Gjest "gjest" Skrevet 18. september 2012 #281 Del Skrevet 18. september 2012 Nei, jeg er en gammeldags kvinne, jeg vil ha min mann for meg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zorra Skrevet 18. september 2012 Forfatter #282 Del Skrevet 18. september 2012 Nei, jeg er en gammeldags kvinne, jeg vil ha min mann for meg selv. Da du har ikke forstått rekkevidden av min teorien... Lykke til i alle fall, og studer litt nærmere min teorien som nemlig ble skapt for slike tilfeller) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 19. september 2012 #283 Del Skrevet 19. september 2012 Nå er det jo strengt tatt dere som er vanskelige her. Det at en mann tar til seg flere koner er noe som er beskrevet og en del av en kultur i flere tusen år. Det at en kvinne skal ha to menn boende hos seg som hun er "like" forelsket i har jeg aldri hørt om før. Tror dere virkelig at dere blir så mye lykkeligere av og ha to menn og en dame? Hvor mye kranglinger og uvennskap tror dere ikke vil oppstå da? Dere fantaserer om at dersom dere hadde flere menn, men i realiteten er ikke det noen ønskedrøm. Den drømmen zorra beskriver, er en tradisjon som har vært velbrukt i flere tusen år blant mange tusen mennesker. Forstår dere ikke forskjellen? Eller later dere som at dere er dummere enn det dere egentlig er? Nå må du ta deg en pære. Jeg husker ikke hvilket land i Afrika dette er, men i et dok på NRK for noen år siden fikk vi se det eneste landet i hele verden der kvinner hadde flere menn. Selv om flerkoneri har pågått i andre land, betyr ikke det at det er vår tradisjon eller en tradisjon som vi ønsker å ha. En mann har mer enn nok med en kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 19. september 2012 #284 Del Skrevet 19. september 2012 waco, takk for godt innlegg! Bare vil peke på at det som jeg beskrev ikke er tradisjon, men min naturlige tilstand. Det som som føles naturlig for deg er ikke nødvendigvis naturlig for resten av befolkningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zorra Skrevet 19. september 2012 Forfatter #285 Del Skrevet 19. september 2012 Det som som føles naturlig for deg er ikke nødvendigvis naturlig for resten av befolkningen! Forskningen sier at det er naturlig tilstand for sterke menn uansett land og tradisjun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2012 #286 Del Skrevet 19. september 2012 Jeg har ikke tid til å lese meg gjennom 5-6 sider siden sist jeg var her, men har han kommet med noen henvisning til denne forskningen han sikter til? (Utover 3 løsrevne linjer fra et enkelt intervju) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 19. september 2012 #287 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Forskningen sier at det er naturlig tilstand for sterke menn uansett land og tradisjun. Tror du at to (eller flere) kvinner ville føle det naturlig å ha samme mann? Endret 19. september 2012 av Arabella 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 19. september 2012 #288 Del Skrevet 19. september 2012 Forskningen sier at det er naturlig tilstand for sterke menn uansett land og tradisjun. Det er mye og mangt som er "naturlig". Eneveldig kongestyre, aristokrati, slaveri, rasesegregering, å slå barna helseløse som ledd i oppdragelsen osv. Bare så pussig at når det har gått en viss tid og folk er blitt lei av det naturlige så er det ikke så naturlig likevel. Pussig det der, ikke sant? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 19. september 2012 #289 Del Skrevet 19. september 2012 Klart man kan gifte seg med flere og samtidig elske de like høyt. Bare les Koranen. Hei du Ayatollah! Var det ikke den godeste Muhammed som hevdet at han dro fra Mekka til Jerusalem og tilbake på én dag? Jeg ville vært forsiktig med å la en som tydelig lider av vrangforestillinger forklare oss hva som er naturlig eller ikke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #290 Del Skrevet 19. september 2012 Da gikk du glipp av en god sjanse å bli lykkelig. Angivelig fortjente du den ikke. Æsjh, får gråsehud av deg! Når menn elsker to kvinner er det ikke fordi han er utro,men fordi han bare er sååå god,når en kvinne elsker to menn så er det kun seksuelle lyster? Kom deg ut av hulen din,og se litt på verden,opplev og føl andre menneskes tanker og følelser, så slipper du å bli sittende alene i din hule med all verdens hat og faenskap. Anonym poster: 4f486fe52b439fcd006d8e3f4c84a085 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 19. september 2012 #291 Del Skrevet 19. september 2012 Forskningen sier at det er naturlig tilstand for sterke menn uansett land og tradisjun. Jasså du? Hvor er den dokumentasjonen? Du er full av piss preik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zorra Skrevet 19. september 2012 Forfatter #292 Del Skrevet 19. september 2012 Æsjh, får gråsehud av deg! Når menn elsker to kvinner er det ikke fordi han er utro,men fordi han bare er sååå god,når en kvinne elsker to menn så er det kun seksuelle lyster? Anonym poster: 4f486fe52b439fcd006d8e3f4c84a085 Ja, du kom med en god formulering av min posisjon. Kanskje du kan også utdype denne formuleringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 19. september 2012 #293 Del Skrevet 19. september 2012 Jasså du? Hvor er den dokumentasjonen? Du er full av piss preik! Han kommer aldri med forskningen sin Det han mener er forskning viser seg å være hans egne erfaringer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zorra Skrevet 19. september 2012 Forfatter #294 Del Skrevet 19. september 2012 Tror du at to (eller flere) kvinner ville føle det naturlig å ha samme mann? Ja, det kan være naturlig for noen kvninner, men hun må bare dempe den naturariteten på grunn av sosiale krav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2012 #295 Del Skrevet 19. september 2012 Ja, du kom med en god formulering av min posisjon. Kanskje du kan også utdype denne formuleringen. Du bør muligens lære deg konseptet sarkasme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 19. september 2012 #296 Del Skrevet 19. september 2012 Han kommer aldri med forskningen sin Det han mener er forskning viser seg å være hans egne erfaringer Ja, pisspreik fra ende til annen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zorra Skrevet 19. september 2012 Forfatter #297 Del Skrevet 19. september 2012 Det er mye og mangt som er "naturlig". Eneveldig kongestyre, aristokrati, slaveri, rasesegregering, å slå barna helseløse som ledd i oppdragelsen osv. Bare så pussig at når det har gått en viss tid og folk er blitt lei av det naturlige så er det ikke så naturlig likevel. Pussig det der, ikke sant? Eneveldig kongestyre, aristokrati, slaveri, rasesegregering, å slå barna helseløse som ledd i oppdragelsen osv - alt dette er unaturlig for normale mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zorra Skrevet 19. september 2012 Forfatter #298 Del Skrevet 19. september 2012 Hei du Ayatollah! Var det ikke den godeste Muhammed som hevdet at han dro fra Mekka til Jerusalem og tilbake på én dag? Jeg ville vært forsiktig med å la en som tydelig lider av vrangforestillinger forklare oss hva som er naturlig eller ikke. Er det umulig å dra fra Mekka til Eurasalim på en dag??? Du må studere transportlogistikk og litt Enstein sin teori. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zorra Skrevet 19. september 2012 Forfatter #299 Del Skrevet 19. september 2012 Han kommer aldri med forskningen sin Det han mener er forskning viser seg å være hans egne erfaringer Jeg vil ikke komme med forskningen på feltet fordi jeg ikke tror at dere kan ta stilling til den hvis dere til og med ikke er i stand til å motbevise mine egne observasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 19. september 2012 #300 Del Skrevet 19. september 2012 Jeg vil ikke komme med forskningen på feltet fordi jeg ikke tror at dere kan ta stilling til den hvis dere til og med ikke er i stand til å motbevise mine egne observasjoner. Haha ok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå