Gå til innhold

Hvit bukse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan finne en ålreit hvit bukse? Med slim leg og uten høyt liv?

Vil ha en ny da faren min var så smart å vaske den sammen med mørke blå sokker... :rolleyes: For så å legge den i alt for sterk klorin så den ble gul-blå flekket :klaske::fnise:

Anonym poster: 3e27bc1e5e0a6f4f4532790d457f8fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde noen inne på Bik Bok i sommer. Mulig noen butikker fortsatt har noen igjen. Tror det kan være vanskelig å finne nå, ettersom hvite bukser som oftest er å finne kun i sommerkolleksjonene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde noen inne på Bik Bok i sommer. Mulig noen butikker fortsatt har noen igjen. Tror det kan være vanskelig å finne nå, ettersom hvite bukser som oftest er å finne kun i sommerkolleksjonene.

Får ikke på meg bukser på BikBok:P

Men må da være NOEN som har hvite bukser? Så ei dame som var så fint kledd i byen i går, og hun hadde hvit bukse. Tenkte å kopiere henne, men så herpa jo papsen buksa mi:P

Anonym poster: 3e27bc1e5e0a6f4f4532790d457f8fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke på meg bukser på BikBok:P

Men må da være NOEN som har hvite bukser? Så ei dame som var så fint kledd i byen i går, og hun hadde hvit bukse. Tenkte å kopiere henne, men så herpa jo papsen buksa mi:P

Anonym poster: 3e27bc1e5e0a6f4f4532790d457f8fdb

Mange som har hvite bukser i sommerkolleksjonen sin, men som sagt er det sjeldent man finner det på denne tiden av året. Hvite bukser er ikke akkurat en del av høst/vinter kolleksjonen.. Som oftest.

Men du får bare lete på nettet og i butikkene, kanskje du er heldig å finner noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...