Gå til innhold

Opprettet abonnement i mitt navn.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noe man kan gjøre når en annen person har opprettet abonnement i mitt navn? Dette bak min rygg. Vedkommende har ikke betalt til rett tid og ergo er jeg skyldig mange.. tja.. tusen.

Har jeg noen rettigheter eller er det ingenting jeg kan gjøre?

Takk for tips og innspill.

Anonym poster: b391688a7eafbe56f5b3aba8f0db9d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lite peiling på sånnt, men det høres ut som at du burde anmelde det! Kjenner du vedkomne som har gjort dette?

Jeg leste i en annen tråd at man kan google "gratis advokater" og få ja, gratis advokathjelp. Ring en av dem og høre hva de synes du skal gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du MÅ anmelde det for at du skal slippe å betale.<br /><br /> Anonym poster: 0a7146828b994167a2751a1a772e1929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det regnes som svindel/å bryte loven og ikke greit. Man må si i fra til operatøren det gjelder. Hos operatøren jeg jobber hos tar vi det videre til vår svindelavdeling, som igjen da sjekker hva som har skjedd. Du skal samtykke og hvis dette har skjedd i en butikk kan det få store konsekvenser for butikken, blant annet miste retten til å selge flere produkter fra operatøren. Nummeret blir da sperret for utgående bruk til saken er ferdigbehandlet og de fleste tilfeller slettet uten at det belastes deg.

Jeg ville også anmeldt det i tillegg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...