Gjest Gjest Skrevet 13. september 2012 #1 Del Skrevet 13. september 2012 En venninne av kjæresten min har et lite barn. Hun var sikker på hvem faren var, helt til de tok farsskapstest og den viste at han ikke var faren likevel. Denne jenta og typen min hadde sex rundt den tiden hun ble gravid, så hun har sagt til han og han skal ta en test for å finne ut om det er hans barn eller ikke. Jeg føler egentlig at jeg ikke har noe med det, så jeg vil ikke mase for mye med det til kjæresten min nå før han får tatt den testen. Men likevel har jeg noen spørsmål og tanker.. Han sa han brukte kondom og at de kun hadde sex en gang. Sånn jeg forstår det så merker man godt når en kondom sprekker, og han sa han ikke viste om den sprakk eller ikke, så da tenker jeg at den ikke gjorde det. I tillegg hadde hun sex med et par andre gutter rundt den tiden hun ble gravid. HVIS tok han kondomen på etter hvert, rett før han kom, eller tok den av etter at han hadde kommet og så fortsatte de, kan man da være så uheldig? han sa han Trodde han brukte den hele tiden, men er det likevel en stor sannsynlighet for at han er faren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2012 #2 Del Skrevet 13. september 2012 Jeg har den uheldige erfaringen av å bli gravid uten at min daværende kom inni meg, men han hadde antageligvis litt på fingrene da han koste med meg. Heldigvis var dette kjæresten min, men det var et helvete å få han til å forstå at han var faren, selv om jeg visste det selv, men han fant det jo ut etterhvert. Det drepte forholdet desverre. Anonym poster: ed899f7e5921f70e4012ba1734a93b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2012 #3 Del Skrevet 13. september 2012 Uffda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2012 #4 Del Skrevet 13. september 2012 Det er bare å vente til han har fått tatt testen, det er ingenting å få gjort noe med uansett utfall. Anonym poster: eed4f4e90e02174ff0ee380f029df68b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå