Mrs. K Skrevet 22. februar 2004 #1 Del Skrevet 22. februar 2004 Kjenner du igjen noen av disse katter? Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 23. februar 2004 #2 Del Skrevet 23. februar 2004 Kjenner ikke direkte igjen noen av dem, men det er helt klart at min katt kunne ha vært stjernen på flere av de klippene ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigella Skrevet 23. februar 2004 #3 Del Skrevet 23. februar 2004 Hysterisk morsomt! Mange kjente fakter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. februar 2004 #4 Del Skrevet 23. februar 2004 Ja, den har jeg sett før, og lagret, for den er bare så fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 23. februar 2004 #5 Del Skrevet 23. februar 2004 Herregud jeg ler som en gal!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 23. februar 2004 #6 Del Skrevet 23. februar 2004 KONGE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 23. februar 2004 #7 Del Skrevet 23. februar 2004 Den var god!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 23. februar 2004 #8 Del Skrevet 23. februar 2004 jeg får ikke til å starte dne jeg da. :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 23. februar 2004 #9 Del Skrevet 23. februar 2004 Kanon bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Estrela Skrevet 23. februar 2004 #10 Del Skrevet 23. februar 2004 HERLIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 23. februar 2004 #11 Del Skrevet 23. februar 2004 Den der er så søt!!! Lastet den ned for noen måneder siden og tar den stadig vekk frem og ler meg ihjel av den! Katter er så herlige!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 24. februar 2004 #12 Del Skrevet 24. februar 2004 Den er kjempe morsom. Jeg har sett den for en stund siden og lagret den, for den lyser opp og trimmer latter musklene på en trist jobb dag :-) Katter er noen morsome skruer. Synes spes den hvor det er to katter på kjøkknet og den ene skremmer den andre. Den er dødsrå, men det er mange morsomme der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 24. februar 2004 #13 Del Skrevet 24. februar 2004 Synes han som skvetter av seg selv i speilet er hysterisk morsom!! Ler like godt hver gang jeg ser den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 24. februar 2004 Forfatter #14 Del Skrevet 24. februar 2004 Synes spes den hvor det er to katter på kjøkknet og den ene skremmer den andre. Den er dødsrå, men det er mange morsomme der. Sånne to har vi. De er fantastisk morsomme når de blir "redde" og springer på veggene. Når de flyr i trappen høres det ut som en maskingeværsalve. Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 26. februar 2004 #15 Del Skrevet 26. februar 2004 Morsomme puser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 28. februar 2004 #16 Del Skrevet 28. februar 2004 Kjempegøyal!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 4. mars 2004 #17 Del Skrevet 4. mars 2004 Det er ikke ofte jeg sitter og ler høyt når jeg er alene men nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 4. mars 2004 #18 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg blir aldri lei den videoen! Den er hysterisk morsom! Spesielt den lille svart/hvite pusen som tar sats og skal hoppe over på bordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 18. desember 2004 #19 Del Skrevet 18. desember 2004 drar den opp igjen jeg så flere kan få latterkrampe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 18. desember 2004 #20 Del Skrevet 18. desember 2004 Den er hysterisk morsom! Spesielt den lille svart/hvite pusen som tar sats og skal hoppe over på bordet. Fikk meg en god latter her. Minner om en del hysterisk morsomme ting jeg har sett mine egne katter gjør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå