Gå til innhold

Tips til ferie (eksotisk) sommeren 2012

Fremhevede innlegg

Skrevet

TS igjen her :)

Nå er det bare meg i reisefølge enn så lenge, så noe romantisk a la Hawaii får ligge på vent :P

Hørtes spennende ut med Jungle lodge i Peru, noen som kan si noe om det? LItt engstelig for enkelte krypdyr da.... hehe.

Kunne tenkt med en rundtur av noe slag, for å oppleve mest mulig av det landet/stedet jeg reiser til.

Anonym poster: bbbc2459aa428fa770c6b2bfdaca8f80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker tips om reisemål mellom juni-august. Ikke vanlige charter turer, men mer eksotisk/opplevelsestur.

Været er jo selvfølgelig en viktig faktor, Sør Afrika har f eks vinter når vi har sommer, så blir fort litt kjølig og går dermed inn under lista med reisemål på vinteren :o)

Så ønsker tips til reisemål der man har noenlunde ok vær, gjerne litt varme (men ikke glohett a la Tyrkia i juli :oP )

Har foreløbig Peru og Bali på lista.

Kjør på :) håper på masse tips og ideer til en ferie litt utenom det vanlige :)

Anonym poster: 4840a72f5571f2ff0b20b6077ae6a646

For Peru så gjelder jo samme sak som for Sør Afrika - vår sommer er deres vinter, og det er ikke så imponerende varmt der. Vil mye heller anbefale Peru om vinteren: færre turister, det er utrolig å se Maccu Picchu i grønt og frodig natur, og temperaturen i lavlandet gjør at dere kan kombinere med strandferie, surfing, el.

Anonym poster: a2d05b01ba78ca1ab2ba6bc2321d8e77

Skrevet

Madagaskar! Jeg og kjæresten min skal dit sommeren 2013. Kåret til fjorårets beste reisemål!

Anonym poster: 99f5a91be39ca909d0ea2557e1e9b07b

Skrevet

Ang Peru så er det stor forskjell på sør og nord i landet, så det kommer helt ann på hvor dere sksl i forhold til når dere drar ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...