Gå til innhold

Kattevideo

Mrs. K

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoho::hoho::hoho:

Kjenner ikke direkte igjen noen av dem, men det er helt klart at min katt kunne ha vært stjernen på flere av de klippene ja! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den der er så søt!!! Lastet den ned for noen måneder siden og tar den stadig vekk frem og ler meg ihjel av den! Katter er så herlige!!!

:ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er kjempe morsom. Jeg har sett den for en stund siden og lagret den, for den lyser opp og trimmer latter musklene på en trist jobb dag :-)

Katter er noen morsome skruer. Synes spes den hvor det er to katter på kjøkknet og den ene skremmer den andre. Den er dødsrå, men det er mange morsomme der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes spes den hvor det er to katter på kjøkknet og den ene skremmer den andre. Den er dødsrå, men det er mange morsomme der.

Sånne to har vi. De er fantastisk morsomme når de blir "redde" og springer på veggene. Når de flyr i trappen høres det ut som en maskingeværsalve.

Hilsen Trille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lady-M

Jeg blir aldri lei den videoen! Den er hysterisk morsom! Spesielt den lille svart/hvite pusen som tar sats og skal hoppe over på bordet. :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 måneder senere...
Den er hysterisk morsom! Spesielt den lille svart/hvite pusen som tar sats og skal hoppe over på bordet.

:hoho::hoho: Fikk meg en god latter her.

Minner om en del hysterisk morsomme ting jeg har sett mine egne katter gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...