Gå til innhold

Tromsø akkurat nå

Sofia

Anbefalte innlegg

Har tatt lunsjen ute i 25 grader og knallsol. Det er helt fantastisk. Har aldri opplevd lignende vær i mai før. Alle rekorder brytes. Normalt er det nesten ullbukse-vær for ungene....gjett om de koser seg nå med vannkrig og bading...

Ahh....livet er herlig dere....

Sommerhilsen fra

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, er det ikke deilig!!! icon_smile.gif

Litt trist er det selvfølgelig at jeg har pådratt meg den bølgen av forkjølelse/influensa som skyller over byen nå i finværet, men det er bedre enn å være syk i gråvær icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Helt herlig her i Tromsø nå. Jeg nyter sola og leser bøker og har det helt topp. Det er sjelden at vi har slik vær nå i mai. Får bare håpe at sola og varmen holder hele sommeren. For da reiser jeg garantert ikke sørover!!

Kos dere jenter!!!!

Klem fra Maeve!*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg sitter her på Sørlandet og koser meg INNE PÅ JOBB med noen små gløtt av sol av og til...

*Blir grønnere og grønnere i ansiktet*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggriser!!!! Unner dere det etter en lang og mørk vinter, selv om vi østlendinger etter 3-4 dager med regn holder på å gå helt i stå!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Sofia i Tromsø.

Godt for dere at dere har så flott vær! Ligger du og smeiger deg i Telegrafbukta?

Jeg unner dere det fine været. Håper det holder seg sånn lenge, sånn at jeg får oppleve det når ferien etterhvert tilbringes i Nord.

Her i Oslo er det passe surt. Minner litt om et middels varm Nord-Norsk sommer!! icon_smile.gif Nå ser jeg i alle fall et gløtt av sola.

Klem til dere i Tromsø.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har vi like flott vær, ca 25 grader og masse sol.

Nesten litt for varmt til oss som ikke er vant til så fint vær og ihvertfall ikke i Mai.

Men vi nyter det til fulle mens det er, tror det skulle vare enda noen dager, heldigvis.

Solklem fra Cobra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...