Gå til innhold

Badevekt - Tom for batteri eller kortsluttet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er forskjell på å skifte ofte og sjeldent. Skifter du bilbatteri like ofte som du skifter batteri til kameraet ditt kanskje?

Tviler på det..

Anonym poster: e9bfb51c34fd148272f963d7a1142a92

Du er klar over at bilen lader batteriet sitt når den går ja? :gjeiper:

Anonym poster: 29e08ccb0960d9775a8b0289801ac785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er klar over at bilen lader batteriet sitt når den går ja? :gjeiper:

Eller at de fleste kameraer har oppladbare batterier de også? I motsetning til hva badevekter har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts. Du vet jo ikke hvor lenge batteriet har stått i badevekta før den ble solgt til deg. Kan godt være at batteriet ble satt i på stedet hvor vekta blir produsert. Det kan ta lang tid fra ett produkt er ferdig på fabrikk til det blir solgt til forbruker.

Endret av auto
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bare sånn så du er klar over det så har alle AB'er fått sitt eget unike tracking nummer. Det blir litt dumt når man omtaler seg selv i 3.person (TS) når man helt tydelig er samme AB som skrev åpningsinnlegget. :filer:

:fnise:

Anonym poster: db2c1599b715fbd0f2c652f88b1019a8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å bytte batteri. Likevel: min erfaring er at disse vektene ikke varer så lenge. Vi har hatt 3 i løpet av de siste 4 årene. Hvis du har kvittering, får du det på garantien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, innrømmer at jeg har skrevet i 3.person, i tillegg vil jeg være anonym.

Det jeg lurte på, var hvor lenge disse spesielle badevekt batteriene pleier å holde. Det er dermed ikke gitt at "det er logisk å skifte batteri etter et år". Jeg mener at et batteri som koster 100 kr + er mye, om de skal gå etter så kort tid(badevekt batteri).

Selvsagt vet jeg at batteri må skiftes, og nei, det er ikke sikkert at de skal streike etter et år.

Nei, jeg kan ikke bare spytte ut 100 kr for et batteri jeg kanskje ikke trenger, fordi kanskje badevekten høyst sannsynligvis har kortsluttet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan du si at den "høyst sannsynligvis" har kortsluttet?

Jeg har også badevekt fra CO og må bytte batteri i den irriterende ofte, ville overhode ikke forundre meg om du har flatt batteri.

Stusser litt på det med 100+ kr for batteri. Er det ikke helt vanlig 2032 i den? Koster kanskje 100+ hos Shell, men hos en vanlig butikk får du lett en 5-pack til under 100.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du si at den "høyst sannsynligvis" har kortsluttet?

Jeg har også badevekt fra CO og må bytte batteri i den irriterende ofte, ville overhode ikke forundre meg om du har flatt batteri.

Stusser litt på det med 100+ kr for batteri. Er det ikke helt vanlig 2032 i den? Koster kanskje 100+ hos Shell, men hos en vanlig butikk får du lett en 5-pack til under 100.

Bare en tenkt situasjon om den var kortsluttet, så ville jeg ikke brukt 100 kroner på batteri, fordi kvinneguiden antok at batteriet var utgått(uten kilder). Og fordi den har vert treg i det siste. Har aldri hatt badevekt, så hva vet jeg.

Det er Lithium batteri, type flatt og rundt stort. Fikk vite at disse kostet rundt 100-lappen. Da er det nesten slik at det er like billig å kjøpe en ny vekt, og det er jo ganske rart.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke mer kilder enn at vekten har blitt hyppig brukt. Et slikt batteri koster rundt 25kr, hvis din bruker bare ett slikt batteri er det ihvertfall ingen tvil om at det er batteriet som er tomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spør du oss hvis du ikke vil høre svarene våre? Jeg blåser en lang marsj i om du velger å kjøpe ny badevekt eller skifte batteri. De fleste opprgående folk ville byttet batteri, men hva vet vi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...