Gjest NozMonster Skrevet 16. september 2012 #41 Skrevet 16. september 2012 Jeg skal spise helt til jeg har behov til og begynnte og trene. om jeg begynner og trene da må jeg jp spise ENDA mer? ja, nå så jeg at norah skrev det jeg hadde tenkt å skrive, men ved trening så øker appetitten også... så etter en treningsøkt, så hadde du nok ikke vært like mett av denne meksikanske gryteretten etter 5 timer som du var i går
L@vendel Skrevet 16. september 2012 #42 Skrevet 16. september 2012 Man får Nutridrink med eller uten fiber. De finnes også i kakaosmak/sjokoladesmak. Det er lurt å spise lite, men ofte, helst hver 3-4 time.
Lilje:) Skrevet 16. september 2012 #43 Skrevet 16. september 2012 Jeg har i mange år slitt med å gå opp i vekt, og har ett tips til deg, som jeg ser mange andre har skrevet her også. Proteinpulver! Dette kan du også bruke i matlaging, men først og fremst som shakes i løpet av dagen! Ta også en shake rett før du går å legger deg :-) Hvis du er aktiv en dag med f.eks gym, fotball, etc, bør du innta noen raske karbohydrater og gjerne proteiner helst minuttet du avslutter treningen! Her pleier jeg å ta en shake med både proteinpulver og karbohydrater + banan. Ellers synes jeg det var mange bra tips her som du bør følge
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå