Gjest Snuppi Skrevet 20. september 2012 #381 Del Skrevet 20. september 2012 Fullt mulig at han har studert i utlandet, verden er stor. Og at han kan ha kommet inn på diverse kurs her, vel, hvorfor ikke? Det betyr ikke at han er advokat, eller har et minimum av logikk. Men om han er slik i en rettssal som han er her, så håper jeg inderlig ikke han noen gang forsvarer en uskyldig person. Tviler på at han er advokat av yrke da han er så lite opplyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 20. september 2012 #382 Del Skrevet 20. september 2012 Ikke alt som jeg skriver her handler om meg. Men dere tvang meg til å offentligjøre mine egne opplevelser. Tvang deg??? Ta deg sammen!! Det er du som har valgt å skrive her av egen fri vilje. At dine argumenter ikke holder mål, er ikke brukerene på KG sin feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zuketta Skrevet 20. september 2012 #383 Del Skrevet 20. september 2012 Fullt mulig at han har studert i utlandet, verden er stor. Og at han kan ha kommet inn på diverse kurs her, vel, hvorfor ikke? Det betyr ikke at han er advokat, eller har et minimum av logikk. Men om han er slik i en rettssal som han er her, så håper jeg inderlig ikke han noen gang forsvarer en uskyldig person. Jeg tror ikke et øyeblikk på at han har studert juss hverken her eller i utlandet. Kanskje i sine drømmer der kone 1 holder bøkene for han og kone 2 lager middag. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest appelsin Skrevet 20. september 2012 #384 Del Skrevet 20. september 2012 Ja, det forbys å inngå ekteskap med flere formelt. Men det er lov å ha flere koner i den betydning at du omfatter dem mentalt viss som koner. Aha, du mener at det er lov til å ha to kjærester! Begrepet "kone" forutsetter et inngått ekteskap, du vil eksempelvis se at "flerkoneri" strider imot norsk lov. Men ja, kjærester får du selvfølgelig lov til å ha flere av, forutsatt at alle parter er enige om rammene i forholdet. Dere er altså bare ikke gift, dere er kjærester. Nå tenker jeg at du blir glad :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zorra Skrevet 21. september 2012 Forfatter #385 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Samboere har IKKE underholdsplikt. Partnerskap og samboerskap er IKKE det samme. Før den nye ekteskapsloven kom kunne likekjønnede par inngå partnerskap, nå kan de inngå ekteskap. Det har absolutt ingenting med samboerskap å gjøre. Uansett zorra, du kan ha så stort hjerte og så mye kjærlighet du bare vil, men de to konene kan du bare drømme om så lenge du bor i Norge. Det er forgjeves å forklare at samboere ikke har underholdsplikt siden kjære Anonymbruker tror bare på sin forståelse av dette temaet. Jeg tror at mine drømmer kommer til å bli oppfylt. Det er ingen lov som forbyr å ha to kjærester. Men jeg vil kalle dem for koner for å understreke alvoret i forholdene. Endret 21. september 2012 av zorra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zorra Skrevet 21. september 2012 Forfatter #386 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Aha, du mener at det er lov til å ha to kjærester! Begrepet "kone" forutsetter et inngått ekteskap, du vil eksempelvis se at "flerkoneri" strider imot norsk lov. Men ja, kjærester får du selvfølgelig lov til å ha flere av, forutsatt at alle parter er enige om rammene i forholdet. Dere er altså bare ikke gift, dere er kjærester. Nå tenker jeg at du blir glad :-) Det er ikke nødvendig å inngå ekteskap i lovens forstand for å kalle de to lykkelige jenter for koner. Det er bare hjernen som må oppfatte dem som koner etter min teori. Endret 21. september 2012 av zorra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zorra Skrevet 21. september 2012 Forfatter #387 Del Skrevet 21. september 2012 Tviler på at han er advokat av yrke da han er så lite opplyst. Heldigvis kan ikke din tvil endre virkeligheten, Snuppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zorra Skrevet 21. september 2012 Forfatter #388 Del Skrevet 21. september 2012 Tvang deg??? Ta deg sammen!! Det er du som har valgt å skrive her av egen fri vilje. At dine argumenter ikke holder mål, er ikke brukerene på KG sin feil. Jeg bare spurte om det var mulig å elske to av gangen fordi jeg tror at jeg disponerer mye kjærlighet som inviterer meg til å ha to koner. I steden for å si sin mening, angrepet dere meg med sterke innsigelsene at jeg ble nødt til å legge alle kort på bordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2012 #389 Del Skrevet 22. september 2012 Jeg bare spurte om det var mulig å elske to av gangen fordi jeg tror at jeg disponerer mye kjærlighet som inviterer meg til å ha to koner. I steden for å si sin mening, angrepet dere meg med sterke innsigelsene at jeg ble nødt til å legge alle kort på bordet. Folk sa sin mening, og beskrev sine opplevelser og erfaringer. Og hvordan reagerte du på det? Du angrep folk for å ikke forstå hva det er å elske, og at du sitter med hele fasiten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 22. september 2012 #390 Del Skrevet 22. september 2012 Heldigvis kan ikke din tvil endre virkeligheten, Snuppe! Uff tragiske greier om det er virkeligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 22. september 2012 #391 Del Skrevet 22. september 2012 Jeg bare spurte om det var mulig å elske to av gangen fordi jeg tror at jeg disponerer mye kjærlighet som inviterer meg til å ha to koner. I steden for å si sin mening, angrepet dere meg med sterke innsigelsene at jeg ble nødt til å legge alle kort på bordet. Du takler ikke at du sitter ene og alene med dette. Om du ikke liker respons på meningene dine må du heller ikke poste innlegg her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå