AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #1 Del Skrevet 17. september 2012 Hei Jenter: Om dere møtte en gutt som var lavere enn dere, ville det gjort at du ikke kunne vurdere å ha et forhold til personen? Snakker 5 cm eller mer. Hvorfor/Hvorfor ikke? Gutter: Om dere møtte en jente som var høyere enn dere, ville det gjort at du ikke kunne vurdere å ha et forhold til personen? Snakker 5 cm eller mer. Hvorfor/Hvorfor ikke? Alle: Er/Har du vært i et forhold der høydeforskjellen gikk "feil vei" (jenta er høyest)? Fikk du/dere noen kommentarer på det? Anonym poster: 4db52aa6d15fe4bc490026451741d551 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 17. september 2012 #2 Del Skrevet 17. september 2012 Finner høye damer fasinerende, så det ville ikke være noe problem, problemet er vel heller om hun ville være med meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovesick Skrevet 17. september 2012 #3 Del Skrevet 17. september 2012 Hadde en gutt som var veldig interessert i meg, han er litt mindre enn meg i høyde, og jeg er 150 cm høy(!!), dessverre var han mer enn kompis for meg enn kjæreste, så det ble ikke noe forhold. MEN jeg kunne fint vært sammen med han. Hvorfor la høyden stoppe deg? Faller man for en person, så faller man for en person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 17. september 2012 #4 Del Skrevet 17. september 2012 helt ærlig syns jeg ikke så mye om at karen er kortere enn meg. heldigvis ikke noe stort problem ettersom jeg bare er 160 selv men når det er sagt er ikke høyden en dealbreaker om alt annet funker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Suc Skrevet 17. september 2012 #5 Del Skrevet 17. september 2012 Hadde en gutt som var veldig interessert i meg, han er litt mindre enn meg i høyde, og jeg er 150 cm høy(!!), dessverre var han mer enn kompis for meg enn kjæreste, så det ble ikke noe forhold. Du hadde med andre ord funnet en dverg? Grensa går vel på 148 cm for menn. Tror aldri jeg har sett en "frisk" mann lavere enn 150 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovesick Skrevet 17. september 2012 #6 Del Skrevet 17. september 2012 Du hadde med andre ord funnet en dverg? Grensa går vel på 148 cm for menn. Tror aldri jeg har sett en "frisk" mann lavere enn 150 cm. Så nå er det en grense for det og nå? Så lenge man er litt under 150 cm så er man dverg? Jeg er naturlig lav, NEI jeg er ikke dverg, og han var heller ikke dverg, han har samme problemet som meg, foreldre som ikke er så høye (max 175 cm) og da blir jo ikke vi så høye heller. Ikke spør oss hvorfor vi er lave, skulle gjerne vært høyere jeg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avi Skrevet 17. september 2012 #7 Del Skrevet 17. september 2012 Det spiller egentlig ikke ingen rolle. Jeg var litt høyere enn eksen min, følte meg litt "stor" da vi stod ved siden av hverandre, men det hadde ingenting å si for forholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Suc Skrevet 17. september 2012 #8 Del Skrevet 17. september 2012 Så nå er det en grense for det og nå? Så lenge man er litt under 150 cm så er man dverg? Det er en grense, ja. Ifølge ICD-10 er det definert som dwarfism om man er under 148 som mann. Lurer på om det var 138 for damer - så du har nok rett i at du ikke er noen dverg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petalouda Skrevet 18. september 2012 #9 Del Skrevet 18. september 2012 Nei jeg kunne ikke vært sammen med en mann som er lavere enn meg. Kjæresten min er 8 cm høyere enn meg og det er i korteste laget syns jeg faktisk. Men når det er den eneste "feilen" på han, kan jeg klare å leve med det *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. september 2012 #10 Del Skrevet 18. september 2012 Nå er jeg ganske lav selv, så jeg synes ikke det hadde vært noe særlig om gutten er lavere enn meg. Liker gjerne at gutten er høyere enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 18. september 2012 #11 Del Skrevet 18. september 2012 Høyde spiller ingen rolle. Jeg har datet menn på omtrent min høyde uten problemer, men må innrømme at jeg ikke har truffet noen som har vært veldig mye lavere enn meg. Sannsynligvis fordi de fleste menn er høyere enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andy capp Skrevet 18. september 2012 #12 Del Skrevet 18. september 2012 Jeg har ikke problemer med damer som er høyere enn meg. Ikke vært sammen med noen enda, men et par har vært omtrent like høy som meg, og i høye hæler rager de så vidt over meg. Jeg er ca 175, og har ikke komplekser for egen høyde, men det virker som en del damer har større problemer med en lavere mann enn jeg har med høyere kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isd Skrevet 18. september 2012 #13 Del Skrevet 18. september 2012 Nei, jeg kunne ikke vært sammen med en mann som var lavere enn meg. Har også hatt litt problemer med høyden til de som har vært omtrent like høye som meg, men mulig det blir sånn fordi jeg er 160 selv. Temmelig overfladisk på det området, dessverre. Har hatt en greie med at menn skal være så mye større og sterkere enn meg, og alltid endt opp med mannfolk på 190 +/- 2cm. Det er fakta (bortsett fra en som var 195), selv om jeg ikke akkurat har målt de før vi har datet. Litt spesielt... Nå har jeg derimot brutt det mønsteret og skal gifte meg med en som er "bare" 13cm høyere enn meg Han synes jeg er veldig lita, mens jeg synes han godt kunne vært litt høyere (uten at det er noe jeg egentlig tenker over). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 18. september 2012 #14 Del Skrevet 18. september 2012 jeg vill ha noen som er høyere. men om kjæresten jeg har nå hadde vært lavere enn meg, så hadde jeg nok godtatt det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micromaya Skrevet 18. september 2012 #15 Del Skrevet 18. september 2012 Politisk ukorrekt, men ja: det er en dealbreaker for meg. Jeg takler ikke å være høyest. Nå er jeg heldigvis bare 1.60, så det skal ikke så mye til for å være høyere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalunaa Skrevet 18. september 2012 #16 Del Skrevet 18. september 2012 hmm... har vel datet gutter som var 1-2 cm lavere. Jeg er 1.76cm. No har jeg funnet drømmemannen da, han er hele 5 cm høyere enn meg . hehe, men det er helt tilfeldig selfølgelig, hadde ikke hatt noe imot om han var like høy, eller LITT lavere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 18. september 2012 #17 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Mannen bør være høy, mørk, spandabel, med høy inntekt, flink til å danse og veltrent. Ferdig med saken. De andre får finne seg annet beite. For å svare ærlig betyr ikke høyde noe for meg. Er 1,60 og har ikke vært sammen med noen som har vært merkbart lavere. Det viktigste er kjemien og tiltrekningen. I senga gjør høyden ingen forskjell. Fikk en gang spørsmål fra en jeg var sammen med som var cirka på min høyde, om jeg var flau på grunn av det. Nei, sa jeg, hvorfor skal jeg det? Blir aldri flau på vegne av andre, men har noen komplekser jeg sliter med selv, og tror alle har små komplekser som andre ikke legger merke til. Men jeg er ikke typen som går med høyhælte sko, likevel ville det ikke betydd noe. Han jeg var sammen med, hadde en veldig pen eks som raget ti centimeter over han og de var et par i mange år. Endret 18. september 2012 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisenberg Skrevet 18. september 2012 #18 Del Skrevet 18. september 2012 Han må være høyre enn meg, helst mye høyre. Tviler på at jeg hadde tent på en mann som var lavere enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lupi Skrevet 18. september 2012 #19 Del Skrevet 18. september 2012 Høyde!? Hva er det forno? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2012 #20 Del Skrevet 18. september 2012 I senga gjør høyden ingen forskjell Min erfaring er det motsatte,har funket best seksuelt med de som har vært ca min høyde eller opptil 10 cm høyere.Menn som har vært opptil 30-40cm høyere har ikke sexen blitt like bra.Men det gjelder jo kun meg da. Bryr meg lite om høyde,bortsett fra at jeg er faktisk foretrekker menn på min høyde eller litt høyere.(Jeg er 1.63) Anonym poster: ca862c671cfc4b677c6c2243f44755f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå