Gjest Snuppi Skrevet 19. september 2012 #301 Del Skrevet 19. september 2012 Jeg vil ikke komme med forskningen på feltet fordi jeg ikke tror at dere kan ta stilling til den hvis dere til og med ikke er i stand til å motbevise mine egne observasjoner. .....Sa gamla. Nei, da får du bare se til å pelle deg ut, eller komme med ordentlig fakta slik at det går an å få en ordentlig debatt om dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 19. september 2012 #302 Del Skrevet 19. september 2012 Han kommer aldri med forskningen sin Det han mener er forskning viser seg å være hans egne erfaringer Jeg tror ikke han har så mye erfaring med kvinner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zorra Skrevet 19. september 2012 Forfatter #303 Del Skrevet 19. september 2012 Den eneste som har peiling på problemer som reiser denne debatten er waco. Andre bruker rare argumener som klart uholdbare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 19. september 2012 #304 Del Skrevet 19. september 2012 Jeg tror ikke han har så mye erfaring med kvinner. Nei, det ser ikke sånn ut. Men det er viktig for han å vise oss hvor stor og sterk han er...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 19. september 2012 #305 Del Skrevet 19. september 2012 Den eneste som har peiling på problemer som reiser denne debatten er waco. Andre bruker rare argumener som klart uholdbare. Eh, waco kommer i klemme med de fleste her inne. Det sier vel det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 19. september 2012 #306 Del Skrevet 19. september 2012 Nei, det ser ikke sånn ut. Men det er viktig for han å vise oss hvor stor og sterk han er...... Det har en dame liksom så lite bruk for i dagliglivet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zuketta Skrevet 19. september 2012 #307 Del Skrevet 19. september 2012 *snip* Her er uttalelsene til professor Thuen. http://www.forskning.no/artikler/2012/august/331497 Hvis dere lesere gidder å gå inn på lenken så ser dere at professoren har sagt noe av det TS refererer til men ts har tatt Thuens ytringer ut av kontekst. Morsomt å se hvordan TS vinkler det slik at det passer inn i hans egen tankemønster. På meg, TS, virker det som om du febrilsk prøver å finne vitenskapelige bevis på at utroskap er greit. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 19. september 2012 #308 Del Skrevet 19. september 2012 Det har en dame liksom så lite bruk for i dagliglivet. Å jada, i følge forskningen så viser det seg at det er viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #309 Del Skrevet 19. september 2012 Den eneste som har peiling på problemer som reiser denne debatten er waco. Andre bruker rare argumener som klart uholdbare. Sier mannen som tror "fordi jeg vet det er sånn"er et gyldig argument, og som ikke gidder å finne forsking som støtter opp under argumentene sine fordi at det ikke passer ham... Tror det er på tide å innse at du tapte denne diskusjonen for lenge siden. Anonym poster: ab2c723bfee5603bbfdf046ff9500794 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zorra Skrevet 19. september 2012 Forfatter #310 Del Skrevet 19. september 2012 Eh, waco kommer i klemme med de fleste her inne. Det sier vel det meste. Tror at han kom med sin ærlige mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 19. september 2012 #311 Del Skrevet 19. september 2012 Den eneste som har peiling på problemer som reiser denne debatten er waco. Andre bruker rare argumener som klart uholdbare. Når du mener andre, så mener du vel egentlig deg selv? Sant? For veldig få av dine argumenter er holdbare, ettersom du nekter å vise til forskning 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 19. september 2012 #312 Del Skrevet 19. september 2012 Tror at han kom med sin ærlige mening. Han kommer med en meninger som ikke er passende. På lik linje med manglende dokumentasjon i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 19. september 2012 #313 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Tror at han kom med sin ærlige mening. Tror bare du prøver å finne ut hvor lenge du kan holde en provikasjon tatt ut av løse lufta gående. Zorry, Zorra, tror ikke på deg. Din kødd. Endret 19. september 2012 av Flair 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 19. september 2012 #314 Del Skrevet 19. september 2012 Ok, etter din mening er det mulig å elske uten å være sjalu selv om kona flørter med andre, elsker flere osv. Tror ikke at det er kjærlighet. Kjærlighet har sin betyngelse å være sjalu. Dvl hvis man er likegyldig til det at kona hans flørter med andre, så kan man med absolutt sikkerhet si at det er ingen kjærlighet mellom dere. Betyngelse er ikkje eit norsk ord. Kva tenker du å gjere med alle mennene som blir til overs då, når nokre menn får ha fleire koner? Det er jo eit av dei store tabua i kristne samfunn der fleirkoneri vert praktisert, at unge menn vert utstøtt fordi enkelte menn tek seg så mange koner at det vert færre tilgjengelege og dermed færre familiar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zorra Skrevet 19. september 2012 Forfatter #315 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Her er uttalelsene til professor Thuen. http://www.forskning...2/august/331497 Hvis dere lesere gidder å gå inn på lenken så ser dere at professoren har sagt noe av det TS refererer til men ts har tatt Thuens ytringer ut av kontekst. Morsomt å se hvordan TS vinkler det slik at det passer inn i hans egen tankemønster. På meg, TS, virker det som om du febrilsk prøver å finne vitenskapelige bevis på at utroskap er greit. Det kan være sllik at jeg uforvarende misforsto hans mening pga språk. Men hans mening var ikke avgjørende, du får se bort fra den. Utroskap er det når du har forhold til en annen jente på side mens er du gift. Når du erklærer den andre jente som din kone, så er det ikke utroskap. Endret 19. september 2012 av zorra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zorra Skrevet 19. september 2012 Forfatter #316 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Betyngelse er ikkje eit norsk ord. Kva tenker du å gjere med alle mennene som blir til overs då, når nokre menn får ha fleire koner? Det er jo eit av dei store tabua i kristne samfunn der fleirkoneri vert praktisert, at unge menn vert utstøtt fordi enkelte menn tek seg så mange koner at det vert færre tilgjengelege og dermed færre familiar. Men du glemmer mitt hoved påeng at det bare er få menn som kan vise kjærlighet mot flere (i mitt tilfelet 2). Det som gjelder historie, kan jeg ingenting om det du skriver nå. Beklager. Endret 19. september 2012 av zorra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zorra Skrevet 19. september 2012 Forfatter #317 Del Skrevet 19. september 2012 Tror bare du prøver å finne ut hvor lenge du kan holde en provikasjon tatt ut av løse lufta gående. Zorry, Zorra, tror ikke på deg. Da kan vi si at jeg tar feil fordi Flair mener at jeg tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #318 Del Skrevet 19. september 2012 Men du glemmer mitt hoved påeng at det bare er få menn som kan vise kjærlighet mot flere (i mitt tilfelet 2). Det som gjelder historie, kan jeg ingenting om det du skriver nå. Beklager. Foreslår du lester dette. Lost boys: http://en.wikipedia.org/wiki/Lost_boys_(Mormon_fundamentalism) http://www.canada.com/vancouversun/features/polygamy/story.html?id=4d7cd9a6-1c56-40d9-811b-185b9e5515c6 Anonym poster: ab2c723bfee5603bbfdf046ff9500794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zuketta Skrevet 19. september 2012 #319 Del Skrevet 19. september 2012 Det kan være sllik at jeg uforvarende misforsto hans mening pga språk. Men hans mening var ikke avgjørende, du får se bort fra den. Utroskap er det når du har forhold til en annen jente på side mens er du gift. Når du erklærer den andre jente som din kone, så er det ikke utroskap. Ja, da kan jeg forstå hvorfor du ikke vil hente frem bevis. Det er nok en viss fare for at du har misforstått der også. For min del kan du gifte deg med hvem og hvor mange du vil, men du må nok flytte fra Norge da. Du har sikkert fått med deg at flerkoneri er forbudt her til lands, 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Filleproletiet Skrevet 19. september 2012 #320 Del Skrevet 19. september 2012 Forklar hvorfor det, etter din mening, er 'bare menn!' som kan være så himla fullpakka av kjærlighet at de gjerne vil øse den utover flere. Befinner all kjærligheten seg i kroppsdelene kvinner mangler? Vi har EKSTREMT mye kjærlighet i pikken vår :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå