Gjest test123 Skrevet 13. september 2012 #21 Del Skrevet 13. september 2012 -verdens fineste, deiligste,beste,snilleste og morsomste!! :hjertesmil: Hehe, du vet kjæresten liker deg når han snakker som en 5-åring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 14. september 2012 #22 Del Skrevet 14. september 2012 Perfeksjonist Prippen Alkoholisert Kontrollerende Vakker Dæven... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 14. september 2012 #23 Del Skrevet 14. september 2012 Dæven... Ikke at jeg mener at du er slik, jeg kjenner deg ikke, men det er slik jeg oppfatter Bree. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vena Cava Skrevet 14. september 2012 #24 Del Skrevet 14. september 2012 Kallenavnet mitt er tydeligvis locaholic eller whiskey lullaby. Ellers fikk jeg høre at jeg er kreativ, men ekstremt vimsete, glemsk og generelt kaotisk - samtidig rolig og har få bekymringer. Dette kan jo være en negativ ting også, for det er jo sunt å bekymre seg LITT. Snill er et ord som beskriver meg godt, for jeg liker å være snill. Liberal også. Og lat. Hehe. Som om jeg skulle sagt det selv hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Memories Skrevet 14. september 2012 #25 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Søstersen: Snill, omsorgsfull, litt beskjeden, dårlig taper. Mamma: Omtenksom, snill, distre, løsningsorientert, pen. Samboeren: Best, snill, søt, grei, heihei Også la han til distre og sjølgod. haha Endret 14. september 2012 av Memories Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå