Linenor Skrevet 17. september 2012 #1 Del Skrevet 17. september 2012 I steden for å ha avgangsår 2014 har jeg nå avgangsår 2015. Vil det ha noe å si når det kommer til støtte fra Lånekassen ettersom jeg har nevnt i tidligere søknader at jeg har avgangsår 2014? Blir det feil hos de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovesick Skrevet 17. september 2012 #2 Del Skrevet 17. september 2012 For å være helt sikker, så hadde jeg sagt ifra til Lånekassen om jeg var deg. Lånekassen er ekstremt vrien, og det er til syvende og slutt du som vil få smellen om det skulle skje noe. Lånekassen skriver jo på dems sider, at all form for endring i skolegangen din, etter at du har søkt om støtte, MÅ sies ifra om. Så om jeg hadde vært deg, hadde jeg sagt ifra, bare for å være på den sikre siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linenor Skrevet 18. september 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 18. september 2012 For å være helt sikker, så hadde jeg sagt ifra til Lånekassen om jeg var deg. Lånekassen er ekstremt vrien, og det er til syvende og slutt du som vil få smellen om det skulle skje noe. Lånekassen skriver jo på dems sider, at all form for endring i skolegangen din, etter at du har søkt om støtte, MÅ sies ifra om. Så om jeg hadde vært deg, hadde jeg sagt ifra, bare for å være på den sikre siden Ja, du har et poeng der. Da får jeg informere de skriftlig om det Takk, Lovesick! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå