2
Gjest Purple Haze Skrevet 19. september 2012 #9 Skrevet 19. september 2012 Godt det kom en ny penistråd igjen. Alt for lenge siden sist 3
Gjest KateW Skrevet 19. september 2012 #11 Skrevet 19. september 2012 en klitoris er en liten penis. 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #12 Skrevet 19. september 2012 Tja....under 15 cm ville jeg blitt skuffet av. Anonym poster: 1ff64136336f373b20553fbd56f28d4f 3
Gjest Filleproletiet Skrevet 19. september 2012 #13 Skrevet 19. september 2012 Dersom jeg ligger i fosterstilling med slapp tiss så kan jeg dytte den inn i ballene liksom, så det ser ut som om jeg ikke har pikk. Pleier å vise det til dama og spørre om det er sexy. Hun synes ikke det. Sist gang vi skulle ha sex tok jeg og dytta den inn i ballene/kroppen og teipa over og rundt ballene slik at det så ut som om jeg bare hadde to baller. Hu skvatt skikkelig, men så ble jeg kåt og så spratt den ut :D 9
JohnS Skrevet 19. september 2012 #14 Skrevet 19. september 2012 Objektivt sett er alt under 16 cm i lengde og omkrets lite. 1
Gjest Aphrodite Skrevet 19. september 2012 #15 Skrevet 19. september 2012 Under 10 cm når den er hard. 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #16 Skrevet 19. september 2012 Jeg har hatt fire sexpartnere og 3 av de skuffet. Kanskje fordi min første sexpartner hadde/har ca. 18 cm stor og tykk pikk, noe jeg elsket/elsker. Etter det har jeg ligget med 3 menn til og alle en del tynnere og mindre pikk enn han første. Heldigvis så er han første min igjen nå da. Ihvertfall foreløplig... men forhåpentligvis for alltid også, for jeg har mista troa på stor pikk over 16 cm. Det føltes litt som om 90% av mennene har under 16 cm... dermed var det bare flaks at den første jeg hadde sex med har 18 cm! Anonym poster: d20408756feb2ba580265c3f00ff36ff
Gjest Filleproletiet Skrevet 19. september 2012 #17 Skrevet 19. september 2012 Jeg har hatt fire sexpartnere og 3 av de skuffet. Kanskje fordi min første sexpartner hadde/har ca. 18 cm stor og tykk pikk, noe jeg elsket/elsker. Etter det har jeg ligget med 3 menn til og alle en del tynnere og mindre pikk enn han første. Heldigvis så er han første min igjen nå da. Ihvertfall foreløplig... men forhåpentligvis for alltid også, for jeg har mista troa på stor pikk over 16 cm. Det føltes litt som om 90% av mennene har under 16 cm... dermed var det bare flaks at den første jeg hadde sex med har 18 cm! Anonym poster: d20408756feb2ba580265c3f00ff36ff Bra prioriteringer! lol. 4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #18 Skrevet 19. september 2012 Bra prioriteringer! lol. At han har stor pikk er jo bare en kjempebonus! Men det er ikke hovedgrunnen til at jeg er sammen med han igjen, heheeh... Anonym poster: d20408756feb2ba580265c3f00ff36ff 1
Gjest Filleproletiet Skrevet 19. september 2012 #19 Skrevet 19. september 2012 At han har stor pikk er jo bare en kjempebonus! Men det er ikke hovedgrunnen til at jeg er sammen med han igjen, heheeh... Anonym poster: d20408756feb2ba580265c3f00ff36ff Ah..ok. Det bare virket litt sånn. Hvis ikke så kjenner jeg en med 20cm..kan jo introdusere deg for ham? 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #20 Skrevet 19. september 2012 Ah..ok. Det bare virket litt sånn. Hvis ikke så kjenner jeg en med 20cm..kan jo introdusere deg for ham? Hvorfor virker det sånn? Jeg bare holdt meg innenfor temaet jeg Det trenger ikke å bety at stor pikk er alt i verden for meg. Og neida, trengs ikke men takk for tilbudet (lol). Anonym poster: d20408756feb2ba580265c3f00ff36ff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå