Gå til innhold

Go opp i vekt! Nutridrink

Rosapanter1

Anbefalte innlegg

Heisann... jeg er så kje av og være tynn.... jeg veier 44 kg og er vel rundt 1.60-70 høy.

så leste jeg at det ver ei som gikk opp 2 kg på 10 dager men da er jeg ikke sikker på om hu drakk en flaske vær dag av denne http://www.apotek1.n...r-200ml-914228p

så jeg tenkte jeg skulle kjøpe 17 sånne så det kommmer på over 500 kr så får jeg fri frakt. eller er det bare dumt og kjøpe så mange om det ikke skulle funke?

noen som har erfaring med dette?

Beste smaken?

Hvor mange i uke?

takk for svar!

BTW er 15.16 i desember

Endret av Rosapanter1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mye spiser du i uken da? Sper du på med nøtter og oljer så får du i deg mer kalorier.

Spiser veldig mye! men legger aldri på meg..

nøtter er det værste jeg veit. bruker som regel olje men jeg drikker ikke 1 dl som jeg har sett andre har blitt anbefalt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du skrive ned en dag med akkurat hva du spiser?

frokost rekker jeg sjeldent.

tar den rundt 12 tia i kantina! stor baguett eller 3 brødskiver

ikke så mye før jeg kommer hjem

da spiser jeg et par brøskiver og spiser middag rett etter det

også spiser jeg vel rundt 2 ganger fra 6 -10 (som regel noe varm mat)

men det går jo noen dager da jeg spiser litt mer og litt mindre. men jeg syntes det blir litt vanskelig og spise mer( jeg orker det, men man blir jo stående på kjøkkene hele tia)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke uvanlig å veie så lite når man er i den alderen.. Så lenge du får i deg nok (og det høres du jo ut som etter du ramset opp det du spiste) Så syntes jeg du skal prøve å ikke bry deg om det. Men husk frokost'a:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hva tenker dere om http://www.apotek1.n...r-200ml-914228p ?

har lest at det er bra og drikke det mens du spiser. jeg har lyst til og komme til ca 55 kg målte meg istad og da veide jeg 43

det ser jo faen meg ut som om jeg kommer rett ifra afrika og ikke har fått mer enn ett korn om dagen..

jeg dreiv med styrke trening i vinter for og bygge litt musker altså gå opp noen kilo. funka dårlig....

Endret av Rosapanter1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

nutridrinkene er kjempegode!

og det fine er at du får i deg så mange bra næringsstoffer av dem!

De som heter "juice" smaker heeelt grusomt synes jeg!

favorittene er vanilje, (banan), jorrdbær, appelsin er ganske god,... jeg mener det finnes en med kaffesmak også jeg? det gjorde ihverfall det... og den var veldig god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

så leste jeg at det ver ei som gikk opp 2 kg på 10 dager men da er jeg ikke sikker på om hu drakk en flaske vær dag av denne http://www.apotek1.n...r-200ml-914228p

om hun bare drakk en flaske hver dag og gikk opp 10 kg, så må hun ha spist en del mat i tillegg......

En flaske nutridrink innholder 300 kcal... noe som tilsvarer omtrent 2 skiver med pålegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

om hun bare drakk en flaske hver dag og gikk opp 10 kg, så må hun ha spist en del mat i tillegg......

En flaske nutridrink innholder 300 kcal... noe som tilsvarer omtrent 2 skiver med pålegg..

så om jeg spiser 2 ekstra brødskiver så vil det gi samme effekt?

gikk du opp? eller kjøpte du for og få i deg litt fiber, og ikke tenkte noe særlig på vekta?

hvor mange skal man ta om dagen? jeg tenkte jeg skulle bestille 17 stk da kommer det på 520 kr da får jeg fri frakt :D

men jeg gidder og og bruke 500 kr på det om jeg ikke vil gå opp noe særlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye vil du opp? jeg har 40 kg til overs :fnise:

Anonym poster: b5d6e2d27f7aafd8c0dbeca0ef4b8532

"og alle lo"

kunne godt tatt 10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest NozMonster

så om jeg spiser 2 ekstra brødskiver så vil det gi samme effekt?

gikk du opp? eller kjøpte du for og få i deg litt fiber, og ikke tenkte noe særlig på vekta?

hvor mange skal man ta om dagen? jeg tenkte jeg skulle bestille 17 stk da kommer det på 520 kr da får jeg fri frakt :D

men jeg gidder og og bruke 500 kr på det om jeg ikke vil gå opp noe særlig

hvis du ikke har noe problem med å spise mere mat enn du gjør idag, noe som det ikke virker som du har, så anbefaler jeg deg heller å legge inn noen mellommåltider og en mer proteinrik og kaloririk middag..

ja, jeg gikk opp med nutrien, men ikke 2 kg på 10 dager..

(og heller ikke etter 17 stk.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du ikke har noe problem med å spise mere mat enn du gjør idag, noe som det ikke virker som du har, så anbefaler jeg deg heller å legge inn noen mellommåltider og en mer proteinrik og kaloririk middag..

ja, jeg gikk opp med nutrien, men ikke 2 kg på 10 dager..

(og heller ikke etter 17 stk.)

da tror jeg det blir litt dyrt for meg! men da skal jeg spise spise spise og håpe på at jeg blir feit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spiser tydeligvis for lite. Du burde gi deg selv nye vaner med å spise minst 4 måltide, frokost, lunsj, mellom, middag. Etterhvert som du blir vant med det så vil det bli en vane og du vil bli sulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...