Murf Skrevet 22. februar 2004 #1 Del Skrevet 22. februar 2004 Ser at mange av dere planlegger mye selv av pynt og arrangering i forbindelse med bryllupet. Hvor mye faller på deg, og hva gjør den kommende brudgom? M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 22. februar 2004 #2 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg er nok "drivmotoren" når det gjelder bryllupsplanleggingen, men Bananmannen er som oftest ikke vanskelig å be når jeg "spør" om noe. Jeg tror det skyldes at han ikke har så mye "peiling" på hva som må gjøres, mens jeg nå er den som sitter med "hovedoversikten". *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 22. februar 2004 #3 Del Skrevet 22. februar 2004 Chiquita skrev: Jeg er nok "drivmotoren" når det gjelder bryllupsplanleggingen, men Bananmannen er som oftest ikke vanskelig å be når jeg "spør" om noe. Jeg tror det skyldes at han ikke har så mye "peiling" på hva som må gjøres, mens jeg nå er den som sitter med "hovedoversikten". :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 22. februar 2004 #4 Del Skrevet 22. februar 2004 Min kjære er med å hører på hva jeg bestemmer, men ellers så har han hatt ansvaret for musikken og bryllupsnatten. Begge deler er i boks. Nærmere den store dagen blir han mer handyman, men vi skal lage innbydelsene sammen da. Noe vi begge gleder oss til. Men det er nok jeg som er moteoren og han gjør det han blir bedt om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 22. februar 2004 #5 Del Skrevet 22. februar 2004 Vi gjør det meste i lag. Det vil si, så langt har han ordnet mest Oppsøkt fotograf, bestilt lokale, skaffet band, sjekket noen hoteller Selv ligger jeg litt i startgropa, men kommer sterkere når invitasjoner og bordkort mm skal lages. Jeg gjør det jeg liker, han det han liker, men alle avgjørelsene tar vi i lag. I tillegg har vi to sett foreldre som skal informeres, komme med innspill, og ha et ord med i laget, særlig på det økonomiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 22. februar 2004 #6 Del Skrevet 22. februar 2004 Han er jo med ganske mye, spørr jo hva han vil og ikke..Hva han syns er pent osv... Så vi deltar like mye begge 2.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimos Skrevet 22. februar 2004 #7 Del Skrevet 22. februar 2004 Det er nok meg som har ordnet det meste, bortsett fra leie av festlokalet. Men han er med på alle avgjørelser, og invitasjonene har vi laget sammen. Jeg storkoser meg med all planleggingen......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 22. februar 2004 #8 Del Skrevet 22. februar 2004 Det er nok jeg som ordner det meste. Han ordner småting som monogram, ark til trykksaker, bil og band. Vel, han har påtatt seg dette ansvaret, men det er enda ikke i boks. Så litt mas fra meg nå og da får han bare regne med. Og bryllupsnatten er hans ansvar. Spør han selvsagt om han er enig i det jeg planlegger, og han svarer nesten alltid ja. Men det kan allikevel hende at han et par dager senere ikke husker at han svarte ja.............. Noen meninger har han selvsagt, men blir han hørt? Joda, tar selvsagt hensyn til det han sier, for det er faktisk ikke såååå mye han har meninger om. Jeg elsker planleggingen, og det vet han Han syntes jeg til tider kan virke ganske gal.................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 22. februar 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg føler litt at jeg drar lasset.. det er mest naturlig siden vi skal feire på min hjemplass, og jeg da kjenner lokalet, kirka, overnatting, hvilken blomsterbinder som duger osv. Han kommer med innspill, men jeg tar ham aldri i å surfe på nettet etter bryllupssider :-) Musikken ordner han, og forhåpentligvis bryllupsreisen? Men; han blir flinkere og flinkere til å fortelle at han er glad i meg, og elsker å mobbe meg godlynt for bryllups-surfingen. M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 23. februar 2004 #10 Del Skrevet 23. februar 2004 Det er jeg som organiserer alt, men tar ingen bestemmelser (sånn bortsett fra kjolen og utstyret mitt) før han har sagt seg enig. Han er veldig interessert, men han vet hvor mye jeg koser meg med dette så han lar meg styre mest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 23. februar 2004 #11 Del Skrevet 23. februar 2004 Føler at jeg har gjort mesteparten jeg, blir litt stressa av det. Han sier at planlegging av detajer ikke er helt hans greie.... og det er jo sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 23. februar 2004 #12 Del Skrevet 23. februar 2004 Min kjære skal slippe å være med altfor mye.. Han slipper fordi det blir bare stress om vi begge skal styre.. Jeg spør jo seff om detaljer og slikt, vil jo ikke gjøre noe han ikke blir å like. Så det han får ansvar for er buketten, overnatting og klær til seg og smågutta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 23. februar 2004 #13 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg har kontrollen på alt og han bidrar med å si hva han liker eller ikke..Konfronterte han med at han ikke gjorde noe og da sa han at han greide ikke organisere noe rundt bryllupet, det ble bare kaos! Så jeg synes det egentlig er greit at jeg gjør det meste, men alle avgjørelser tas i fellesskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 23. februar 2004 #14 Del Skrevet 23. februar 2004 Min kjære har tatt seg av all korrespondanse med kirken og lokalet. I tillegg så skal han velge ut brudebuketten selv (gleder meg til å se hva han velger) og så planlegger vi mesteparten sammen når det kommer til feks meny, bordplassering og vielse. Andre ganger så styrer jeg og bare spør hva han synes, tenker da på småting som skal det være en blomst på toalettet eller ikke, hvem som skal pakke opp gavene etc. Bryllupsreisen har han bestilt uten at jeg vet noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 23. februar 2004 #15 Del Skrevet 23. februar 2004 Hittil har jeg tatt meg av det meste, og bare spurt om hans meninger, og fått svar på det. NÅ har han plutselig fått for seg at brudebuketten er hans ansvar, men det kan han glemme! DEN vil jeg ordne selv,takk. Jeg vil vite at jeg får en bukett jeg blir fornøyd med. Han må gjerne ta over sånt som bil,overnatting, musikk, men pyntingen og buketten er min sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 23. februar 2004 #16 Del Skrevet 23. februar 2004 Min kjære har tatt seg av all korrespondanse med kirken og lokalet. I tillegg så skal han velge ut brudebuketten selv (gleder meg til å se hva han velger) og så planlegger vi mesteparten sammen når det kommer til feks meny, bordplassering og vielse. Andre ganger så styrer jeg og bare spør hva han synes, tenker da på småting som skal det være en blomst på toalettet eller ikke, hvem som skal pakke opp gavene etc. Bryllupsreisen har han bestilt uten at jeg vet noe mer. Dette høres akkurat ut som oss (bortsett fra at jeg vet hvor vi skal på bryllupsreise)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå