Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2004 #1 Del Skrevet 21. februar 2004 Hvordan gjør man det når man ikke lenger tenner på sin livspartner? Hvor lang tid lar man det gå for å "se om lysten kommer tilbake"? Hvordan si fra på en pen måte at man ikke lenger blir kåt på et menneske man tross alt elsker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemiuex Skrevet 21. februar 2004 #2 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg var i samme situasjon et par år. Uansett hvordan du vrir og vender på det er det som regel bare en utvei: Forlate partneren. Gjør det før du er utro er mitt råd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 21. februar 2004 #3 Del Skrevet 21. februar 2004 Hvis du virkelig elsker fyren ,må det da gå an å finne ut hva som mangler? Du tente på ham før, ikke sant? Hva var det du tente på dengang? Var det selve kroppen, en spesiell kroppsdel, humoren hans.....? Er det mulig å finne tilbake til den følelsen? Gå dypt i deg selv og finn ut hva som mangler i forholdet. Dersom du virkelig elsker en person, går det faktisk an å virkelig tenne selv om personen kanskje ikke ser så bra ut som for noen år siden. Mistet håret, lagt på seg noen kg, osv... Dersom det er ting vad ham som virker avtennende på deg, kanskje det lar seg forandre på? Slanking, trening osv? Har du VIRKELIG prøvd, og ingenting ved ham tenner deg lenger, synes jeg du skal ta en prat med ham. Det kan virke sårende på ham, men det er antagelig vis enda mer sårende å bli dumpet uten at han aner hvorfor.... Jeg har egentlig ingen gode råd å gi, men jeg mener at hvis du elsker denne mannen, går du ikke fra ham før du har gjort et forsøk på å finne tilbake til dine gamle følelser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoName Skrevet 23. februar 2004 #4 Del Skrevet 23. februar 2004 Siden dette er din "livspartner" bør du prøve å løse problemet før du/dere tar den avgjørelsen at forholdet ikke fungerer lenger.. Gresset er grønnest der du vanner, og hvis du/dere ikke pleier forholdet så vil det visne. Noe som det tydeligvis er på god vei til å gjøre .. Prøv dere frem med nye ting, gå litt over grenser dere før ikke gjorde. Dette kan være med å lage en ny spenning for dere begge, et helt nytt bånd og en ny tillitt for hverandre .. __________ NoName Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2004 #5 Del Skrevet 23. februar 2004 naar du ikke tenner paa partneren er det kanskje paa tide aa se seg om etter en ny? hilsen tilli fra tissue.akasha.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 23. februar 2004 #6 Del Skrevet 23. februar 2004 Men tenner din partner på deg? Mye som spiller inn her..Har dere ett kjedelig sexliv? Mye som kan gjøres for å sprite det opp! Her gjelder det å gi og ta fra begge kanter..Ellers syns jeg det er rart at du ikke tenner på partneren din, når du sier du elsker han/henne! Har dere vært sammen lenge? Har følelsene blitt mer søsterlige? Ikke lett dette her...Det viktigste uansett i ett forhold er jo å prate sammen..Derfor er mitt råd: Snakk sammen! Lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2004 #7 Del Skrevet 23. februar 2004 Hva mener du egentlig når du sier at du ikke tenner på han lenger? Er det sånn at du ikke føler at du vil ha sex med han, er det ingenting han kan gjøre for at du skal få lyst på sex? Har du lyst på sex, men ikke med ham? Hvordan opplevde du det å tenne på ham tidligere, i forhold til nå - hva kan ha forandret seg? K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå