Gå til innhold

Liv's liv...

liv

Anbefalte innlegg

1. Fredrikstad 7 :o :sjarmor:

2. Start 6

3. Viking 6

4. Ham-Kam 6

5. Vålerenga 6

6. Tromsø 4

7. Aalesund 4

8. Rosenborg 4

9. Brann 3

10. Lillestrøm 3

11. Odd-Grenland 1

12. Lyn 1

13. Bodø/Glimt 0

14. Molde 0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skal jeg se på aetat etter jobb til mannen i Fredrikstad distiktet.. Han er jo så treg selv så litt pushing kreves :wink:

:klappe:

Vi skal også på kamp til helgen! Gleder meg!!! de er jo bare BEST!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på kamp til helge jeg også!

Jeg har sendt mail til banken om det er mulig å få lån til leilighet. Har lyst å flytte hjem til Fredrikstad. Men ingen av oss har jobb i Fredrikstad da! Har sett på et prospekt, så helt greit ut. Passe stort og sånn. Må gjøre noe på badet, men det har man jo fedre til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på kamp til helge jeg også!

Jeg har sendt mail til banken om det er mulig å få lån til leilighet. Har lyst å flytte hjem til Fredrikstad. Men ingen av oss har jobb i Fredrikstad da! Har sett på et prospekt, så helt greit ut. Passe stort og sånn. Må gjøre noe på badet, men det har man jo fedre til!

Hipp hipp HURRA!!! :hoppe: Link til huset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får nå se hva det blir til. De har visning allerede til søndag, tviler på at vi får lån når ingen av oss har jobb i Fredrikstad akkuratt. Skal ta meg en tur innom banken i morgen da. Bare får å snakke litt med en der. Høre litt hvordan det ligger ann.. For et sted må vi jo bo..

Et annet lite problem er at vi må gi beskjed her innen fredag om vi vil være med videre på kontrakten! Jepp morsomt ja! Så da må vi bestemme oss, leie i fredrikstad kanskje bare et par mnd eller hva gjør vi? Har ikke peil jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg skrevet ned, eller kopiert fra gulesider da, 25 steder som Thomas skal søke på! For det har jeg bestemt! Nei da, det er ikke så ille altså. Han har sagt hva han vil jobbe innen og så har jeg plukket frem telefon nr og adresser! (Vet ikke om alle er første ønske akkuratt men jobb må han ha!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å leie er jo absolutt en mulighet for en periode! Jeg vet om en ledig leilighet jeg :-) Hos F. på sosionom. Tror den er stor og fin og billig. Ikke helt sentralt (ut mot Gressvik), men det går vel for noen måneder? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er en mulighet å leie.. men det koster jo å flytte. Hadde vært greit å flytte en gang og ikke to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er en mulighet å leie.. men det koster jo å flytte. Hadde vært greit å flytte en gang og ikke to!

Det koster vel ikke noe særlig å flytte? Vi har aldri betalt noe for det... Hvis du tenker på å flytte møbler osv? Finner alltid noen som har tilhenger eller stor bil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det koster litt, innstallering av internett, kabeltv og sånn. (tro ikke at mannen kommer til å være uten nett i et åar mnd du nei! Det er krise det)

I dag har jeg vært i banken og vi har fått boliglån. :)

Vi fikk lån bassert på min kommende inntekt (så nå håper ejg at jeg får jobb:) og det mannen tjener i dag.. fullfinansiert førstehjemslån ble det på oss da. 90% til bankens beste rente så 10% noe dyrere.

Så nå skal jeg inn på finn.no og tinde.no å lete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det koster litt, innstallering av internett, kabeltv og sånn. (tro ikke at mannen kommer til å være uten nett i et åar mnd du nei! Det er krise det)

Den mannen, den mannen :ler:

Jeg var inne og så i sta jeg også! det var ganske mye til ok pris nå, synes jeg! :) Så dere det lille huset til 550000 på Manstad da? vet dere vil ha sentralt og uten hage altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå det huset ja! Litt lite da.. :)

Kan godt ha litt hage, men helst ikke alt for stor!

Ja, det er ganske lite. Men sjarmerende da! Og rett ved vannet :-) Har dere funnet leiligheter da? Jeg er så spent, gleder meg til dere flytter hitover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett noen, veter på prospekter. Hadde sett en boretslag sak, men der kan vi ikke ha husdyr. Synd for den var veldig fin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Lenge siden du har vært her nå! Bare lurer på om du kan gjøre en liten endring på bryllupshjemmesiden vår? I stedet for å skrive opp det serviset og bestikket vi ønsker oss kan du kanskje legge ut linken www.bryllupslisten.no ? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja da har vi faktisk sett på hus, med stor tomt.. Ja.. det var det da.. Men vi overlever nok det. Vår få en av de små naboene til å klippe plen.. Betalte litt så blir det nok gjort..

Her er linken. Huset?

Vurderer å by, føst by 800' og se hva som skjer... Var en del på visning på lørdag da. Men det var ingen som har bydd enda, hun skulle ringe om det kom inn bud.

Vi tenkte vi skulle drøye det til tirsdag i allafall da. For at selger kanskje skulle bli litt nærvøs for at de ikke får solgt.. Vet ikke om det er lurt jeg?

Men skal vi bo der så må vi nesten ha bil ganske fort da. Og det er jo ikke billig det heller. Det går buss forbi en gang i timen og så er det et kvarter å gå til hovedveien, der bussen går i allefall hvert kvarter i rush..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, så spennende da!! :-) :-) Jeg tror det er lurt å vente noen dager med å legge inn bud, ja! Hva er det dere aller helst vil ha da? Huset eller noen av leilighetene dere har sett på? Ligger huset like ved der mora di bor eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, da er det kommet inn bud på det lille huset, på 900' men ingen etter det. Sitter å lurer på om vi skal by 925 eller ikke. Ting går veldig fort nå. Har tre mnd oppsigelse her men det skal nok ikke være problem å få inn noen. Men ingen av oss har fått jobber enda. Hadde liksom ikke tenkt å kjøpe før en av oss i allefall hadde jobb.. Så det blir nok ikke til at vi byr.

Prøvde å ringe banken for det hadde vært en missforståelse om hvem som skulle behandle søknaden..(søkte på nett for å slippe etableringsgebyr etter avtale med en lånefyr i banken. De som sitter på nett hadde sent søknaden til han fyren i banken men det skulle de jo ikke, for om han fyren behandler den så kommer det på gebyr.. Det var de som sitter på nettavd. som skulle behandle den. Så det ble litt rot.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...