Gå til innhold

Kunne du ha akseptert..

Gjest TS

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja, han har god grunn til å kreve at du kutter kontakten. Hvorfor i huleste driver du og ringer til han egentlig? Du vet nok at det er galt, for du har jo holdt det hemmelig overfor kjæresten din at dere fortsatt har kontakt, siden han måtte finne det via anropsloggen..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men spiller det noe rolle, så lenge det er kun vennskapelig tone fra min side? Dette er en person jeg har kjent lenge før vi begynte å holde på. Jeg går ut i fra at man ikke bare kutter ut kontakten. Jeg går jo ut i fra alle fleste ikke eller vært litt skeptisk om man ble bedt av sin kjære om å kutte ut kontakten?

Og nei, det er kun han. Han vet at jeg har mange guttevenner, men det er kun han han spørr om å kutte ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dette tilfellet støtter jeg kjæresten din 100%. Hvorfor i all verden skal du ha kontakt med tidligere elskere? Men er rett og slett ikke venner med dem, ingen forventer det.

I kjæresten din sitt tilfelle ville jeg i tillegg ha vært skeptisk til det faktum at du både innledet et forhold til en mann du visste var gift, og attpåtil holder kontakt med ham i ettertid. Sånt lukter dårlig dømmekraft lang vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel noe du og kjæresten må finne ut av selv tenker jeg?

Som du ser av tråden er folk for og i mot avhengig av hva slags preferanser de selv har. Hva forventer du egentlig en evig sann bekreftelse på at det er greit at du har kontakt med en KK som har vært gift?

Gubben din har jo bare to muligheter:

Han er så sikker på seg selv og deg at han gir f. hvem du har kontakt med

Han er usikker på hvor han faktisk har deg å ønsker bekreftelse på at du er hans.

Ser ut som om b stemmer i ditt tilfelle. Er vel i tillegg sånn at om du snur på flisa skjønner du nok hans synspunkt også vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vennen din flørter med deg og holder en seksuell tone i kontakten, forstår jeg godt at kjæresten din føler seg utrygg på ham og deg. Enten får dere holde kontakten på et vennskapelig plan, eller droppe det.

Hvorfor må du på død og liv ha kontakt med denne "mannen" da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke godtatt det nei.

Venner er venner. Jeg knytter meg like sterkt til de som partnere og familie, og enhver som ber meg om å kutte de ut vil få et problem.

Men, jeg har full forståelse for at dette er noe som har gjort at flere har sett meg som uakseptabel som partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lik linje som mange andre har venner av sin motsatte kjønn - Venn.

Den blir for tynn. Du kan ha et hav av venner. Du trenger ikke eks-elskeren din i det havet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

om kjæresten din har det vondt pga denne kontakten med din ex-elsker så burde du gå i det selv og spørre om det er så viktig for deg å ha kontakt med denne ex-elskeren istedet for å ta hensyn til din kjæres følelser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lik linje som mange andre har venner av sin motsatte kjønn - Venn.

Hva gjør dere sammen, dere som er så gode venner? Går dere på kafé, inviterer hverandre hjem på middag med kona/ kjæresten? Ser dere på film sammen, går turer, snakker om livet? Støtter hverandre i vanskelige tider?

Eller er han strengt tatt bare en du får bekreftelse av per telefon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er grunnen; før jeg ble sammen med min nåværende kjæreste, så holdte jeg på/var sammen med en som var gift. Men i dag så har vi en vennskapelig tone og hans ekteskap går bra. Det er KUN vennskapelig tone mellom oss. Kjæresten min fant da sms'er mellom meg og han og det ble han tydeligvis forbanna for, noe jeg ikke skjønner helt hvorfor og har derfor bedt mg å kutte kontakten med han helt.

Mente kutte ut kontakten!!!

Skjønner han godt. Men syns det er merkelig at han ikke sletter deg i fra livet sitt i stedet.

Anonym poster: c629ffaf960a47436e6af4a11dd58de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør dere sammen, dere som er så gode venner? Går dere på kafé, inviterer hverandre hjem på middag med kona/ kjæresten? Ser dere på film sammen, går turer, snakker om livet? Støtter hverandre i vanskelige tider?

Eller er han strengt tatt bare en du får bekreftelse av per telefon?

Vi snakker har bare kontakt via tlf. Det kan hende at jeg møter han i butikken med tanke på at vi bor i nærheten.. Thats it! Og nei, jeg kan ikke noe for at han sender seksuelle meldinger i ny og ned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og nei, jeg kan ikke noe for at han sender seksuelle meldinger i ny og ned

Jo det kan du godt endre på, si fra at det ikke er greit eller blokker ham. Problem solved.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva om jeg liker det? Ærlig talt, om han da skulle sende seksuelle eller flørtende meldinger så kan man sammenligne det me bilder på Facebook, når man legger det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt sett ville jeg ikke vurdert å droppe en venn pga typens usikkerhet, men jeg mener at man må ta hensyn til grunn/lengde på forhold (både vennskap og kjæresteforhold). I ditt tilfelle synes jeg du er heldig som har en fyr som gir deg en sjangse i det hele tatt.

Hadde jeg funnet ut at min kjæreste med vitende og vilje hadde vært sammen med en gift dame, og i tillegg holdt kontakten og fikk flørtende/sexuelle meldinger fra henne? Hvorfor i all verden skulle jeg stole på at vårt forhold var verdt mer for han enn ekteskapet han nesten hadde ødelagt? Jeg hadde ikke klart å stole på han.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakker har bare kontakt via tlf. Det kan hende at jeg møter han i butikken med tanke på at vi bor i nærheten.. Thats it! Og nei, jeg kan ikke noe for at han sender seksuelle meldinger i ny og ned

Dere er ikke venner, men bekjente. Skjønner ikke problemet med å kutte ut en bekjent?

Du kan si til han at kjæresten din ikke liker at han sextekster deg, og at han må kutte det ut.

Det handler om å respektere kjæresten din sine følelser, og å ta litt hensyn.

Om du ikke klarer det, er du strengt tatt ikke moden for å være i et forhold i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...