-Jiinxs- Skrevet 12. september 2012 #21 Del Skrevet 12. september 2012 Han har vært utro 2 ganger. Dump han og finn deg en ny gubbe. Siden sarkasme ikke funker så bra over nette, så får jeg vel skrive her at dette ikke var seriøst ment... Jezzzz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cybergirl Skrevet 12. september 2012 #22 Del Skrevet 12. september 2012 Hva har du brukt den kondomen til?! En sånn filleting hadde jeg iallefall aldri spurt min type om. Dersom du ønsker å finne ut om han er utro, så må du gå grundigere til verks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirbit Skrevet 12. september 2012 #23 Del Skrevet 12. september 2012 Det er ikke uvanlig at menn får for seg at de skal blåse opp kondomer og leke med dem! Har faktisk gjort det selv...Ikke mitt stolteste øyeblikk! Men som de andre her sier: de finnes flere grunner sånn som runk,mistet, ga bort osv...Du behøver ikke å anta det verste..Men er du virkelig så usikker så kan du jo ta det i en lett tone ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 12. september 2012 #24 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Da jeg var hos min daværende kjæreste, så jeg at han hadde mange kondomer liggende på rommet, og vi bruker ikke det. Så da sa jeg rett ut "Ligger du med andre du, da??" og han sa at det var ikke unormalt at gutter brukte kondom når de onanerer, så de slipper å måtte gå ut av rommet for å hente papir etc. Altså, kan være en ganske uskyldig grunn til at det er en borte! Anonym poster: f396f929b383c2fb65bbb364374b01d5 Enklere enn å ha en papirrull inne på rommet? Hva gjorde dere når dere hadde sex da - lot det renne ut på lakenet fordi det var enklere å skifte sengetøy enn å bruke papir? Skurrer litt her... i følge mannfolkene i trådene her inne er kondom en klar hemmer på følsomhet etc. Har litt vanskelig for å se for meg at de helt frivillig bruker kondom når de onanerer. Endret 12. september 2012 av Flair 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2012 #25 Del Skrevet 12. september 2012 Da må du prøve hardere å se det for deg, for dette er noe de fleste mannfolk har prøvd... Anonym poster: fbff8e5cf03ff2ba38d07b2999c32727 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CopyFish Skrevet 12. september 2012 #26 Del Skrevet 12. september 2012 jeg er 32 og senest igår brukte jeg en som hatt 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 12. september 2012 #27 Del Skrevet 12. september 2012 Det er ikke uvanlig at menn får for seg at de skal blåse opp kondomer og leke med dem! Kjente meg overhodet ikke igjen i dette. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 12. september 2012 #28 Del Skrevet 12. september 2012 Det som er problemet med å snike i andre sine private saker, er at man veldig ofte finner noe man helst ikke skulle. Enten det er helt uskyldig eller ei. Problemet er at du er i en knipe fordi 1) du kan ikke spørre han om hvorfor det mangler en kondom siden du snek i tingene hans, og 2) dette vil plage vettet av deg fordi du ikke vet årsaken til at en kondom mangler. Det kan være en helt naturlig forklaring på dette. At han brukte den til selvhjelp, at han lånte en til en kompis, eller at han blåste den opp og brukte den som kondom (kanskje ikke akkurat en naturlig forklaring, men du skjønner hva jeg mener). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucid Skrevet 12. september 2012 #29 Del Skrevet 12. september 2012 Kanskje han har lagt den i nattborsskuffa, slik at han slipper å gå til et annet rom for å hente når dere er i stemning. Du sier jo selv at han vil ha sex med deg "snart".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 12. september 2012 #30 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Kjente meg overhodet ikke igjen i dette. Nope. Men tilbake til tema. Mange som bruker kondomer mens de drar snoppen. Endret 12. september 2012 av SemperFi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 12. september 2012 #31 Del Skrevet 12. september 2012 ...... Eller kanskje han har vært utro? Spør hva han har brukt kondomen til. Dersom det er åpenbart at han ikke har brukt den på deg, så har han jo brukt den til noe. Jeg ville spurt av ren nysgjerrighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 13. september 2012 #32 Del Skrevet 13. september 2012 Kanskje han har hatt hemorroider, og laget seg en mini-ispose? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 13. september 2012 #33 Del Skrevet 13. september 2012 Jeg tror han har brukt den som vannballong på de drit irriterende ungene som sykler utenfor vinduet hans og hyler tidlig lørdagsmorgen når han var fyllesjuk og hadde sovnet med den brukte bokseren sin over ansiktet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 13. september 2012 #34 Del Skrevet 13. september 2012 Det er ikke uvanlig at menn får for seg at de skal blåse opp kondomer og leke med dem! Så klart. Millioner av år med evolusjon, fra encellede organismer via kjempeøgler og frem til slike mannlige pattedyr på to bein som blåser opp kondomer og leker med dem. Dette var målet med evolusjonen altså. Dette er kremen av livet på jorda. Dette er de mest avanserte skapningene som fins. What.a.fucking.waste. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucid Skrevet 13. september 2012 #35 Del Skrevet 13. september 2012 Kanskje han har hatt hemorroider, og laget seg en mini-ispose? Det må være det beste forslaget i hele tråden! Pluss var ikke nok her 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2012 #36 Del Skrevet 13. september 2012 Her er det bare en ting å gjøre. Montér et kamera i hans toalettmappe, og ta ham på fersken ved neste anledning. Anonym poster: 84804b5e8956c101095039c7b79eb5a5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 13. september 2012 #37 Del Skrevet 13. september 2012 Tviler på at han blåser de opp, han er 35 og er ikke helt den typen Du vet ikke om han er utro men kjenner han godt nok til å vite at "ikke er typen" til å blåse opp kondomer..? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 13. september 2012 #38 Del Skrevet 13. september 2012 Jeg har hatt kondom-vannballong-nachspiel på balkongen. Jeg er på typen din sin alder. Man kan ha skrekkelig mye moro med kondomer. Det minst morsomme med dem er egentlig å bruke dem til beskyttelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoH Skrevet 13. september 2012 #39 Del Skrevet 13. september 2012 Det minst morsomme med dem er egentlig å bruke dem til beskyttelse. Nå kødder du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 13. september 2012 #40 Del Skrevet 13. september 2012 Syns du det er gøy og pule med kondom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå