Krysanti Skrevet 18. september 2012 #41 Del Skrevet 18. september 2012 Vi er som regel sammen hver helg, jeg sover hos han enten fredag eller lørdag til mandag, og så møtes vi vanligvis en kveld i uken uten overnatting også. Når vi er sammen i helgene er vi ofte opptatte med hver våre ting på dagtid da, så da lever vi som vanlige samboere med hver våre avtaler og forpliktelser. Men, det er sånn vi liker det. Jeg synes vi ser hverandre nok som det er nå, for vi rekker å savne hverandre og går ikke lei av hverandre, men jeg gleder meg også masse til å bli samboere. Vi er så opptatte med hver våre jobber og interesser at vi ikke kommer til å tråkke oppå hverandre til daglig da heller, men jeg elsker det å spise middag sammen, legge seg sammen og våkne sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mango Skrevet 18. september 2012 #42 Del Skrevet 18. september 2012 For tiden ser vi hverandre annenhver eller hver 3. helg. Når vi bodde på samme plass så vi hverandre ca. hver dag, da vi overnatta hos hverandre sånn hver natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arvid78 Skrevet 18. september 2012 #43 Del Skrevet 18. september 2012 Hvorfor går ikke det, og hvorfor er det for mye? Er det ikke supert å tilbringe mest mulig tid sammen, spesielt når man er nyforelska og glad? Hei Rainbow, bare glad det var en annen romantiker her med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2012 #44 Del Skrevet 18. september 2012 Ja, vi trenger luft mellom oss, for å si det slik, jeg passer ikke til å være med en kjæreste hele tiden, hver dag og sånn, i allefall ikke slik det er nå, det har rast litt fort frem.. Viktig med ting hver for seg slik at en har noe å snakke om, og ikke bare "ja i går gjorde vi blabla", som CHORD påpeker Anonym poster: 97f65a49e6cbf16d96e51887d55e42c5 Jeg er også en som trenger litt albuerom og har ikke veldig lyst til å være sammen med kjæresten døgnet rundt og hver bidige dag, syns det blir slitsomt, for jeg trenger som sagt litt alenetid. Det er en fordel at kjæresten føler det samme, da kan dere planlegge å treffes litt sjeldnere, og når dere da treffes kan dere finne på noe koselig sammen, så har dere begge noe å se fram til når dere ikke er sammen, og det er også fint å savne hverandre litt. Anonym poster: 240d04b25ec64fd4d6917e547e7c97c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 18. september 2012 #45 Del Skrevet 18. september 2012 Hei Rainbow, bare glad det var en annen romantiker her med meg Ikke sant! Kjæresten og jeg har tilbrakt omtrent all tid sammen siden vi flytta sammen for nesten to år siden (altså, vi gjør jo ting hver for oss også), men vi har aldri blitt lei. Hvis muligheten til å gjøre noe sammen er der, gjør vi det, for det er jo så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arvid78 Skrevet 18. september 2012 #46 Del Skrevet 18. september 2012 Ikke sant! Kjæresten og jeg har tilbrakt omtrent all tid sammen siden vi flytta sammen for nesten to år siden (altså, vi gjør jo ting hver for oss også), men vi har aldri blitt lei. Hvis muligheten til å gjøre noe sammen er der, gjør vi det, for det er jo så koselig! Åh så flott, det varmer å lese det, jeg tror vi er en utøende rase Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2012 #47 Del Skrevet 18. september 2012 Åh så flott, det varmer å lese det, jeg tror vi er en utøende rase Nei, det er dere ikke. Jeg syns jeg ofte møter par (og har flere par i vennekretsen) som tilbringer all tid sammen. Jeg har ikke noe i mot det altså, men jeg er ikke typen som vil være sammen med kjæresten hele tiden, syns det blir litt for mye av det gode - og sier jeg det høyt, tror jeg mange reagerer, for det er på en eller annen måte ikke tillatt å si noe slikt, for elsker man hverandre vil man være sammen hele tiden - men det stemmer jo ikke. Anonym poster: 240d04b25ec64fd4d6917e547e7c97c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2012 #48 Del Skrevet 18. september 2012 Nei, det er dere ikke. Jeg syns jeg ofte møter par (og har flere par i vennekretsen) som tilbringer all tid sammen. Jeg har ikke noe i mot det altså, men jeg er ikke typen som vil være sammen med kjæresten hele tiden, syns det blir litt for mye av det gode - og sier jeg det høyt, tror jeg mange reagerer, for det er på en eller annen måte ikke tillatt å si noe slikt, for elsker man hverandre vil man være sammen hele tiden - men det stemmer jo ikke. Anonym poster: 240d04b25ec64fd4d6917e547e7c97c5 Ts her,jeg tror det er derfor jeg følget jeg måtte lage denne tråden. Alle par rundt meg tilbringer omtrent all tid sammen. Både jeg og kjæresten trives ikke med for mye V hverandre og vi er likevel glade i hverandre, folkrundt meg skjønner liksom ikke at vi ikke trenger å være sammen så mye.<br /><br /> Anonym poster: 97f65a49e6cbf16d96e51887d55e42c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 18. september 2012 #49 Del Skrevet 18. september 2012 Klart dere er glad i hverandre likevel, sånt er jo forskjellig fra person til person. Personlig tror jeg at det faktum at jeg var singel helt fram til jeg møtte kjæresten min spiller inn. Ikke at jeg har blitt needy og desperat etter å ha noen rundt meg hele tida, men at jeg på en måte har vært NOK alene. I mitt tilfelle har det nok også litt med å gjøre at vi har ganske like interesser, så da gjør vi endel på fritida sammen også. I tilegg blir hun ofte invitert med på jentekvelder og sånne ting, mens de som har guttekjærester etterlater dem hjemme. (Ikke min idé, har bare lagt merke til at det ofte blir sånn). Betviler absolutt ikke at dere som trenger mer alenetid er glade i kjærestene deres, det er ikke noe hyggelig med folk som er helt avhengige av hverandre heller. Jeg er tydeligvis en person som vil dele ALT med kjæresten, og da blir det visst sånn. For å prøve å komme tilbake til tema: Da vi ikke var sammen bodde kjæresten min 1 times tid unna der vi bor sammen nå, så da hadde vi litt lange helger sammen. Sånn fredag-søndag, uka etter fredag til tirsdag...Så ble ukene lenger og lenger til vi mer eller mindre bodde sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 18. september 2012 #50 Del Skrevet 18. september 2012 Ts her,jeg tror det er derfor jeg følget jeg måtte lage denne tråden. Alle par rundt meg tilbringer omtrent all tid sammen. Både jeg og kjæresten trives ikke med for mye V hverandre og vi er likevel glade i hverandre, folkrundt meg skjønner liksom ikke at vi ikke trenger å være sammen så mye.<br /><br /> Anonym poster: 97f65a49e6cbf16d96e51887d55e42c5 Dette er helt normalt. Tenk, mannen og jeg er gift og vi har valgt å bo hver for oss. Man må gjøre det som passer for seg. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arvid78 Skrevet 19. september 2012 #51 Del Skrevet 19. september 2012 Vel slik jeg ser det så er spontaniteten og romantikken på vei ut, alt skal planlegges, all tid skal fylles med noe, men det er når du kan være helt stille og ikke gjøre noe med kjæresten din, bare nyte selskapet, noe som virkelig sier at noen elsker hverandre. Par kan ikke være sammen i mer enn en uke i hverandres selskap før de tørner, og det er ikke bare kjæresten det gjelder, barn og familie generelt også. I dag virker det som om mennesker lengter mer etter å være alene når de er sammen med kjæresten enn de lengter etter kjæresten når de er alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #52 Del Skrevet 19. september 2012 Vel slik jeg ser det så er spontaniteten og romantikken på vei ut, alt skal planlegges, all tid skal fylles med noe, men det er når du kan være helt stille og ikke gjøre noe med kjæresten din, bare nyte selskapet, noe som virkelig sier at noen elsker hverandre. Par kan ikke være sammen i mer enn en uke i hverandres selskap før de tørner, og det er ikke bare kjæresten det gjelder, barn og familie generelt også. I dag virker det som om mennesker lengter mer etter å være alene når de er sammen med kjæresten enn de lengter etter kjæresten når de er alene Hvorfor det? Da kan jeg si at jeg synes det høres ut som du er avhengig av din kjæreste. Jeg og typen min kan ha masse spontanitet og romantikk selv om vi trenger rammer å forholde oss til. Det er opp til ethvert forskjellig forhold det, hvordan folk vil ha det. Da trenger jeg ikke deg til å fortelle meg at det er feil slik vi liker det, bare fordi du liker å være med dama di hele døgnet.<br /><br /> Anonym poster: 97f65a49e6cbf16d96e51887d55e42c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arvid78 Skrevet 19. september 2012 #53 Del Skrevet 19. september 2012 Hvorfor det? Da kan jeg si at jeg synes det høres ut som du er avhengig av din kjæreste. Jeg og typen min kan ha masse spontanitet og romantikk selv om vi trenger rammer å forholde oss til. Det er opp til ethvert forskjellig forhold det, hvordan folk vil ha det. Da trenger jeg ikke deg til å fortelle meg at det er feil slik vi liker det, bare fordi du liker å være med dama di hele døgnet.<br /><br /> Anonym poster: 97f65a49e6cbf16d96e51887d55e42c5 Jeg sier ikke at du gjør noe feil, jeg bare skriver hvordan jeg ser det Du sier selv at du og kjæresten din trenger rammer å forholde dere til, jeg er mer frigjort fra disse rammene og ønsker å være mer spontan Du gjør akuratt som du vil trenger ikke å bli sint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #54 Del Skrevet 19. september 2012 Vi sov sammen hver natt da vi ikke bodde sammen. Men noen ganger var det sånn at vi bare kræsjet sammen og rakk nattakyss og god morgen-kyss. Sånn ca var vi sammen hver helg og to-tre dager i uka. Mer og mer etter hvert som vi var lengre sammen. Nå når vi bor sammen er vi sjeldnere sammen på ettermiddagene/kveldene enn på slutten da vi ikke bodde sammen. Anonym poster: d655b0d31b91d58337ffd13f9f973a39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå