Gå til innhold

Hva skjer!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Filleproletiet

Og et er ironisk at en del luringer her inne stadig snakker om at islamistene har makta, samme dag som moderate krefter blir valgt som statsminister.. Kunnskap lenge leve!

Islamistene har ikke makta. Det er nettopp derfor de forsøker å lage helvete.

Jeg ser for øvrig at du er veldig opptatt av at du er smart og andre dumme. Sjarmerende faktisk, sexy!

Alt jeg ser i innlegget ditt er at DU sier Jalla ditt og Ali datt er sekulære/demokratiske og andre fine ord.

Hvordan vet DU at ingen av dem er islamister? Hvor har du din informasjon i fra? Hvordan vet du at ingen samarbeider med det muslimske brorskap? Er Libya plutselig et velfungerende demokrati uten korrupsjon?

Ja, vi ser jo alle hvor velfungernde og demokratisk Libya er. Du har rett. Det er et demokratisk og velfungerende land. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser for øvrig at du er veldig opptatt av at du er smart og andre dumme. Sjarmerende faktisk, sexy!

Alt jeg ser i innlegget ditt er at DU sier Jalla ditt og Ali datt er sekulære/demokratiske og andre fine ord.

Hvordan vet DU at ingen av dem er islamister? Hvor har du din informasjon i fra? Hvordan vet du at ingen samarbeider med det muslimske brorskap? Er Libya plutselig et velfungerende demokrati uten korrupsjon?

Ja, vi ser jo alle hvor velfungernde og demokratisk Libya er. Du har rett. Det er et demokratisk og velfungerende land. :)

Som sagt, google er din venn.

Alt jeg har skrevet er såpass kjent info at du til og med finner det på Wiki. Og der finner du igjen andre kilder. I tillegg til alt det andre du måtte klare å søke deg frem til. Det er ikke topphemmelige greier det er snakk om her, men ting som har vært oppe i media, artikler og diverse.

Hvordan jeg vet at de ikke er islamister? Tja, hvordan vet du at Siv Jensen ikke er islamist? Det er ikke noe, verken i fortid eller nåtid, som tyder på det. Ta f.eks Abushagur, det er ikke veldig vanskelig å google seg frem til hva han har drevet med de siste 30 åra. Han har, i følge diverse kilder, jobbet mest med nanophotonics, plasmonics, photonic microsystems, adaptive signal processing, optical MEMS, optical computing, optical communications, optical interconnects and fiber sensors, og har 4 patenter. (Disse finner du linker til på Wiki). Nå vet jeg ikke med deg, men jeg har ikke inntrykk av at nanophotonics er noe islamister flest jobber mye med. Eller? Basert på det jeg har lest om dem, så er de mer bah-bah-gud ditt-gud datt-den moderne verden er ondskap-kill-kill, og mindre ingeniør. Mulig du kjenner til en form for islamister som er ukjent for meg.

Og nei, Libya er ikke et velfungerende demokrati. Men jeg håper at de på sikt VIL bli det. Og derfor er det flott at du tar feil, og de folkene som nå har makta, ikke er skrullebukker fra brorskapet, men høyt utdannede og moderate menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og et er ironisk at en del luringer her inne stadig snakker om at islamistene har makta, samme dag som moderate krefter blir valgt som statsminister.. Kunnskap lenge leve!

Islamistene har ikke makta. Det er nettopp derfor de forsøker å lage helvete.

Spar oss dine nedrektige løgner! Vi er flere her som kjenner Libya fra innsiden og jevnlig mottar informasjon fra slekt og venner. Dem uten direktekontakt med libyere har uendelig med muligheter til å informere seg om situasjonen på nettet.

Eier du ikke skam i livet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spar oss dine nedrektige løgner! Vi er flere her som kjenner Libya fra innsiden og jevnlig mottar informasjon fra slekt og venner. Dem uten direktekontakt med libyere har uendelig med muligheter til å informere seg om situasjonen på nettet.

Eier du ikke skam i livet?

Ja, det er VI.

Hvor i Libya har du alle dine bekjente da? Så kan vi sammenligne notater. :)

Noe mer du vil frem til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blablabla. Jeg forholder meg til seriøse artikkler og ikke din synsing. Du tok feil, jeg hadde rett. Mener du at Washington Post tar feil? Alt jeg sier er at Libya er shariastyrt. Er du uenig i det WP skriver? Poenget er at svært mange libyere er rimelig ekstreme i sin omfavnelse av profeten og islam generelt.

(Jeg er siamesisk tvilling med en libyer forresten)

Bitch, you dumb.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro å lese at ambassadøren deres ble kverket. Og til pass for det libyske folk at islamistene har overtatt styringen. De 30 sølvpengene har aldri gitt mottageren noen glede.

Til lykke med den amerikanske "friheten", Libya! Måtte den vare evig! :D

Morro at folk ble drept ? Og til pass for et folk at fascister forsøker å ta makta ?

Er du dum og syk ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha, og demonstrantene i Yemen sier de ikke vil forlate ambassaden før filmskaperen er henrettet . Dere som synes man skal gjøre alt for å ikke såre ekstremister synes vel USA bør få gjort det så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...