Gjest TS Skrevet 12. september 2012 #1 Del Skrevet 12. september 2012 Og de er ikke brukt på meg... Jeg er usikker av meg, og fra starten når han begynte å ligge over, så var toalettmappen open, og så 10 kondomer ligge der. Nå har han i etterkant hatt dem i siden av mappen i eget rom, vært 10 i en månede nå, men nå ser jeg at det mangler en... Han skal sove hos meg i natt, ikke sett han på to dager og han har bare vært hjemme som han sier (litt rart da han har brukt all fritiden sin på meg, men er lov med fridager fra kjæresten sin for all del!) Men what to do? Konfrontere han? Si at jeg snoket? Shit.... Han vil sikkert ha sex med meg i kveld regner jeg med, så sliter litt nå merker jeg!!! Haster litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solch Skrevet 12. september 2012 #2 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Kanskje han ga vekk en til en kompis? Endret 12. september 2012 av solch 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 12. september 2012 #3 Del Skrevet 12. september 2012 Det er ikke uvanlig at menn får for seg at de skal blåse opp kondomer og leke med dem! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2012 #4 Del Skrevet 12. september 2012 Han kan ha onanert med kondom.. Eller bare øvd på å sette en på. Mange muligheter. Anonym poster: fbff8e5cf03ff2ba38d07b2999c32727 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 12. september 2012 #5 Del Skrevet 12. september 2012 Kanskje han la de en annen plass for fremtidig bruk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 12. september 2012 #6 Del Skrevet 12. september 2012 Og vi er i gang med usikkerheten og sjalusien igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2012 #7 Del Skrevet 12. september 2012 Kanskje han gå vekk en til en kompis? Tenkte jeg på også. Hadde forresten ikke sagt noe men fulgt med... Konfronterer du han vil han uansett bare si han gav den bort. Kjedelig situasjon det der..men spør litt hva han gjode hjemme, så på tv, hva da ol.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. september 2012 #8 Del Skrevet 12. september 2012 jeg returnerer til mitt vanlige råd. hør med ham. han vet bedre enn oss. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myosotis Skrevet 12. september 2012 #9 Del Skrevet 12. september 2012 Det kan være alt mulig rart! Bruker dere kondom sammen? Kanskje han pakket en i lommeboka som reserve? Kanskje han brukte den på seg selv? Kanskje den var utgått på dato/ødelagt? Du får rett og slett bare spørre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 12. september 2012 #10 Del Skrevet 12. september 2012 Er usikker selv her... Bare vært sammen i litt over en månede. Men han har ikke vært sammen noen kompiser, bare vært hjemme, la seg litt for tidlig i går... Men det kan være av andre grunner. Tviler på at han blåser de opp, han er 35 og er ikke helt den typen Vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg men... Han vet jo best, men jeg vet også at det kommer sikkert bare løgn når det kommer et sånt spørsmål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 12. september 2012 #11 Del Skrevet 12. september 2012 Kanskje han syntes det var morsomt å tre den over hodet og blåse den opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 12. september 2012 #12 Del Skrevet 12. september 2012 Det kan være mange grunner. Kan være han har brukt den med en annen, kan være den falt ut, da han gjorde seg klar, kan være han lekte med den, eller øvde, som flere sier. Men i bunn og grunn så vet han bbest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 12. september 2012 #13 Del Skrevet 12. september 2012 Bør jeg konfrontere han? Eller ødelegger jeg mye da? Han vet at jeg er usikker og at jeg tar fort det meste i negativ fatning da jeg har hatt et svært tøft forhold bak meg med utroskap, vold, alkoholmisbruk osv.... Og det gir litt bagasje, og det er han klar over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sauen87 Skrevet 12. september 2012 #14 Del Skrevet 12. september 2012 Uendelige muligheter: - Han har lånt en til en kompis - Han har puttet en et annet sted (jakkelomme, lommebok etc) for å være forberedt utenfor huset - Han skulle ronke og brukte en kondom fordi han ikke hadde tilgang på papir - Du har telt feil - Han har blåst opp en kondom fordi han syns det er gøy osv... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 12. september 2012 #15 Del Skrevet 12. september 2012 Jeg syns du bør konfrontere han, og bare si at din usikkerhet gnager deg veldig. At du for all del ikke ønsker å skape dårlig stemning eller ødelegge noe mellom dere, men at du trenger å vite at det forholdet du er i, er ærlig. Er han oppegående nok, så forstår han det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 12. september 2012 #16 Del Skrevet 12. september 2012 Spør han. Svarene du får her blir bare spekulasjoner. Men tenke det som et spørsmål - ikke som en konfrontasjon.Måten du spør kan kan være avgjørende for svaret du får. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Turkis Skrevet 12. september 2012 #17 Del Skrevet 12. september 2012 Spør ham og få saken ut av verden. Og deretter må du gå aktivt inn for å gjøre noe med usikkerheten din. For det høres litt i overkant kontrollerende ut i mine ører at du teller antall kondomer i toalettmappa hans. Det kan umulig være bra for verken deg eller ham. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2012 #18 Del Skrevet 12. september 2012 Eksen min sa at han hadde lekt med den. Fant ut senere at han hadde lekt med den oppi dåsa på naboen. Anonym poster: 74fae195239725e94df277bb80f053a6 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2012 #19 Del Skrevet 12. september 2012 Da jeg var hos min daværende kjæreste, så jeg at han hadde mange kondomer liggende på rommet, og vi bruker ikke det. Så da sa jeg rett ut "Ligger du med andre du, da??" og han sa at det var ikke unormalt at gutter brukte kondom når de onanerer, så de slipper å måtte gå ut av rommet for å hente papir etc. Altså, kan være en ganske uskyldig grunn til at det er en borte! Anonym poster: f396f929b383c2fb65bbb364374b01d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ja Skrevet 12. september 2012 #20 Del Skrevet 12. september 2012 Var nok en luksusrunk ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå