Gjest Vampen Skrevet 13. september 2012 #21 Del Skrevet 13. september 2012 Det er vel det som er poenget, tror jeg? Kvinner som har mye sex er kun god nok for nettopp sex. Pripne kvinner representerer "alt det andre". Jeg trodde ikke de beste kvinne var hore eller Madonna, men heller hore OG Madonna. Å tilbringe evigheten med en pripp høres liksom ikke så spennende ut, men hver sin smak. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 13. september 2012 #22 Del Skrevet 13. september 2012 Ser dette nevnes jevnt og trutt her inne. Jeg må ærlig innrømme at jeg deler kvinner inn i to kategorier: potensielle kjærester og uforpliktende sexpartnere. Hva er galt med det? ps. Dette er ikke trolling. Jeg er oppriktig interessert i å vite hvorfor dette er sett på som noe negativt. Det er heller ikke bare jeg som mener dette. Samtlige kompiser i min gjeng er av samme oppfatning. Anonym poster: c41bd601a81bdd49a1279412a5558611 Det skal jeg fortelle deg, i ett ord: dobbeltmoral. Det er dobbeltmoralsk å avfeie kvinner som potensielle koneemner fordi de har hatt et aktivt sexliv, i og med at det ikke eksisterer et tilsvarende kompleks for menn. Jeg anbefaler enveisbillett til Saudi-Arabia. Synes du de er for softe anbefales Iran. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 13. september 2012 #23 Del Skrevet 13. september 2012 Jeg trodde ikke de beste kvinne var hore eller Madonna, men heller hore OG Madonna. Å tilbringe evigheten med en pripp høres liksom ikke så spennende ut, men hver sin smak. Ja, jeg tror ikke disse mannfolka vet hva de går glipp av, egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 13. september 2012 #24 Del Skrevet 13. september 2012 Ja, jeg tror ikke disse mannfolka vet hva de går glipp av, egentlig Jeg mistenker at de som går glipp av det, er de samme som ikke hadde taklet det. Så det er sikkert like greit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 13. september 2012 #25 Del Skrevet 13. september 2012 Og jeg som trodde Horemadonna var en hel kvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 13. september 2012 #26 Del Skrevet 13. september 2012 Det er vel det som er poenget, tror jeg? Kvinner som har mye sex er kun god nok for nettopp sex. Pripne kvinner representerer "alt det andre". Jeg tror at det faktum at mange fyrer renner rundt med den her holdningen kan være årsaken til at mange fyrer er hurtige til å se seg om etter noen å ha sex med på sidelinjen av forholdet. De har ikke blitt sammen med den damen som virkelig tenner dem, fordi hun ikke er "bra nok" til å ha i hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 13. september 2012 #27 Del Skrevet 13. september 2012 Det skal jeg fortelle deg, i ett ord: dobbeltmoral. Det er dobbeltmoralsk å avfeie kvinner som potensielle koneemner fordi de har hatt et aktivt sexliv, i og med at det ikke eksisterer et tilsvarende kompleks for menn. Jeg anbefaler enveisbillett til Saudi-Arabia. Synes du de er for softe anbefales Iran. +1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macha Mong Ruad Skrevet 13. september 2012 #28 Del Skrevet 13. september 2012 Det er ingen som sier at man må være utro for å få den sexen man ønsker. For det første er det noe som heter selvkontroll og for det andre kan man utvikle et bra sexliv med en seriøs partner. Da er det ikke et hore/madonna-kompleks, siden en av forutsetningene er at man ikke greier å se en kvinne som både "mor til sine barn" (madonna) og "seksuelt vesen" (hore). http://en.wikipedia.org/wiki/Madonna%E2%80%93whore_complex Menn må gjerne ha slike komplekser, men da vil ikke jeg har dem som partnere. Fordi at dersom de ser meg som en potensiell partner kan jeg vinke hadet til et spennende sexliv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2012 #29 Del Skrevet 13. september 2012 Da er det vel også greit at "pripne" velger bort de mennene som har lekt med mange "horer"? Anonym poster: e97d4cba0c4ba5b634d5abc3c9976aad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2012 #30 Del Skrevet 13. september 2012 Det er dobbeltmoralsk å avfeie kvinner som potensielle koneemner fordi de har hatt et aktivt sexliv, i og med at det ikke eksisterer et tilsvarende kompleks for menn. Hørt om good guy, bad boy-dikotomien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2012 #31 Del Skrevet 13. september 2012 Det skal jeg fortelle deg, i ett ord: dobbeltmoral. Det er dobbeltmoralsk å avfeie kvinner som potensielle koneemner fordi de har hatt et aktivt sexliv, i og med at det ikke eksisterer et tilsvarende kompleks for menn. Jeg anbefaler enveisbillett til Saudi-Arabia. Synes du de er for softe anbefales Iran. Hva er galt med dobbeltmoral? Det er forskjellige krav og forventninger til menn og kvinner på en rekke områder; også dette. Eller skal noen komme her å påstå at kvinner som har hatt mange partnere bedømmes likt som menn som har hatt mange partnere? Anonym poster: c41bd601a81bdd49a1279412a5558611 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 13. september 2012 #32 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Forstår jeg det rett at jenter som er "horete" (i positiv forstand) er poteniselle uforpliktende sexpartnere og at du ønsker deg en "madonna" (pen, snill, ærbar) som kjæreste da? Ja. De har begge sine "bruksområder" og positive sider. Jeg liker ikke å bruke ordet hore, men enkelte jenter er mer seksuelt frigjorte kanskje. De er moro, uten at man knyter veldig sterke emosjonelle bånd til de. Andre jenter er kanskje litt mer pripne, men de ser jeg på som bedre til langvarige forhold der også andre kvaliteter er viktige. Anonym poster: c41bd601a81bdd49a1279412a5558611 Da har du et problem kamerat. Du kommer til bli skuffa og kjøre både deg selv og andre i en mental kløft. Anbefaler at du begynner med hunder i stedet, da kan du ha noen som du doller med som kan kapre premier på utstillinger og andre som du kan trene agility med, eventuelt jakt. Der har du skapninger som definitivt egner seg til ulike ting og har sine "bruksområder". Gudd løkk! Endret 13. september 2012 av Gorgonzola 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2012 #33 Del Skrevet 13. september 2012 Da har du et problem kamerat. Du kommer til bli skuffa og kjøre både deg selv og andre i en mental kløft. Hvordan det? Så langt funker det ypperlig for meg. Har to bra forhold bak meg og en rekke pulevenner/ons. Anonym poster: c41bd601a81bdd49a1279412a5558611 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 13. september 2012 #34 Del Skrevet 13. september 2012 Jeg vil utvide til fire kategorier: 1. AAAAAA faen heller, jeg vil aldri se deg mer 2. Venn 3. Pulevenn/ONS 4. Kjæreste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2012 #35 Del Skrevet 13. september 2012 Jeg vil utvide til fire kategorier: 1. AAAAAA faen heller, jeg vil aldri se deg mer 2. Venn 3. Pulevenn/ONS 4. Kjæreste Nesten enig. 1: æsj. 2: ONS 3: venn 4 pulevenn 5: kjæreste Og det ingenting i veien for at hora eller madonnaen kan bytte kategori underveis. Anonym poster: 61ce02299543c42d1f682e1b6b1b4210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 13. september 2012 #36 Del Skrevet 13. september 2012 Så damer som ikke er pripne kan ikke ha andre kvaliteter, som er viktig i et langvarig forhold? Kommer helt an på lønsslippen deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 13. september 2012 #37 Del Skrevet 13. september 2012 Åh det er derfor jeg er singel. Jeg har rett og slett altfor bra sex. Fiffig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2012 #38 Del Skrevet 13. september 2012 Åh det er derfor jeg er singel. Jeg har rett og slett altfor bra sex. Fiffig. Denne kvinnelogikken må du forklare. Anonym poster: c41bd601a81bdd49a1279412a5558611 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 13. september 2012 #39 Del Skrevet 13. september 2012 Denne kvinnelogikken må du forklare. Anonym poster: c41bd601a81bdd49a1279412a5558611 Det er ikke kvinnelogikk. Det er din logikk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 14. september 2012 #40 Del Skrevet 14. september 2012 Og jeg da - som har vært gift i 21 år. Har jeg dårlig sex med mannen min? Hva gjør menn som har giftet seg med et madonna-eksempler når kvinnen våkner etter 10 års ekteskap og han plutselig møter et villdyr i senga? Dumper henne fordi hun er for kåt? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå