Gjest Camilla Skrevet 13. september 2012 #1 Del Skrevet 13. september 2012 Kjæresten min og jeg har vært sammen i tre år, det har vært til tider utfordrende pga en situasjon som han er i. Han har vært så frem og tilbake med meg, gjort det slutt to ganger, eller egentlig har han snakket seg frem på en slik måte at jeg har gjort det slutt. Etter en ukes tid har han angret så fryktelig, bedt om en sjanse til, og jeg har gitt han det fordi jeg hadde det helt forferdelig etter at det ble slutt. Pga situasjonen han er i har han ikke orket så mye, han har ikke så mye å bidra med til forholdet, men vi har begge håpet på bedre tider, fordi situasjonen kan endre seg. I dag ringte han og sa at han ikke visste hva han skulle gjøre, han klarte egentlig ikke å være i et forhold med meg, men ville heller ikke miste meg. Jeg ble stille fordi jeg har hørt dette før og er drittlei av at han ikke vet hva han vil. Han vet hva mine tanker er rundt dette og hvis jeg begynner å si de igjen så får jeg som oftest bare kjeft, derfor sa jeg først ikke mye. Han sa" ja og så blir du bare stille, du sier jo feks ikke at du orker å fortsette forholdet selvom jeg er i "situsjonen" og at det er dette du virkelig vil. Det virker som at du vil være sammen med meg for enhver pris" Jeg prøvde meg for å få en saklig diskusjon om det men da orket han ikke å snakke om det lenger, måtte i butikken osv. Jeg blir så forbanna, hvis han skal ta opp igjen spørsmålet om vi skal være sammen eller ikke får han ha tid til å gjøre det, og ikke være på farten? det endte med at han la på røret. Jeg skrev en melding til han, at dette orket jeg ikke lenger, og at hvis han ville diskutere forholdet så fikk han gjøre det på et tidspunkt han hadde tid til det. Har ikke fått noe svar etter dette, jeg er så lei meg, sint og utslitt. Hva hadde dere gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 13. september 2012 #2 Del Skrevet 13. september 2012 Jeg hadde sagt noe som at du i utgangspunktet ønsker å være sammen med ham, men at det er begrenset du kan drive ekstremsport med følelsene dine, og at du derfor trekker deg ut av forholdet for å skåne deg selv. Dernest hadde jeg sagt at dersom han slenger på røret en eneste gang til når dere diskuterer så alvorlige ting, så kan han bare la være å ringe igjen. Ever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. september 2012 #3 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Sagt at han får bekrefte at det er det han virkelig vil og at jeg ikke kommer tilbake denne gangen om det er tilfelle. Endret 13. september 2012 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå