Gå til innhold

Kan han kreve det?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg spydde i en bil i natt, hvor mye vet jeg ikke. Bileier krever 1000kr av meg. Kan han kreve så mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det synes jeg. Taxi-sjåfører har også en avgift på dette og de er som regel over 1000,-

Anonym poster: 61ac2d7b5d4106829e8824e4b3d2d4df

• Liker 1
Skrevet

Var du full eller syk? Om du var full synes jeg du får som fortjent, var du syk synes jeg forsåvidt at du fremdeles skal betale, men da synes jeg samtidig litt synd på deg.

• Liker 2
Gjest Filleproletiet
Skrevet

Setene må renses. Det koster som regel rundt 1000 spenn.

Skrevet (endret)

med nærmere ettertanke skjønner jeg igrunn at han krever soppas. Men var mye ved første øyekast. Spydde vell mest på meg selv og gulvet i bilen, da det på alle setene satt folk. Må legge til at jeg satt med en hode inn i en spypose, så såå mye spy i bilen kan det ikke ha kommet.

Endret av solch
Skrevet

selvfølgelig kan han kreve det. jeg ville ikke satt spørsmålstegn ved det en gang, men ville blitt flau av deg hvis du var noen jeg kjente. Selv om det ikke var 100% selvforskyldt, så er det fortsatt du som gjorde det. Skal bileier ta regninga for det istedenfor da?

Skrevet

selvfølgelig kan han kreve det. jeg ville ikke satt spørsmålstegn ved det en gang, men ville blitt flau av deg hvis du var noen jeg kjente. Selv om det ikke var 100% selvforskyldt, så er det fortsatt du som gjorde det. Skal bileier ta regninga for det istedenfor da?

Nei, men det kan umulig ha blitt noe skader på seter da hadde jeg jo selvfølgelig betalt den regninga. Også hadde jeg spypose hele veien. Mulig det var kommet litt spy på gulvet, men da er det jo bare matter som må skyldes. Spyet var ikke noe annet enn ren veske, eller ren cider om du vil kalle det det. Ingen jeg kjenner, pirat-taxi.

Skrevet

Nei, men det kan umulig ha blitt noe skader på seter da hadde jeg jo selvfølgelig betalt den regninga. Også hadde jeg spypose hele veien. Mulig det var kommet litt spy på gulvet, men da er det jo bare matter som må skyldes. Spyet var ikke noe annet enn ren veske, eller ren cider om du vil kalle det det. Ingen jeg kjenner, pirat-taxi.

det er jo veldig relevant informasjon da. rart du ikke nevner sånt i hovedinnlegget.

Anonym poster: 317d4816bb25a187f158616d80ab470c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...