AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #1 Del Skrevet 17. september 2012 Jeg er drittlei typen min som sniker kuken sin i meg og bare jukker litt på før han tar på kondomen. Det renner sæd av hamnar omtrent andre jukk, det vet han, men likevel så måååååå han han bare fordi det er då deilig. Det er en periode på 7 dager hvor jeg byttet prevensjon og pillene ikke er sikre enda. Jeg sier til samboeren min at jeg ikke tar lett på abort, og derfor skal han ikke ligge med meg uten kondom. Likevel virker det ikke som det synker inn, han vil ha god sex, mens resten ikke er nøye med, omtrent. Er mange menn slik? Kødd. <br /><br /> Anonym poster: ba86c2e91459d80f573e06a4235966cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarilynM Skrevet 17. september 2012 #2 Del Skrevet 17. september 2012 Jeg ville kneet ham i ballene hvis han gjorde noe sånt! Hvorfor finner du deg i slikt?? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. september 2012 #3 Del Skrevet 17. september 2012 Man skal liksom være enig på forhånd før man påbegynner sex. Hvis ikke sorteres det mer som et overgrep. Om han ikke respekterer deg og dine meninger, så får han greie seg uten sex til du er komfortabel med å gjøre det uten kondom. Alternativt kan du gå innom en baby-butikk og plukke med deg en haug kataloger og la ligge strødd på stuebordet. Bør gi han noe å tenke på. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #4 Del Skrevet 17. september 2012 Jeg finner meg ikke i det, det ender opp med at jeg må sparke og dytte ham av, og si NEI,GÅ AV!! Men det er prinsippet som teller, jeg fatter ikke at han gjør det, han sverger på å ikke gjøre det, men så kan han likevel gjøre det senere. Så når jeg forteller at det kan bli graviditet ut av det, får hanomtrent angst, for han vil ikke ha unger.<br /><br /> Anonym poster: ba86c2e91459d80f573e06a4235966cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #5 Del Skrevet 17. september 2012 Jeg hadde droppa hele idioten. Anonym poster: 98fbdd209f0ba7875f7cebe36b83ae8e 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gompen Skrevet 17. september 2012 #6 Del Skrevet 17. september 2012 Menn er ikke slik, nei. Bare smågutter som oppfører seg såpass uansvarlig... Idiotisk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 17. september 2012 #7 Del Skrevet 17. september 2012 Er mange menn slik? Kødd. <br /><br /> Anonym poster: ba86c2e91459d80f573e06a4235966cc Kanskje han egentlig vil ha ett barn? Men at det ikke helt har gått opp for han. Mange menn er veldig sløve slik, og lysten på barn er like flat som magen på dama, men vokser allikevel paralellt med magen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling Skrevet 17. september 2012 #8 Del Skrevet 17. september 2012 Da nekter du å ha sex til prevensjonen er trygg igjen. Det er den enkle løsningen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2012 #9 Del Skrevet 17. september 2012 Er mange menn slik? For livets glade gutter går sola aldri ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 17. september 2012 #10 Del Skrevet 17. september 2012 Hvor gammel er fyren om jeg tør spørre? Hvor flink er han ellers til å virkelig vise omtanke uten å ha egeninteresse inne i bildet? Hvor flink er han til å bry seg om andre? Virker på meg som en ypling som setter sine egne behov forann alle andres. Bortskjemt alenebarn som er vant til å få det som han vil? Et kraftig signal på at han setter sin egen seksuelle nytelse over dine følelser - noe som er dårlige nyheter ellers i forholdet også. Det er ikke vanskelig å virke som en real fyr når en gutt får alt han vil ha - det er når ting butter imot at man virkelig merker om du har en keeper eller ei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 19. september 2012 #11 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) når ting butter imot at man virkelig merker om du har en keeper eller ei. Rune Almenning Jahrstein er Norges beste keeper Men han er kanskje opptatt? Når jeg var gift så scoret jeg uten kondom, det ble faktisk to herlige mål. Men jeg ønsket meg ikke barn før kona faktisk var blitt gravid. Jeg hadde ett helt tilfeldig og ugjennomtenkt forhold til å få barn. Det finnes også menn som ikke vil ha barn, fordi det er skummelt og ansvar og noe de ikke kan, men så får de barn, og blir veldig glad for dem og glad i dem. Endret 19. september 2012 av I Grosny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå