Gå til innhold

Her har dere morgengaven deres jenter...........

Gjest MrsL

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes faktisk det meste der var ganske grusomt, ville aldri gått med det. Som Ida foretrekker jeg enkle, men vakre, smykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mie skrev:

Dyrberg Kern har mye fint, men det er dyrt og ikke av den beste kvaliteten.

Hva mener du med ikke den beste kvaliteten? Nysgjerrig bare :-)

Arkana skrev:

Jeg synes faktisk det meste der var ganske grusomt, ville aldri gått med det. Som Ida foretrekker jeg enkle, men vakre, smykker.

Smaken er som baken vet du :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et armbånd som jeg kjøpte til halv pris på salg. Armbåndet hadde kostet kr 699,- ordinært. Når jeg ikke bruker det ligger det i en myk eske, og jeg bruker det ca to ganger i uken. Armbåndet er ca et halvt år gammelt og har tapt seg ganske mye i metallet.

En venninne av meg kjøpte et helt enkelt armbånd med "diamanter" hele veien rundt. Hennes armbånd har også tapt seg veldig, men for all del - det var kjempefint når det var nytt :-)

Morgengaven fra mannen min var et armbånd i gull - nydelig og like fint nå flere år etter. Og siden en morgengave jo er et minne om dagen for resten av livet ville jeg ikke valgt Dyrberg Kern smykke i den anledning.

Men jeg er helt enig med deg - det er mye fint! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okey :-) Det var det jeg trodde du mente :-) Det er klart at det taper seg litt og det er nok bare "Diamonds who are forever" :wink:

Men smykkene er fine synes jeg da. La bare inn linken som et tips da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mange vakre smykker der ja, men kanskje ikke noe jeg ville ha ønsket meg i morgengave, men hadde blitt veldig glad for det i en gave sånn ellers! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke min smak heller! Men heldigvis liker man ikke det samme..Hadde jo vært veldig kjedelig ellers ? :-) Jeg er mest glad i enkle sølvsmykker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...