AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #1 Del Skrevet 17. september 2012 Vi har vært sammen i 6mnd, har det veldig fint ilag å krangler skjeldent. Er bare en ting som sårer meg veldig mye, han snakker mye med en han holdt på med før meg.. De var "fuckfriends" der hun hadde følelser og ville mer.. Vet ikke om hun engang vet at vi er i et forhold da dette ikke står på facebook.. Har sett at de chatter mye, masse dagligdags, men av og til med flørtende tone. Hun sender melding til han så og si hver helg å spør om han skal ut osv. Jeg skjønner jo at han syntes det er godt å føle seg attraktiv, men dette sårer meg veldig. De har også pokekrig på facebook.. Overreagerer jeg? Anonym poster: f5b4d2467a46f2c4a0eaf72e6713ed25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #2 Del Skrevet 17. september 2012 Har du i det hele tatt snakket med han om det? At du ikke liker det med tanke på fortiden? Anonym poster: 10d727be87fb67fae0ceb8e1afc01c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 17. september 2012 #3 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Jeg syns ikke at du overreagerer, og kjæresten din bør vel skjønne såpass at det ikke er innafor å sitte å sende flørtende meldinger med en tidligere fuckfriend nå som han har deg? Jeg syns at du skal sette ned foten og si at det der ikke er greit for deg og håpe at han tar det til seg. Endret 17. september 2012 av Hecubaa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #4 Del Skrevet 17. september 2012 For en type....... Anonym poster: 8cd8ae4778982f7ca7762c9503952ed7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rosakatten Skrevet 18. september 2012 #5 Del Skrevet 18. september 2012 Dette er dårlig gjort syntes jeg :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2012 #6 Del Skrevet 18. september 2012 Du overreagerer overhodet ikke! Jeg tok eksen min i det samme, en måned senere fant jeg de til sengs sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå