Gå til innhold

Hundefór


Gjest Cupcakes

Anbefalte innlegg

Vurderer å bytte for på hunden her i huset, men vet ikke helt til hva enda.

Derfor lurer jeg rett og slett på hva andre bruker, og hvorfor?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken hund har du? Alder? Hva bruker du nå?

Jeg har selv en liten hund som har litt for lite muskelmasse, så vi byttet for fra royal canin mini til eukanuba small breed. Hun har nå en mye bedre kroppsbygning og glattere pels.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vom og hundemat her også. 😊

Da vi fikk hunden vår startet vi med RC tørrfor. Etterhvert gikk vi over til vom. Ett hav av forskjell, og veldig klart riktig for vår hund! 😊

Mindre bæsj, mindre kløe, myke poter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vom & hundemat vått, og Royal Canin og Purina ProPlan tørt.

Alt dette er kvalitetsfòr, og våtfòret er også fullfòr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt Frank's Pro Gold i mange år.Kjempefornøyd.

Men etter en omgangsyke + div. tullball har vi måtte gå over til hills Prescription Diet

Men vil egentilg tilbake til Franks's

Min hater råmat som vom&hundemat, norwegian polar. Dustebikkje!

Men du må nesten velge et for som fungerer på din hund.

Det er en helvettes jungel av fortyper, så prøv deg frem. Noen funger fint på Eucanuba,mens andre blir som min,matt i pelsen,dreit min 6-8 ganger pr.dag.Merkelig farge på møkka osv-

Endret av Kårky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg forer hunden på vom og hundemat og annet rått. Han får koteletter, fårikålkjøtt, kjøttdeig, fisk, kylling, lever, hjerter, lunger og en haug med annet, og alt er selvsagt rått :) Anbefaler dette på det sterkeste :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg forer hunden på vom og hundemat og annet rått. Han får koteletter, fårikålkjøtt, kjøttdeig, fisk, kylling, lever, hjerter, lunger og en haug med annet, og alt er selvsagt rått :) Anbefaler dette på det sterkeste :)

forhåpentligvis så maler du kjøttdeigen selv av rent kjøtt og gir utbeinet kylling, koteletter og fisk, ellers er dette virkelig ikke noe du bør anbefale på det sterkeste slik som du gjør.

Anonym poster: d30433d63c329af9315e492f91fe6b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fairydust

Royal Canin tørrfòr for små hunder. Men gir også kjøtt, fisk, bein (av elg) og bokser med vått fòr som jeg kjøper hos veterinær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blander diverse kvalitetstørrfôr, for det viser seg at en god blanding holder røytingen på et minimumsnivå. Vi prøvde NP og V&H. NP gikk ned på høykant, men sluttet pga ekstrem røyting, dårlig pels og at fôret ikke var det jeg trodde det var.

V&H sluttet jeg med også pga ekstrem røyting, dårlig pels og ikke var de overvettes begeistret for det.

Hadde jeg hatt ork så skulle jeg lest meg opp på barfing.

Anonym poster: c722c1f97257d2213a1d5da3ca3984ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Specific Digestive support. Nå har hunden min magesår da, men før det brukte jeg det vanlige foret de har, er og var veldig fornøyd med det hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig maler jeg kjøttdeigen selv, men kyllingbein, kotelett bein og fiskebein får han, det har alle hundene mine fått, og er ikke farlig så lenge de ikke er varmebehandlet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Labb og v&h. Skinner som en sel i pelsen og avføringen er fast og fin, kun 2 ggr per dag.

Anonym poster: 655491b5c563a83ef1bc25cc8ac70eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vom og hundemat. Det er absolutt den beste maten en hund kan få om man ikke orker/gidder/har mulighet til å sette sammen alt av kjøtt og innmat selv.

Får oksehaler, fårikålkjøtt, ribbe, kyllingvinger osv som snacks. Alt RÅTT selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...