AnonymBruker Skrevet 26. september 2012 #21 Del Skrevet 26. september 2012 Leste om en kar i Santiago som brukte pepperspray på folk som ikke greide vente før han skulle av. Skal ha hatt god effekt, men norsk sløvisme er nok neppe verdt det å havne på fremsiden av VG for. Anonym poster: c332f1c5f4f0f511b36e34fbe9c3248d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 26. september 2012 #22 Del Skrevet 26. september 2012 det er ikke lov å bruke pepperspray i Norge.Samt at jeg synes det var litt vel til reaksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 26. september 2012 #23 Del Skrevet 26. september 2012 Synes IKKE folk er flinke på 21-bussen i hvert fall. Husker jeg gikk så hardt inn i en fyr som presset seg på at han deisa rett i bakken. Det var deilig. 21 bussen i rushtrafikken er ulidelig! Trodde ikke det var mulig å finne så mange frekke folk på en og samme buss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 26. september 2012 #24 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) 31/31E-bussen til Fornebu/Snarøya, også. Da jeg jobbet på Fornebu måtte jeg ta denne, og ja, da presset man seg på før alle var kommet av, for det var aldri plass til alle som ville på i rushen, så om man skulle komme seg på jobb før lunsj var det bare å være frekk som faen. Endret 26. september 2012 av Rosalie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 26. september 2012 #25 Del Skrevet 26. september 2012 Enig i at det er irriterende. Når jeg venter på å komme på toget/t-banen pleier jeg å stå ved siden av dørene, inntil vognen. På den måten står jeg i kø uten å være i veien for noen. Om folk står og sperrer veien når jeg skal av pleier jeg å skumpe inni dem med vilje. Veldig tilfredsstillende! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 26. september 2012 #26 Del Skrevet 26. september 2012 det er ikke lov å bruke pepperspray i Norge.Samt at jeg synes det var litt vel til reaksjon. ikke i selvforsvar heller? Ja jeg vet jeg er off topic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2012 #27 Del Skrevet 26. september 2012 Pepperspray eller ei - folk tar nok poenget selv om man bruker zalovatn. Anonym poster: c332f1c5f4f0f511b36e34fbe9c3248d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medlem Skrevet 26. september 2012 #28 Del Skrevet 26. september 2012 21 bussen i rushtrafikken er ulidelig! Trodde ikke det var mulig å finne så mange frekke folk på en og samme buss. Nøyaktig samme tilstand på 20, 30, 31, 37 og 54-bussen, for ikke å snakke om 11, 12 og 13-trikken. Spesielt på 30-bussen som kun betjenes med enkle busser, og ikke leddbusser, og dermed er kampen om ståplassende til tider helt ulidelig. Sitteplass kan man helt glemme mellom kl. 07 og 19... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 26. september 2012 #29 Del Skrevet 26. september 2012 Nøyaktig samme tilstand på 20, 30, 31, 37 og 54-bussen, for ikke å snakke om 11, 12 og 13-trikken. Spesielt på 30-bussen som kun betjenes med enkle busser, og ikke leddbusser, og dermed er kampen om ståplassende til tider helt ulidelig. Sitteplass kan man helt glemme mellom kl. 07 og 19... Jo, du har veldig rett der! Men den bussen som er værst av alle er 31 nattbussen til Grorud/Tonsenhagen! Hærre min skaper. Om man er så dum at man tar den bussen som går en plass mellom 03-03.30 fra Nationaltheatret eller Jerbanetorget så kan man takke seg selv. Jeg tok den bussen titt og ofte for å komme meg hjem etter jobb, og det sluttet jeg med ganske fort. Det var faktisk noe av det sykeste jeg har opplevd i offentligheten. Det er jo folk trykt opp etter vinduene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 26. september 2012 #30 Del Skrevet 26. september 2012 Jo, du har veldig rett der! Men den bussen som er værst av alle er 31 nattbussen til Grorud/Tonsenhagen! Hærre min skaper. Om man er så dum at man tar den bussen som går en plass mellom 03-03.30 fra Nationaltheatret eller Jerbanetorget så kan man takke seg selv. Jeg tok den bussen titt og ofte for å komme meg hjem etter jobb, og det sluttet jeg med ganske fort. Det var faktisk noe av det sykeste jeg har opplevd i offentligheten. Det er jo folk trykt opp etter vinduene! sukk. jeg er glad jeg ikke bor i oslo 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spørsmålstegnet Skrevet 26. september 2012 Forfatter #31 Del Skrevet 26. september 2012 Jeg synes rett og slett at man kunne satt opp vannkraner rett over dørene, og spylt rett fram før dørene åpna. Dette hadde sannsynligvis gitt fritt spillerom for de som skal av buss og t-bane. Noe å tenke på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 26. september 2012 #32 Del Skrevet 26. september 2012 Jo, du har veldig rett der! Men den bussen som er værst av alle er 31 nattbussen til Grorud/Tonsenhagen! Hærre min skaper. Om man er så dum at man tar den bussen som går en plass mellom 03-03.30 fra Nationaltheatret eller Jerbanetorget så kan man takke seg selv. Jeg tok den bussen titt og ofte for å komme meg hjem etter jobb, og det sluttet jeg med ganske fort. Det var faktisk noe av det sykeste jeg har opplevd i offentligheten. Det er jo folk trykt opp etter vinduene! Fyttikatta det der har jeg gjort en gang. Aldri mer!! Galskap. Det er generelt helt grusomt å ta busser i Oslo når det er rush. Uansett bussrute. Folk er jo helt spinnville... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 26. september 2012 #33 Del Skrevet 26. september 2012 Prøv å komme dere ut med barnevogn når det er sånn..eller PÅ, for den saks skyld. Folk sitter der barnevognene skal ha plass, og ser dumt på deg når du kommer med vogna. "Jada, du må nok flytte på deg" Og når jeg skal ut: "Kan dere VENTE LITT, ELLER?!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medlem Skrevet 27. september 2012 #34 Del Skrevet 27. september 2012 Jo, du har veldig rett der! Men den bussen som er værst av alle er 31 nattbussen til Grorud/Tonsenhagen! Hærre min skaper. Om man er så dum at man tar den bussen som går en plass mellom 03-03.30 fra Nationaltheatret eller Jerbanetorget så kan man takke seg selv. Jeg tok den bussen titt og ofte for å komme meg hjem etter jobb, og det sluttet jeg med ganske fort. Det var faktisk noe av det sykeste jeg har opplevd i offentligheten. Det er jo folk trykt opp etter vinduene! Sant, sant! Slik er det på nattbuss N12 også. Den skal liksom erstatte 3 trikkelinjer (11, 12 og 13) og 1 busslinje (30) fra sentrum til Grünerløkka/Torshov. Heller ikke den kjøres med leddbuss, og omtrent hver eneste gang jeg reiser med 03:45-avgangen bryter det ut slosskamp ombord. Selvsagt etter at vekterne på Jernbanetorget har sendt bussen avgårde. Jeg vil si at hovedproblemet er at Ruter ikke skalerer tilbudet sitt i forhold til etterspørselen. Etter 2-3 ganger med frakjøring blir folk utålmodige og agressive. Neste gang de er på tur tar de nesten løpefart med en gang døren åpnes, i håp om å komme med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2012 #35 Del Skrevet 1. desember 2012 Hehe! Og folk med livets rett tar egen bil eller drosje Anonym poster: ef99697a2a2c1014538460d59edffc64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå