Gjest Filleproletiet Skrevet 11. september 2012 #21 Skrevet 11. september 2012 Det har i alle fall skjedd to ganger. Kong Olav i 1973 og Kong Harald i 2010. Uansett, du forstår nok hva jeg mener... Holmenkollbanen offisielt gjenåpnet av Kong Harald Jaja. TO ganger da. Du må likevel roe deg ned 1
Gjest Tammie Skrevet 11. september 2012 #22 Skrevet 11. september 2012 Mhm..og Justin Bieber...? JB teller ikke. HAN ER JO AWESOME! 1
Gjest Filleproletiet Skrevet 11. september 2012 #23 Skrevet 11. september 2012 JB teller ikke. HAN ER JO AWESOME! Han er en 19?-åring som fortsatt ser ut som om han er 11.
Gjest miaw Skrevet 11. september 2012 #24 Skrevet 11. september 2012 At naturen er så variert. Sjø og skjærgård på sørlandet. Dype fjell og fjorder på vestlandet, svalbard med sitt unike klima og natur, Vi har masse breer, grotter og skog. Noe å være takknemelig for. - Lav befolkning. - Så mange forskjellige småsteder som har bevart godt sin identitet og kultur gjennom lang tid
sebastianen Skrevet 12. september 2012 #26 Skrevet 12. september 2012 Mine sta, medgjørlige, alvorlige, fleipende, reserverte, åpne, elskelige, lukkede, utrolig spennende medborgere.
Stueloff Skrevet 12. september 2012 #27 Skrevet 12. september 2012 I tillegg til mye av det som allerede er skrevet så må jeg nevne språket og dialektene. Det har alltid fascinert meg.
sebastianen Skrevet 12. september 2012 #29 Skrevet 12. september 2012 Vurderer å flytte til Sverige. Så da liker du kanskje best at det ikke er så langt å flytte ?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2012 #30 Skrevet 12. september 2012 -Skatt -Ikke medlemsskap med EU -Fellesskolen -Friheten Anonym poster: 3484907a678a07e1f3977836b13832f4 1
Apis Skrevet 12. september 2012 #31 Skrevet 12. september 2012 At vi kan sitte i en annen tråd her på KG og skrive om alt vi ikke liker med norge. Uten at vi tidlig neste morgenen hører lastebil dur, tunge soldatstøvler og banking på døren. 1
yes2yes Skrevet 12. september 2012 #32 Skrevet 12. september 2012 Naturen, tryggheten og klimaet, helt klart. Kongehuset liker jeg faktisk også. Det er noe gammeldags og hyggelig med å vite at HM Kongen har sitt slott like ved hovedstatens sentrum, og ulikt mange andre, så synes jeg slottsbygget er helt utmerket slik det er i dag. Franskt luksusarkitektur og ting ala 'Buckingham Palace' er vakre å se på, men står helt i mæle i forhold til den norske kultur. Dessuten er jeg veldig glad i sånne 'plukk selv'-dager på gårdene, og måten det norske folk i sin helhet behandler dyr er bemerkelsesverdig. Og jeg er veldig glad i Nord-Norge, pinnekjøtt om vinteren og det iherdelig rene vannet.
Lista Skrevet 12. september 2012 #33 Skrevet 12. september 2012 At naturen er så variert. Sjø og skjærgård på sørlandet. Dype fjell og fjorder på vestlandet, svalbard med sitt unike klima og natur, Vi har masse breer, grotter og skog. Noe å være takknemelig for. - Lav befolkning. - Så mange forskjellige småsteder som har bevart godt sin identitet og kultur gjennom lang tid Vi er nå et av verdens høyeste folkeslag.. 2
Gjest Nenya82 Skrevet 12. september 2012 #34 Skrevet 12. september 2012 De fleste av tingene som irriterer meg ved Norge er egentlig ganske trivielle,for de aller fleste av oss har det ganske så bra.Med unntak selvsagt.Bare tenker på alle mulighetene jeg faktisk har som mange i andre land aldri kan få. -liker forskjellene på årstidene.Det var noe jeg savnet når jeg bodde i utlandet.Sommeren kan være litt kald og regnfull,men det er jo noe man overlever. -friheten vi har her. -at det er ganske så rent her og vi har rent vann i springen. -naturen. -alle godene velferdsstaten gir.
FoxyFish Skrevet 12. september 2012 #35 Skrevet 12. september 2012 Hvor skal jeg begynne? Jeg liker at arbeidsledigheten er så lav. De aller fleste har mulighet til å jobbe, og dermed styrke velferdsstaten over skatteseddelen. Jeg liker at LO nesten har én million medlemmer som er med på å sikre ordnede lønns- og arbeidsvilkår. Jeg liker at jeg kan drikke vann rett ut av springen, og at de fleste jeg kjenner har vært på epleslang i barndommen. Jeg liker norske komikere, Karpe Diem og Kaizers Orchestra. Dessuten er jeg svak for Are Kalvø. Jeg liker måten vi feirer nasjonaldagen vår på, og hvordan gatene ser ut når de fylles med bunader og flagg fra alle verdenshjørner. Jeg er veldig stolt av å kunne si at jeg er norsk.
Fossegrimen Skrevet 12. september 2012 #36 Skrevet 12. september 2012 Velferdsstaten Tryggheten Valgsystemet (ja, faktisk) Velstanden Nei til EU Muligheter for de fleste
Anoia Skrevet 12. september 2012 #37 Skrevet 12. september 2012 Vi er nå et av verdens høyeste folkeslag.. Den var tørr...
Gjest Krykke Skrevet 12. september 2012 #39 Skrevet 12. september 2012 Etter å ha vært to mnd på sykehus med et for tidlig født barn, så betaler jeg skatt med glede! Det beste med Norge er vel et godt helsevesen og en god og gratis skole (selvølgelig kan mye bli bedre, men sammenlignet med andre land så skal vi ikke klage).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå