Gå til innhold

Hun er i forhold med tok kontakt igjen

Gjest garfield

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en gutt som holdt på med ei jente for en stund siden men så valgte hun en kompis av meg i stedet for meg og de ble sammen.

Men så sendte hun plutselig melding til meg her om dagen og lurte på hvordan jeg hadde det og sånn. Jeg svarte høflig men spurte ikke noe tilbake. Men hun avsluttet med god natt og drøm om noe søtt. Jeg skrev bare hade rett før det, ikke god natt eller noe.

Men hvis dette gjentar seg, bør jeg si det til kompisen min som hun er sammen med? Vi er ikke bestevenner, men venner liksom. Rart hun tok kontakt, hadde ikke hørt noe siden hun skjelte meg ut i sommer og vi drev på en god stund før det og var nesten kjærester men så valgte hun kompisen min heller.

Eller late som ingenting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dere har holdt på før, så betyr det jo at hun trives i ditt selskap. Hun ville bare ikke være kjæresten din. Kanskje hun bare rett og slett lurte på hvordan det går med deg? Hun skrev heller ikke noe som burde virke opprørende for kompisen din, så jeg ville svart henne hyggeligere neste gang, og ikke brydd meg noe mer om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke orket å sagt noe enda i alle fall. For meg virket det ikke som at hun flørtet, men dersom hun begynner med det så er det bare å si ifra til kompisen din.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke orket å sagt noe enda i alle fall. For meg virket det ikke som at hun flørtet, men dersom hun begynner med det så er det bare å si ifra til kompisen din.

Ja, hun hadde helt sikkert ikke noe spesielt i tankene når hun skriver "drøm om noe søtt"... :sarkasme:

Anonym poster: f40d006aee38f019542bc3599285e9e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hun hadde helt sikkert ikke noe spesielt i tankene når hun skriver "drøm om noe søtt"... :sarkasme:

Anonym poster: f40d006aee38f019542bc3599285e9e5

Tolker det uansett ikke som flørting. Hadde samboeren min skrevet noe slikt til en venninne hadde jeg ikke brydd meg. Drøm om noe søtt er noe man fint kan si til venner også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tolker det uansett ikke som flørting. Hadde samboeren min skrevet noe slikt til en venninne hadde jeg ikke brydd meg. Drøm om noe søtt er noe man fint kan si til venner også ;)

Ja, selvsagt. Dette er noe jeg rett som det er tekster til kompiser i sene kveldstimer. Gjerne med en nusselig smiley til.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvsagt. Dette er noe jeg rett som det er tekster til kompiser i sene kveldstimer. Gjerne med en nusselig smiley til.

Det kommer jo selvsagt an på situasjonen og om man har flørtet på de forrige meldingene eller ikke. Hun hadde bare lurt på hvordan det gikk og deretter skrevet drøm om noe søtt uten å ha fått noe særlig respons fra ts, og da høres det egentlig ikke ut som noe grunn til å si ifra til kjæresten hennes. Hadde hun derimot flørtet, skrevet at hun savnet han eller ville finne på noe snart og avsluttet med "drøm om noe søtt" hadde det vært annereldes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo selvsagt an på situasjonen og om man har flørtet på de forrige meldingene eller ikke. Hun hadde bare lurt på hvordan det gikk og deretter skrevet drøm om noe søtt uten å ha fått noe særlig respons fra ts, og da høres det egentlig ikke ut som noe grunn til å si ifra til kjæresten hennes. Hadde hun derimot flørtet, skrevet at hun savnet han eller ville finne på noe snart og avsluttet med "drøm om noe søtt" hadde det vært annereldes.

Hun og TS har jo en historie sammen, hvilket gjør det mer sannsynlig at hun mente å flørte med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det, men jeg tolker det uansett ikke slik. I så fall om det var tilfellet kommer hun antakeligvis til å sende flere meldinger som da sikkert er mer flørtende, og da kan han si ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det, men jeg tolker det uansett ikke slik. I så fall om det var tilfellet kommer hun antakeligvis til å sende flere meldinger som da sikkert er mer flørtende, og da kan han si ifra.

Det er ikke mulig, det er slik det forholder seg, basta: de HAR en historie. Men jeg ville likevel ha ventet litt med å si ifra. Noe sier meg at hun er et råttent eple, hun der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Takk for svar. Skal vente og se det an om hun skriver mer og om det går over i flørting. Så får jeg vurdere å si det til kompisen min.

Anonym poster: 7d7896969ed968c5956c88898f2dc9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...