Gjest TS Skrevet 11. september 2012 #1 Del Skrevet 11. september 2012 At din kjæreste hadde bedt deg å slette kontakten med èn person? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chelmon Skrevet 11. september 2012 #2 Del Skrevet 11. september 2012 Ja om han hadde en god grunn 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 11. september 2012 #3 Del Skrevet 11. september 2012 Kommer jo veldig an på hva grunnen er det da. Om det er fordi han er sjalu for ingen grunn, hadde det nok blitt et nei. Hadde det vært fordi det er en plagsom eks som hele tiden legger an på meg, hadde jeg kunne gjort det 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 11. september 2012 #4 Del Skrevet 11. september 2012 Ja, om han har en god grunn og jeg er trygg på forholdet mellom han og meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 12. september 2012 #5 Del Skrevet 12. september 2012 Det kommer jo an på hvem det gjelder, og ikke minst - hvorfor. Jeg er veldig åpen for å ta hensyn, men helt urimelige krav blir noe annet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Filleproletiet Skrevet 12. september 2012 #6 Del Skrevet 12. september 2012 Hvordan sletter man egentlig kontakten med noen? Det høres sci fi ut! Liker det ikke! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 12. september 2012 #7 Del Skrevet 12. september 2012 Hvordan sletter man egentlig kontakten med noen? Det høres sci fi ut! Liker det ikke! Evt. tilfeldig bekjentskap på Facebook? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 12. september 2012 #8 Del Skrevet 12. september 2012 Kommer helt an på hvem/hva/hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chelmon Skrevet 12. september 2012 #9 Del Skrevet 12. september 2012 Hvordan sletter man egentlig kontakten med noen? Kanskje det var en online venn fra skype eller facebook Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Filleproletiet Skrevet 12. september 2012 #10 Del Skrevet 12. september 2012 Evt. tilfeldig bekjentskap på Facebook? Ahh..glemte teknologi. Continue! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ts Skrevet 12. september 2012 #11 Del Skrevet 12. september 2012 Her er grunnen; før jeg ble sammen med min nåværende kjæreste, så holdte jeg på/var sammen med en som var gift. Men i dag så har vi en vennskapelig tone og hans ekteskap går bra. Det er KUN vennskapelig tone mellom oss. Kjæresten min fant da sms'er mellom meg og han og det ble han tydeligvis forbanna for, noe jeg ikke skjønner helt hvorfor og har derfor bedt mg å kutte kontakten med han helt. Mente kutte ut kontakten!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chelmon Skrevet 12. september 2012 #12 Del Skrevet 12. september 2012 Ja det synes jeg er grunn nok. Hvorfor må du ha kontakt med gamle elskere? Greit å si hei hvordan går det og slikt i forbifarten, men der går grensa. Du drev jo på med han når han var gift, så at han er gift var tydeligvis ingen hindring? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 12. september 2012 #13 Del Skrevet 12. september 2012 Hvordan sletter man egentlig kontakten med noen? Det høres sci fi ut! Liker det ikke! Haha, når det er sci fi inni bildet er det nettopp noe å like da! Da blir det jo småmystisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 12. september 2012 #14 Del Skrevet 12. september 2012 Her er grunnen; før jeg ble sammen med min nåværende kjæreste, så holdte jeg på/var sammen med en som var gift. Men i dag så har vi en vennskapelig tone og hans ekteskap går bra. Det er KUN vennskapelig tone mellom oss. Kjæresten min fant da sms'er mellom meg og han og det ble han tydeligvis forbanna for, noe jeg ikke skjønner helt hvorfor og har derfor bedt mg å kutte kontakten med han helt. Mente kutte ut kontakten!!! Da skjønner jeg kjæresten din godt. Det der var jo et grovt svik mot mannens kone, og selv om han må ta skylden i den forstand at han var den som var i et forhold, er det uansett moralsk forkastelig (i mine øyne) å gjøre noe sånt mot andre, selv om du var aldri så singel. Kjæresten din kan kanskje leve med at du har gjort noe slikt - fortid er fortid, og alle har vel gjort noe dumt en eller annen gang i livet - men i ditt tilfelle er denne fortiden sammenblandet med nåtid. Jeg kjenner jo ikke hele situasjonen, men synes det virker temmelig spesielt å holde kontakten med denne mannen (særlig med tanke på konen hans), når man vet at han ikke tok troskapsbiten spesielt alvorlig, og at du brydde deg lite om du ødela for en familie. Vennskapelig tone er vel og bra, men hva skal du egentlig med ham? Hva skal han med deg? Hva er det som er så spesielt ved vennskapet deres? Dere hadde det sikkert "fint" (om man kan si det sånn) mens forelskelsen var på topp, men varte det lenge nok til at dere fikk oppleve de grå hverdagene sammen? Pass på at du ikke forveksler vennskap med gamle rester av forelskelse. Fortiden er såpass grumsete at jeg har stor forståelse for at kjæresten din ønsker at du setter sluttstrek ved dette vennskapet. Hva betyr mest for deg - kjæresten, eller en gammel elsker du har en vennskapelig tone med? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 12. september 2012 #15 Del Skrevet 12. september 2012 Jeg hadde dumpet kjæresten for å ha gått igjennom inboxen min. Men nå har jo jeg nulltoleranse for slikt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ts Skrevet 12. september 2012 #16 Del Skrevet 12. september 2012 kommer tilbake til deg antlers Jeg hadde dumpet kjæresten for å ha gått igjennom inboxen min. Men nå har jo jeg nulltoleranse for slikt. Nå var det slikt at han ikke gjordet det. Han så det i anropslista, da han skulle ringe noen tilbake, men orket ikke å taste på nytt. Han har aldri vært inærheten av min mobil, fordi han sier at det er mitt priv. Området Og har ikke noe med mobilen min å gjøre. Har bare lånt mobilen min til han i 3-4 ganger i løpet av de årene som vi har vært sammen, som da var for å ringe kompis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candy Pie Skrevet 12. september 2012 #17 Del Skrevet 12. september 2012 Har ikke kjæreste, men svarer uansett: Nei. Jeg kan forsåvidt akseptere hva som helst når det kommer til andre. Hvordan andre er og hva de gjør er ikke noe jeg har noe med, men ingen får bestemme over meg. "Min frihet slutter der din begynner" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 12. september 2012 #18 Del Skrevet 12. september 2012 Har ikke kjæreste, men svarer uansett: Nei. Jeg kan forsåvidt akseptere hva som helst når det kommer til andre. Hvordan andre er og hva de gjør er ikke noe jeg har noe med, men ingen får bestemme over meg. "Min frihet slutter der din begynner" Okey, så du ville ikke hatt noe problem om din kjæreste hadde hatt kontakt med din, hvor tonen er vennskapelig, samt at den andre parten er flørtende/hadde ikke sagt nei til sex? Har sagt til personen at vi kun er venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candy Pie Skrevet 12. september 2012 #19 Del Skrevet 12. september 2012 Okey, så du ville ikke hatt noe problem om din kjæreste hadde hatt kontakt med din, hvor tonen er vennskapelig, samt at den andre parten er flørtende/hadde ikke sagt nei til sex? Har sagt til personen at vi kun er venner. Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener, men nei altså, ingen har rett til å "kreve" at andre "sletter" kontakt med noen. Men ingenting er svart-hvitt så det kommer jo an på. Hadde personen f.eks mobbet kjæresten tidligere, så hadde jeg så klart kuttet all kontakt med den personen, men da også av eget ønske. Men ingen har rett til å kreve at jeg skal kutte ut kontakten med en annen person, mot min vilje. Men det går an å snakke om det, og finne en løsning som passer begge. Jeg ville så klart aldri gjort noe som bevist hadde såret min eventuelle kjæreste, men om det kun var pga "jeg liker ikke han, så du får ikke lov til å ha kontakt med ham" så er ikke det en grunn god nok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest17 Skrevet 12. september 2012 #20 Del Skrevet 12. september 2012 Hvis det var oppriktig grunnlag for at jeg skulle slette vedkommende hadde jeg gjort det, noe som det tydeligvis er i ditt tilfelle. Glem greia og gå videre med livet ditt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå