ara Skrevet 21. november 2013 #241 Del Skrevet 21. november 2013 Huff, skitsomme dager/netter for dere Har desverre ingen gode tips, men er inne i en skikkelig teit søvn-fase selv nå. L nekter å sove for kvelden og vi må sitte der helt til han sovner. Han som alltid har vært en drøm å legge... Blæh.. Dere vet jo "heldigvis" hva som plager gutten deres...Dumme magen Når skal dere på sykehuset? Har det forresten blitt rolig i leiligheten nå? Ingen tunge og vonde energier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 6. desember 2013 Forfatter #242 Del Skrevet 6. desember 2013 Synes det er så kjedelig å skrive i min egen dagbok.. lurer på om jeg skal starte en ny dagbok rett og slett. Kanskje det frister litt mer. Tenker å skifte ut navn(står helt stille, kommer ikke på hva det kalles) også. Angel-a ble tatt fordi jeg hørte på en sang med det navnet. og føler vel egentlig ikke at det er meg. Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 28. desember 2013 #243 Del Skrevet 28. desember 2013 Synes det er så kjedelig å skrive i min egen dagbok.. lurer på om jeg skal starte en ny dagbok rett og slett. Kanskje det frister litt mer. Tenker å skifte ut navn(står helt stille, kommer ikke på hva det kalles) også. Angel-a ble tatt fordi jeg hørte på en sang med det navnet. og føler vel egentlig ikke at det er meg. Tips? Ja, du kan lage ny dagbok! Bare husk å gi meg beskjed, slik at jeg kan følge deg Men tips..det har jeg ikke Er alt bra med dere om dagen? Hatt en fin jul så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 2. mai 2014 #244 Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) Har du gitt opp dagboka di eller har du ny og ikke informert meg?! Endret 2. mai 2014 av ara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 3. mai 2014 Forfatter #245 Del Skrevet 3. mai 2014 Hadde selvfølgelig ikke laget ny uten å si fra til deg! Føler bare livet har vært litt mindre spennende de siste mnd., ikke det store som skjer liksom. Men hvem vet, kanskje jeg oppdaterer litt fremover nå.. Blir jo straks flytting, skole, barnehage osv. Om jeg har tid, vel merke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 7. mai 2014 #246 Del Skrevet 7. mai 2014 Jeg vil gjerne lese om din "kjedelige" hverdag, Angel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå