m_h Skrevet 22. februar 2004 #1 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg har så lyst til syden i sommer,men har ikke penger til å betale hele reisen enda. Inne på ving kan en betale depositum og 35 dager før avreise betale resten av prisen,og for å få reisen jeg vil ha vil jeg benutte meg av dette. Noen som har prøvd det før? Hvor mye kom depositumet på i så fall..håper noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 22. februar 2004 #2 Del Skrevet 22. februar 2004 Vi har reist med både Ving, Saga, Startour og Apollo. Alle disse stedene har vi måttet betale depositumet innen 7 dager etter bestilling, og resten fra 45 dager før avreise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 23. februar 2004 #3 Del Skrevet 23. februar 2004 Det gangene vi har betalt slik, har depositumet ligget på rundt 20% av hele beløpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m_h Skrevet 23. februar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 23. februar 2004 Tusen takk fro svar begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m_h Skrevet 23. februar 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 23. februar 2004 Inne på saga står der at jeg må betale 900 kr i depositum også 35 dager før avreise resten av beløpet,det virker for godt til å vere sant! Jeg trudde de krevde mye mer..Her er det som står: Ved reisens bestilling betales et depositum på kr. 900,-, samt en eventuell avbestillingsforsikring som ikke kan sies opp i avtaleperioden (kr. 180,- (barn kr. 90,-) se p. 5.3). Restbeløpet for hele reisen skal være betalt senest 35 dager før avreise. Først etter innbetaling er billetten gyldig. Når bestillinger skjer senere enn 35 dager før avreise, skal hele reisens pris betales umiddelbart ved bekreftelse av plass. Hvis betalingsbetingelsene ovenfor ikke overholdes, kan reisen betraktes som annullert og even-tuelt selges til andre. Har jeg mistolket dte på en eller annen måte? Unnskyld for at jeg mase sånn,og jeg virker sikkert helt dum nå,men jeg vil bare vere sikker.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 23. februar 2004 #6 Del Skrevet 23. februar 2004 Vi har alltid betalt på denne måten, tror jeg. For 2 personer har vi betalt mellom 1000 og 2000 en uke etter bestilling og resten en måned før avreise. Størrelsen på depositumet komme an på hvor dyr reisen er. Tipper at 20% er ganske riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 23. februar 2004 #7 Del Skrevet 23. februar 2004 Hos Ticket betaler du 1500kr pr pers i depositum, så det høres ikke galt ut det der, nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå