Gå til innhold

Hundefór


Gjest Cupcakes

Anbefalte innlegg

forhåpentligvis så maler du kjøttdeigen selv av rent kjøtt og gir utbeinet kylling, koteletter og fisk, ellers er dette virkelig ikke noe du bør anbefale på det sterkeste slik som du gjør.

Anonym poster: d30433d63c329af9315e492f91fe6b6c

Hvorfor ikke? Hunder flest er skapt for å spise rått kjøtt, innmat og bein.

Mine hunder, deriblant en valp på tre måneder, fôres også på V&H med diverse rått og kjøtt og bein som tillegsfôr.

Endret av Leo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest blah blah

Hvorfor ikke? Hunder flest er skapt for å spise rått kjøtt, innmat og bein.

Mine hunder, deriblant en valp på tre måneder, fôres også på V&H med diverse rått og kjøtt og bein som tillegsfôr.

Hunder i dag er ikke som hunder før må du forstå :)

Hunder i dag skal man være ytterst forsiktige med eller kan de dø :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fôrer til vanlig på purine dog chow fra plantasjen. Rimelig fôr med god kvalitet som funker for våres rottweiler på to år. Vi betaler 399 for 15 kg. Og plantasjen er søndagsåpen :) Så for oss funker dette greit :)

Innimellom om vi ikke får kjøpt fôr i tide gir vi middagsrester og har en sekk av det nye fôret som de har begynt å selge på vår lokale europris som en nødløsning :) Syns det er greit å variere litt siden ho lett kan gå litt lei. Men alle hunder er jo forskjellige. Ikke noe av det vi har fôrt vår tidligere hund på har fungert opptimalt for denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fôr fra europris ?

Er dere klar over hvor lenge fôr blir liggendes på lager før det kjøres ut til hver enkelt butikk?

Billig dårlige fôr som kan gi utslag i organer som sliter. Og er du riktig uheldig,hunden får forkortet liv.

Forstår ikke at folk tør kjøpe fôr som pedigree fra butikken eller lignendes .

Anonym poster: 4f39f307e9b9252986d11271e28ea7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste av mine får royal canin, hills eller eukanuba. alle får det foret de er friskest på, så det er endel forskjellige forposer. Desverre tåler den ene hunden min nesten ingen typer mat og det kommer ut begge veier, selv om det bare er snakk om noen få knotter eller skjeer, og den veier 85kg. Det eneste den tåler er det ene av labbforene. Det var en veeeldig tøff nøtt å svelge for matfar som bare glimrende er godt nok, og labb har i mange ti-år vært milevis unna den kategorien..... Men nå er hunden frisk som en fisk og med stabil matlyst, så jeg smiler likevel.

Å alle de andre får v&h som kveldsgodt i kongen sin :spise:

Anonym poster: 1ed62b901a771aa7841822f424860b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...