Gå til innhold

Hva er en lav mann?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Inspirert av høydeforskjell tråden.

For dere damer, hva er en lav mann?

Videoannonse
Annonse
Gjest Vena Cava
Skrevet

For meg er menn lave om de er ca like høy som meg eller lavere.

Jeg er selv 174.

Skrevet

For 3 år siden ville jeg sagt under 180.

Nå som jeg er forlovet med en mann på 175 vil jeg si under hans høyde ;)

• Liker 2
Skrevet

Under 170 cm er lavt for menn syns jeg.

• Liker 4
Skrevet

Under 180? Seriously? Hva er høy for dere a, 2 meter?

• Liker 4
Skrevet

Det er forskjell på lav og for lav. Jeg vil ikke si at en mann under 1.80 er lav , han er bare for lav for meg.

• Liker 6
Gjest Filleproletiet
Skrevet

Under 1.80

Så en mann som meg da, som er 181 er HØY? I mens en som er 179,5 er LAV? For jeg føler meg bare sååå mye høyere enn menn på 175-180. Raaager over dem! Føler meg som en dverg i forhold til en på 182,5 ass..;)

• Liker 1
Skrevet

Så en mann som meg da, som er 181 er HØY? I mens en som er 179,5 er LAV? For jeg føler meg bare sååå mye høyere enn menn på 175-180. Raaager over dem! Føler meg som en dverg i forhold til en på 182,5 ass.. ;)

Hehe, det finnes da slingringsmonn :) 181 er ikke HØYT, men høyt nok :)

• Liker 2
Skrevet

Vel da er vist jeg en lav mann siden jeg er 179.8cm.

• Liker 3
Skrevet

Tror at gjennomsnittet ligger på 179-180 i følge Wikipedia, så man er vel lavere enn gjennomsnittet hvis man er under det.

hva som er lavt i forhold til meg, er et annerledes svar,jeg er veldig lav selv og det hadde ikke plaget meg hvis mannen var under 180, så lenge han er litt høyere enn meg.

Gjest Filleproletiet
Skrevet

Vel da er vist jeg en lav mann siden jeg er 179.8cm.

Ja, du er DEN losern ass! Jeg kan jo banke deg litt i og med at jeg er 1,2 cm høyere enn deg! Du vet, oddsen for å vinne en slosskamp er den samme som forskjellen på høyde. Min odds for å banke deg (i følge kvinners logikk) er 1,2:1.

• Liker 1
Gjest Filleproletiet
Skrevet

Hehe, det finnes da slingringsmonn :) 181 er ikke HØYT, men høyt nok :)

Høyt nok til HVA? Jeg kan jo forsvare min kvinne mot 99% av verdens menn, uansett hvor høye de er :)

Skrevet

Det er forskjell på lav og for lav. Jeg vil ikke si at en mann under 1.80 er lav , han er bare for lav for meg.

Samme her.
  • Liker 1
Skrevet

Høyt nok til HVA? Jeg kan jo forsvare min kvinne mot 99% av verdens menn, uansett hvor høye de er :)

Høy nok til å være datebar ;)

• Liker 1
Gjest Filleproletiet
Skrevet

Høy nok til å være datebar ;)

Ok..godt å vite at min høyde i hvert fall blir regnet som "jaja, ok..på grensen til datebar, men la gå" i hvert fall da! Carry on.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...