Gå til innhold

Haster! Færre kondomer i min kjæreste sin toalettmappe

Gjest TS

Anbefalte innlegg

Nope. :plystre::ironi:

Men tilbake til tema. Mange som bruker kondomer mens de drar snoppen.

Kanskje han har leid inn profesjonell drahjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Hei, jeg har telt kondomene dine, og siste rapport er at det nå mangler én. HVOR er den?!"

Stor fare for at du skremmer ham bort da.. Nå kjenner jeg ikke kjæresten din, og ikke vet jeg hvor kondomet er blitt av, men det har sikkert en naturlig forklaring som at den har falt ut eller noe sånnt. Men hvis du føler for å konfrontere ham, så kjør på!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har hatt en kjapp utenlandsreise og smuglet heroin. M.a.o ingenting å bekymre seg for. Sikkert en gullgutt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte han, og er nok jeg som hadde sett feil sa han, pga det jeg trodde at jeg så var en remse med 6 kondomer og en remse med 5 kondomer. Og han sa at du får 5 og 5, dvs at det inneholder kun 10 i en pakke. Så det jeg så kunne umulig være, men jeg var så sikker på at jeg så en rad med 6 og en med 5 som lå inntil hverandre... Jeg tittet jo flere ganger over et par uker...

Men er vel jeg som så feil...

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte han, og er nok jeg som hadde sett feil sa han, pga det jeg trodde at jeg så var en remse med 6 kondomer og en remse med 5 kondomer. Og han sa at du får 5 og 5, dvs at det inneholder kun 10 i en pakke. Så det jeg så kunne umulig være, men jeg var så sikker på at jeg så en rad med 6 og en med 5 som lå inntil hverandre... Jeg tittet jo flere ganger over et par uker...

TS

Jeg kan bekrefte at kondomene kommer i tipakning.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da ligger det 5 og 5 i remse? Ikke 10 i en remse, for da kunne det ha vært fordelt over to pakker!

Men han var grei mot meg, svarte rolig, trøstet meg for at jeg var usikker og han vet fra før at jeg er usikker da jeg har fått noen smeller, men trodde ikke jeg hadde synsbedrag liksom..

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og da ligger det 5 og 5 i remse? Ikke 10 i en remse, for da kunne det ha vært fordelt over to pakker!

Men han var grei mot meg, svarte rolig, trøstet meg for at jeg var usikker og han vet fra før at jeg er usikker da jeg har fått noen smeller, men trodde ikke jeg hadde synsbedrag liksom..

TS

Men synes du selv det er ok å telle over kondomene hans gjentatte ganger? På meg virker det som du er mer enn usikker. Det virker som om du sliter på et grunnleggende nivå som gjør at du kan trenge profesjonell hjelp. Hva annet gjør du i usikkerhetens navn?

Anonym poster: 40573764ce99d94dd16a22374d415cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GetOverIt

TS

I HI sier du at du så 10 kondomer, men nå var det plutselig 11 du så?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grapefrukt

Jeg tror kanskje det kan være veldig hjelpsomt med profesjonell hjelp ts - det er slike, litt maniske ting, som ofte gjør at et forhold ryker - selv om de kun bunner i usikkerhet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Tittet flere ganger over et par uker...

Hva lærte du av dette da? Neste gang du titter så tar du opp kondomene og legger en og en på nattbordet hans, så teller du over flere ganger. Så kikker du over resten av toalettmappen for å være sikker på at det ikke er noe annet der som du kan bekymre deg over.

Eller - du bestemmer deg for å slutte å telle kondomer og heller gjøre noe med selvfølelsen din. Vi er mange som har fått oss noen smeller gjennom livet, men det er bare en selv som kan gjøre noe med selvfølelse. Det er ikke kjæresten din sitt ansvar å styrke den.

Endret av Havbris
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme opplevelse med exen min, han hadde masse kondomer i nattbordskuffen sin, jeg var vekkreist i to uker, da jeg kom tilbake var det betydelig mindre i skuffen. Jeg spurte hvorfor og første forklaring var at det sikkert var noen kompiser som hadde gått inn å tatt noen, andre forklaring var at han runket med dem på... Viste seg at han var utro... men det var ikke bare en kondom, dette var 6-7 kondomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...