Gjest rosakatten Skrevet 18. september 2012 #1 Del Skrevet 18. september 2012 Har vært sammen med kjæresten min i 6mnd, han fikk nøkkelen ganske kjapt ( ca en måned) pga når han overnattet her ble det stress om han skulle innom meg på skolen for å levere nøkkel siden han begynte på jobb seinere. Når gav du nøkkel til din kjæreste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. september 2012 #2 Del Skrevet 19. september 2012 Fordi vi for det meste var i leiligheten min, fikk han nøkkelen min når vi hadde vært sammen i ca 2-3 mnd. Jeg fikk nøkkelen til leiligheten hans etter 6 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 19. september 2012 #3 Del Skrevet 19. september 2012 Vi "flyttet sammen" nesten med engang vi ble sammen, da han bodde et stykke unna. Men han fikk vel egen nøkkel da det var helt offisielt flyttet inn. Dvs. etter kanskje 4 mnd. Før det hadde det ikke vært nødvendig med egen nøkkel for han, da han ikke hadde jobb på det tidspunktet og heller ikke førerkort. Skulle han bort og trengte nøkkel la han den bare ut til meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micromaya Skrevet 19. september 2012 #4 Del Skrevet 19. september 2012 Jeg husker ikke helt, men det tok vel ikke altfor mange månedene. 2-3, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooria Skrevet 19. september 2012 #5 Del Skrevet 19. september 2012 Han fikk egen nøkkel etter at vi hadde vært kjærester i 2-3 uker, da var det bare helt naturlig at vi skulle bo sammen og det var ikke noe vi diskuterte engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #6 Del Skrevet 19. september 2012 Når vi ble samboere. Anonym poster: 617dbe32df54ea0f80ed9099e717230b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 19. september 2012 #7 Del Skrevet 19. september 2012 Vi har vært sammen i 6 måneder og ingen av oss har nøkkel til den andres bolig. Vi har rett og slett ikke hatt behov for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest X-1 Skrevet 19. september 2012 #8 Del Skrevet 19. september 2012 Aldri, eg budde fortsatt heime med foreldrene mine når eg traff han. Eg fikk nøkkel til hans leilighet etter noen mnd (2-3 trur eg, husker ikkje heilt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noteknekk Skrevet 19. september 2012 #9 Del Skrevet 19. september 2012 Han har ikke nøkkel til leiligheten min da det ikke er behov for det. Vi er ikke så ofte i min leilighet da jeg reiser mest til han og de gangene han kommer til meg så er jeg som regel sammen med ham. Har hendt seg at jeg må på jobb mens han er på besøk og da lar jeg bare min nøkkel være igjen hjemme. Jeg har ikke fått nøkkel til hans heller, men han har en ekstranøkkel som jeg disponerer når det trengs, hvis jeg for eksempel reiser etter at han har dratt på skolen. Fungerer veldig greit sånn, skal bare bo sånn vi bor nå i ett års tid så har ikke behov for å ha det annerledes. Er forresten i avstandsforhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 19. september 2012 #10 Del Skrevet 19. september 2012 Tok et par uker før jeg fikk hans, tenker jeg? Jeg var alene i leiligheten hans allerede første gangen jeg overnattet, siden han skulle veldig tidlig på jobb og jeg var student som kunne dra meg litt lenger. La vel nøkkelen i postkassa hver morgen i et par uker, før han sa at jeg bare kunne beholde den. Han fikk aldri nøkkel til leiligheten min, siden han bare var innom der et par ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå