Basilikum1 Skrevet 13. september 2012 #1 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Trenger litt hjelp! Jeg (jente) har vært sammen med en gutt i 2,5 år, og jeg elsker han av hele mitt hjerte. Vi har et utrolig bra forhold sammen, men det er en ting vi sliter litt med, og det er sjalusi. Hva skal jeg gjøre? Har jeg hatt grunn til å reagere på alt dette? Har jeg grunn til bekymring nå? Endret 16. september 2012 av Basilikum1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rocky-Rose Skrevet 13. september 2012 #2 Del Skrevet 13. september 2012 Eg hadde sikkert reagert på det same om det hadde vore kjæresten min. Har du prøvd å vore med begge to samtidig, kanskje prøve å bli ven med ho jenta, då ser du i alle fall korleis dei er med kvarandre? Og når du seier han flørter med andre openlyst, det kan godt hende det berre ligg i hans natur, at han ikkje ser på dette som flørting men ein veremåte eller noko? Men godt han viste deg såpass respekt at han minska kontakt med ho då, når du tykte det var ubehageleg! Det hadde han nok ikkje gjort om han hadde vore det minste interessert i ho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 14. september 2012 #3 Del Skrevet 14. september 2012 Det er viktig å gode venner og samarbeidspartnere i klasssen som man trives med, og det er veldig synd at du ødelegger slik for typen din. Du bremser han i faglig og sosial utvikling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 14. september 2012 #4 Del Skrevet 14. september 2012 Kanskje du skal be han slutte på studiet? Hvis han går på et studie der det er mange jenter så er det ikke lett å ha en sjalu kjæreste. Og hvis han er interessert i fotografering (som innebærer fotografering av jenter) så blir det vanskelig med en sjalu kjæreste. Hvis han har funnet en jente han snakker med om fag/jobb så blir det også vanskelig med en sjalu kjæreste. Jeg synes du bremser kjæresten din. I Grosny, jeg vet du fotograferer. Hva har du å si til en som har fotografert samme damen mange ganger. Har du opplevd sjalusi mht dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 14. september 2012 #5 Del Skrevet 14. september 2012 Kanskje du skal be han slutte på studiet? Hvis han går på et studie der det er mange jenter så er det ikke lett å ha en sjalu kjæreste. Og hvis han er interessert i fotografering (som innebærer fotografering av jenter) så blir det vanskelig med en sjalu kjæreste. Hvis han har funnet en jente han snakker med om fag/jobb så blir det også vanskelig med en sjalu kjæreste. Jeg synes du bremser kjæresten din. I Grosny, jeg vet du fotograferer. Hva har du å si til en som har fotografert samme damen mange ganger. Har du opplevd sjalusi mht dette? Jeg har ikke kjennskap til det, men saken er jo at man må jo bruke den testmodellen som er tilgjengelig og stiller opp der og da. Og det må MYE testing og jobbing til for å få mye framgang. Jeg tror ikke Basilikum1 hadde blitt mer trygg dersom han måtte renne rundt og innynde seg hos ett større antall modeller. Basilikum 1, du reagerer jo også på at øynene hans flørter. Fotografer er veldig seende og har veldig aktive øyne. Slik er det, og slik vil det alltid være. Jeg synes forresten det er supert at de faktisk organiserer bedrift i klassen, og mener at det er suksessfaktoren som gjør at han mot alle odds har mulighet for å overleve i en skviset bransje, og det er svært alvorlig at du saboterer dette. Det er skadelig for han, og skadelig for evt. framtidig økonomi. Skal gutten din fortsette med deg, så anbefaler jeg å switche til revisorstudier i stedet. Her ligger det mye mer penger, og han trenger ikke å bruke øynene sine på samme måte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 14. september 2012 #6 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg har ikke kjennskap til det, men saken er jo at man må jo bruke den testmodellen som er tilgjengelig og stiller opp der og da. Og det må MYE testing og jobbing til for å få mye framgang. Jeg tror ikke Basilikum1 hadde blitt mer trygg dersom han måtte renne rundt og innynde seg hos ett større antall modeller. Basilikum 1, du reagerer jo også på at øynene hans flørter. Fotografer er veldig seende og har veldig aktive øyne. Slik er det, og slik vil det alltid være. Jeg synes forresten det er supert at de faktisk organiserer bedrift i klassen, og mener at det er suksessfaktoren som gjør at han mot alle odds har mulighet for å overleve i en skviset bransje, og det er svært alvorlig at du saboterer dette. Det er skadelig for han, og skadelig for evt. framtidig økonomi. Skal gutten din fortsette med deg, så anbefaler jeg å switche til revisorstudier i stedet. Her ligger det mye mer penger, og han trenger ikke å bruke øynene sine på samme måte. Har du fotografert kvinner, og har en partner blitt sjalu pga bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 14. september 2012 #7 Del Skrevet 14. september 2012 Har du fotografert kvinner, og har en partner blitt sjalu pga bildene? Det nærmeste jeg har kommet "skummel" er deltagelse i et prosjekt med sportslige bilder i miljø med bikini eller sexy undertøy, og dama mi ble ikke noe sjalu, men hun x-dama som det røyk med pga overdreven sjalusi ville umuliggjort min deltagelse på det prosjektet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå