Gå til innhold

Fram og tilbake med kjæresten/eksen

Gjest :))

Anbefalte innlegg

Kjæresten eller eksen (er ikke helt sikker) og jeg har vært sammen i snart fire år. Men dette siste året her har vi hatt et ganske kranglete forhold og for noen måneder siden gjorde vi det slutt på ordentlig, jeg flytta ut og alt det der.

Første gangen var det han som ønsket pause, etter noen dager følte jeg at han ikke var verdt det og foreslo å bare gjøre det slutt. Det gikk han fint med på. Jeg slet de to-tre første dagene, men når jeg følte at dette kanskje var det rette, innså han hva som hadde skjedd og slet lenge.

Når jeg fikk min egen leilighet tok det noen uker før vi ville prøve igjen. Var sammen i 2 mnd eller noe, så ble det slutt igjen. Og igjen, var det han som sa at han følte at det ikke gikk noen vei. Men han sa også at han vet han kommer til å angre på at han ga opp.

Det er han som er "grunnen" til at det ble slutt, begge gangene. Første gangen var det fordi han gamet hele tiden og la på seg og ga egentlig faen i meg. Andre gangen (sist gang altså) var han mye bedre, men han røyket i smug og småløy om penger etc.

Det har nå vært slutt i litt over en uke og jeg klarer meg på en måte, slv om jeg skulle ønske det kunne ordne seg mellom oss, mens han er veldig lei seg. Han har aldri vært direkte slem mot meg og har stilt opp for meg alle disse årene, men bare ikke dette siste året her. Pga. livsstilen han havnet i...

Nå har vi møtt hverandre i skjul i 2 dager igjen og han vil prøve å bevise at han vil gjøre alt godt igjen. Han har slutta å røyke og skal skaffe seg en billigere leiliget slik at han kan få spart mer osv. og noe annet han må komme seg på beina igjen. Og når han har gjort det, vil vi gå tilbake til hverandre igjen.

Jeg er jo glad for at han vil prøve igjen og ikke feile igjen, men jeg er også redd for at det kan skje igjen... Ingen kjenner han like godt som jeg gjør, og jeg vet at han er en av de snilleste menneskene jeg har kjent og tror derfor på at han virkelig vil bli bedre.

Noen innspill? Jeg vil virkelig være med denne mannen. Han gir meg den følelsen.. "han er den rette" som jeg aldri har fått med noen andre før. Vi er i starten av 20 åra også, så han må nok modnes litt mer å. Samme med meg det, bare at jeg er ikke grunnen til problemene vi har i forholdet. Det har liksom altid vært han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her.

Hehe, fine ord det der...

Ingen som vil si noe forresten?

Anonym poster: 30848e057ba66ac100cacc519c98f2ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det hittil alltid har vært han betyr ikke at det kommer til å alltid bli han. Når det er såpass mye frem og tilbake så synst jeg at man skal tenke på hvor lenge det kan få fortsette sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...