Gjest Anita Skrevet 16. september 2012 #1 Del Skrevet 16. september 2012 For 11 år siden fikk jeg ett barn med en mild diagnose, det ble slutt mellom barnefaren og meg etter 2 år, barnet bor hos far og jeg har vanlig samvær. All min tid og kjærlighet går til barnet, nå går årene og jeg har ikke tillatt meg selv i å treffe andre pga av dette, merker det gjør meg ulykkelig i lengden. Kan vel tillate meg å treffe andre menn? eller er det slik at jeg er dømt til å bli alene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 16. september 2012 #2 Del Skrevet 16. september 2012 Selfølgelig kan du det. Bare sørg for at du finner en skikkelig fyr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pratsom Skrevet 17. september 2012 #3 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Horfor skulle du ikke tillate deg selv å treffe noen? Selv om du treffer en du blir glad i så vil jo aldri din kjærlighet til barnet ditt forsvinne. Vær god med deg selv, slutt selvtorturen og lev livet. Jeg er helt sikker på at hun vil at mamman sin skal ha det bra Endret 17. september 2012 av pratsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krakonosj Skrevet 17. september 2012 #4 Del Skrevet 17. september 2012 Ja, det syns jeg. Ja til alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pratsom Skrevet 17. september 2012 #5 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Horfor skulle du ikke tillate deg selv å treffe noen? Selv om du treffer en du blir glad i så vil jo aldri din kjærlighet til barnet ditt forsvinne. Jeg er helt sikker på at h*n vil at mamman sin skal ha det bra Vær god med deg selv, slutt selvtorturen og lev livet. Endret 17. september 2012 av pratsom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 17. september 2012 #6 Del Skrevet 17. september 2012 Tråden ryddet for avsporing. Niennas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå