Nalaya Skrevet 24. oktober 2012 #21 Skrevet 24. oktober 2012 Yogi sin Bed time tea er favoritten her <3 Nammenamm.
Gjest Uanonymbruker Skrevet 24. oktober 2012 #22 Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Jeg drikker all teen min uten noen form for tillegg som melk eller sukker. Syns det ødelegger smaken. Favoritten over alle favorittene mine er Pukka sin Licorice/cinnamon Endret 25. oktober 2012 av Uanonymbruker
PecanPie Skrevet 25. oktober 2012 #23 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg har blitt glad i Pukka sin original chai te! Men, jeg har et spørsmål: jeg er vokst opp med å ha litt sukker i teen og merker jeg er blitt veldig avhengig av det. Uansett om teen har smak, så smaker den "ingenting" for meg inntil jeg har fått en liten/mellomstor teskje sukker i den. Det er akkurat som om sukkeret forsterker smaken for min del. Kanskje jeg bare er rar Jeg har prøvd å bytte ut sukkeret med honning, men må helt ærlig si det ikke helt faller i smak. Noen andre forslag? Det er vel bare en overgangsfase om du vil lære å drikke uten sukker/søtningsmiddel kan det jo være en ide å starte med relativt smakssterke teer, som feks chai. Etter hvert vil du legge merke til at te smaker forskjellig i seg selv Jeg kjøper en del te på le/la palais des thes ( med en haug apostrofer), for tiden går det mest i chai og the des hammam derfra. I tillegg har jeg en boks Rose fra Løv på leseplassen min. For de som ikke liker styret med tesil har Søstrene Grene superkjekke engangsfilter til kaffe/te. Enkelt!
Silkepiken Skrevet 25. oktober 2012 #24 Skrevet 25. oktober 2012 Yogi :Sweet chai te! Herlig, med mye smak!
elise00 Skrevet 25. oktober 2012 #26 Skrevet 25. oktober 2012 Earl Grey med jasmin <3 og teen de selger på søstrene grene, celestial seasonings tror jeg de heter, spesielt pære, fersken og bringebær. Jeg er også veldig glad i four red fruits. Drikker alltid med to teskjeer sukker oppi, og melk i earl grey.
Olive Skrevet 25. oktober 2012 #27 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg ELSKER "Hot cinnamon spice" fra Harney & Sons. Kjøpte den hos Baker Hansen.
sauen87 Skrevet 25. oktober 2012 #28 Skrevet 25. oktober 2012 Elsker London Fruit & Herb - teene. Favoritten er raspberry rendesvouz. Ellers liker jeg godt grønn te med mint (den som heter Intense mint), husker ikke om det er Lipton eller hvem det er som har den. Chai Latte er jo fantastisk godt da, men mye kalorier og mer arbeid å lage.
Gjest miaw Skrevet 27. oktober 2012 #29 Skrevet 27. oktober 2012 (endret) Jeg drikker all teen min uten noen form for tillegg som melk eller sukker. Syns det ødelegger smaken. Favoritten over alle favorittene mine er Pukka sin Licorice/cinnamon Den skal jeg prøve! ellers liker jeg mango te svært godt. Favoritten er fra st.dalfour! Endret 27. oktober 2012 av miaw
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå