AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #1 Del Skrevet 19. september 2012 Hei, en jeg "holder på med" (er mye med hverandre, mye kosing og kyssing. Ikke sex) nevnte at han ville dra på en hytte som familien hans eier og at han ville ha med seg noen. Og den noen var altså meg. Hva betyr det? Skjønner at man ikke kan vite, jeg har aldri vært i et forhold før så jer har ikke peiling. *flau nybegynner* <br /><br /> Anonym poster: 508b0bb75f2d36f3e99d0c0341a7be6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym Skrevet 19. september 2012 #2 Del Skrevet 19. september 2012 hei, det er ikke noe å være flau over å spørre sanne spørsmål. :-) jeg vet ikke hvilken person han er så litt vanskelig å svare på. men siden du sier at dere holder på osv, så tror jeg han vil ha deg med på hytten for å tilbringe mer tid sammen med deg alene, å kanskje hvem vet så kan turen ende med at dere blir kjærester... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #3 Del Skrevet 19. september 2012 Jeg vil tro at han ønsker å ta det videre fra kosing og kyssing. Er du klar for det? Anonym poster: 6a0c76da7b9a683f1801e437ca7f7917 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ahava Skrevet 19. september 2012 #4 Del Skrevet 19. september 2012 Tja... Det kan vel kanskje bety noe sånt som at han vil ha deg med på hytta som familien hans eier, det, da. ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå